Γειά σου,
Ο Γκουρού του Καζίνο απέρριψε την καταγγελία μου κατά του Stake.
Έδωσα στοιχεία ότι είχα άλλον λογαριασμό στο Stake, ο οποίος έκλεισε λόγω εθισμού στον τζόγο.
Επιπλέον, επεσήμανα ότι ο νέος μου λογαριασμός δεν υποβλήθηκε σε ελέγχους AML ή KYC, επιτρέποντάς μου να καταθέσω περισσότερα από 50 χιλιάδες και να κάνω ανάληψη 11 χιλιάδων.
Το Casino Guru ζήτησε ένα email που εστάλη στο Stake για να τους ενημερώσω για την πρόθεσή μου να κλείσω τον λογαριασμό μου.
Το βρίσκω περιττό, δεδομένου ότι όλα τα βήματα έχουν ολοκληρωθεί στο διαδίκτυο και τους παρασχέθηκαν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης.
Έχω παρατηρήσει άλλα παράπονα όπου αυτό δεν ήταν απαραίτητο. Ο πράκτορας δεν ήθελε να διερευνήσει περαιτέρω το ζήτημα όταν εξήγησα, παρά την επιλογή επαλήθευσης των λεπτομερειών.
Πώς γίνεται το Casino Guru να αποτυγχάνει να ακολουθήσει και να σέβεται τα πρωτόκολλα AML και KYC, τα οποία επίσης παραβιάστηκαν στην περίπτωση του προηγούμενου κλειστού λογαριασμού μου;
Θεωρώ μη φυσιολογικό το γεγονός ότι μια οντότητα εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (ADR) αγνοεί τις διαδικασίες του ιστότοπου και παραβλέπει το γεγονός ότι έχω κλειστό λογαριασμό.
Επιπλέον, η Stake δεν διεξήγαγε τις απαραίτητες διαδικασίες KYC και AML, με αποτέλεσμα ενδεχομένως να καταθέτω όλο και περισσότερα χρήματα.
Αυτή η κατάσταση είναι βαθιά ανησυχητική και θα εκτιμούσα να ακούσω μαρτυρίες από άλλους που είχαν παράπονα με το Casino Guru.
Hello,
The Casino Guru rejected my complaint against Stake.
I provided evidence that I used to have another account with Stake, which was closed due to gambling addiction.
Additionally, I pointed out that my new account did not undergo any AML or KYC checks, allowing me to deposit more than 50k and withdraw 11k.
Casino Guru requested an email sent to Stake to notify them of my intention to close my account.
I find this unnecessary, considering all steps are completed online, and confirmation emails were provided to them.
I've observed other complaints where this was not required. The agent did not want to explore the issue further when I explained, despite the option to verify the details.
How is it that Casino Guru fails to follow and respect AML and KYC protocols, which were also violated in the case of my previous closed account?
I find it abnormal that an Alternative Dispute Resolution (ADR) entity ignores the website's processes and overlooks the fact that I have a closed account.
Moreover, Stake did not conduct the necessary KYC and AML procedures, potentially resulting making me deposit more and more money.
This situation is deeply concerning, and I would appreciate hearing testimonies from others who have had complaints with Casino Guru.