Γεια σας παιδιά, χρειάζομαι τη γνώμη σας εδώ, έκλεισα πρόσφατα το παράπονό μου και μερικά πράγματα φαίνονται λίγο άδικα εδώ (Χρειάζομαι συμβουλές από εσάς, αν πιστεύετε ότι είναι άδικο επίσης)
Έχω πει στο BK8 σχετικά με τον εθισμό μου στον τζόγο στο παρελθόν, ωστόσο, δεν έχω το πλήρες στιγμιότυπο του αιτήματος, καθώς έχω υποβάλει αυτό το αίτημα μέσω Ζωντανής συνομιλίας, τους έχω πει για τον εθισμό μου στον τζόγο (Δεν ήταν στο στιγμιότυπο οθόνης) Ωστόσο , έχω ένα στιγμιότυπο οθόνης που δηλώνει ότι αναγνωρίζουν τον εθισμό μου στον τζόγο, ωστόσο, συνέχισαν να υποστηρίζουν ότι είναι μια τυπική απάντηση και δεν γνώριζαν για τον εθισμό μου στον τζόγο. Δεν έχω κανένα πλαίσιο εάν ο διαχειριστής παραπόνων έχει εξετάσει το ΠΛΗΡΕΣ αντίγραφο συνομιλίας που παρέχεται από το καζίνο (Εάν υπάρχει) και εάν έκλεισε απλώς με βάση τη δήλωση του καζίνο "Ω, δεν ήξερα, ήταν μια τυπική απάντηση, το εξέτασα η πλήρης συνομιλία και δεν αναφέρθηκαν ζητήματα τυχερών παιχνιδιών' μου φαίνεται αρκετά άδικο και πολύ μονόπλευρο αν έχω παράσχει τα στοιχεία και αυτά που έδωσε το καζίνο ήταν απλώς αξιώσεις.
Χρειάζομαι κάποια στοιχεία από εσάς, αν αυτό είναι πράγματι άδικο για μένα, προσπάθησα να στείλω email μερικές φορές στον γκουρού του καζίνο (Δεν υπήρξαν απαντήσεις) και προσπάθησα να ανοίξω ξανά την υπόθεση (Δεν υπήρξαν απαντήσεις) Μπορώ να δοκιμάσω κάτι άλλο; Το καζίνο αρνείται να μου δώσει οποιαδήποτε μεταγραφή συνομιλίας.
Συνημμένα είναι αυτά που αναγνωρίζουν τον εθισμό μου στον τζόγο.
Hey guys, need your input here, I recently got my complaint closed and some things seem a little unfair here (Need advice from you guys if you guys think that it is unfair as well)
I have told BK8 about my gambling addiction before, however, I do not have the full screenshot of the request since I've made this request through Live Chat, I've told them about my gambling addiction (Was not in the screenshot) However, I have a screenshot of them stating that they acknowledge my gambling addiction, however, they have gone on to argue that it is a standard reply and they did not know about my gambling addiction. I have no context if the complaint manager has reviewed the FULL chat transcript provided by the casino (If any) and if it was closed just based on the casino's declaration of 'Oh I didn't know, it was a standard reply, I reviewed the full chat and there were no gambling issues stated' seems pretty unfair to me and very 1 sided if I have provided the evidence and what the casino provided were just claims.
Need some input from you guys if this is indeed unfair to me, I've tried to email a few times to casino guru (There were no replies), and I've tried to re-open the case (There were no replies) Anything else I can try? The casino refuses to provide any chat transcript to me.
Attached is them acknowledging my gambling addiction.