Τι συνέβη? Έχετε προβλήματα με την επαλήθευση λογαριασμού;
What happened? Do you have any issues with the account verification?
Μετά από πολλές μεταφορτώσεις ενέκριναν την επαλήθευση μου και την πρώτη φορά που προσπάθησα να κάνω ανάληψη ήθελαν ένα στιγμιότυπο οθόνης του τραπεζικού μου λογαριασμού, αλλά τι με θυμώνει όταν έστειλα για πρώτη φορά ένα στιγμιότυπο οθόνης ορισμένων στοιχείων ταυτότητάς μου που περιελάμβανε ένα στιγμιότυπο οθόνης των τραπεζικών μου στοιχείων. το απέρριψαν και είπαν ότι δεν θα δεχτούν ένα στιγμιότυπο οθόνης, έτσι οι ψεύτες τους και εγώ τους δώσαμε ήδη αρκετά στοιχεία ταυτότητας, και όταν αρνήθηκαν την ανάληψη μου είπαν ότι τα χρήματα είχαν επιστραφεί στον λογαριασμό παίκτη μου και δεν είχαν, παρόλο που το έλεγα συνέχεια τους είπαν ότι είχε και για να ελέγξουν τις επιστροφές μου και δεν είχε.
Λίγο πολύ είπαν ότι κάνω λάθος και για να ελέγξω το ιστορικό σας νομίζω ότι θα είχα δει τα χρήματα να επιστρέφουν στον λογαριασμό μου, ήταν μόνο 150,00 $ και ναι δεν είναι πολλά χρήματα, αλλά μετά από απώλεια πολλών είναι ωραίο να λάβω ένα λίγο πίσω και χρειάστηκαν αρκετά μετά την έγκριση του λογαριασμού μου μόνο για να προσθέσω χρήματα, αλλά το να πω ότι πρέπει να στείλω περισσότερη επαλήθευση είναι ένα απόλυτο αστείο.
Έχει ξεπεράσει τα χρήματα, είναι το πώς πιστεύουν ότι είναι εντάξει να αφαιρέσουν κάποιον που έκανε αυτό που ζήτησε, ειδικά το ποσό της ταυτότητας που του έδωσα και μετά στο πρώτο αίτημα για ανάληψη θέλουν κάτι που είπαν ότι δεν θα δεχτούν κατά το άνοιγμα ο λογαριασμός.
After umpteen uploads they approved my verification and the first time I tried to make a withdrawal they wanted a screenshot of my bank account but what makes me angry when I first sent a screenshot of some of my identification which included a screenshot of my bank details they disapproved it and they said they wouldn't accept a screenshot, so their liars and I gave them enough identification already, and when they declined my withdrawal they said the money had been returned to my player account and it had not even though I kept telling them they said it had and to check my returns and it had not.
More or less they said I'm wrong and to check your history I think I would have seen the money go back into my account, it was only $150.00 and yes it's not a lot of money but after losing a lot it's nice to get a bit back and they took enough after approving my account just to add funds but to say I need to send more verification is an absolute joke.
It's gone past being about the money it's how they think it's ok to rip-off someone who did what they asked especially the amount of Identification I gave them and then in first request for a withdrawal they want something they said they would not accept when opening the account.
Θέλω να πω, εάν έχετε πρόσβαση στο ιστορικό τζόγου σας, θα πρέπει να μπορείτε να δείτε πού βρίσκονται τα χρήματα και αν όντως τα έστειλαν πίσω στον λογαριασμό σας όπως ισχυρίζονται. Δεν θα πρέπει να είναι δύσκολο να το ανακαλύψεις.
I mean, if you have access to your gambling history, you should be able to see where the money is and if they really sent them back to your account as they claim. It shouldn't be difficult to find out.
Τους είπα να κλείσουν τον λογαριασμό μου και 2 εβδομάδες ή περισσότερες αργότερα είναι ακόμα ανοιχτός, ζήτησαν έναν λόγο που είπα επειδή το καζίνο σας με έσπασε και αυτό είναι το αστείο μέρος που έλαβα ένα email για να τους δώσω μια βαθμολογία, τους είπα να πήγαινε να δω.
Δεν ξέρω γιατί δεν θα κλείσουν τον λογαριασμό μου, έχω μπλοκάρει ακόμη και τα email τους καθώς δεν θέλω να απαντήσω σε αυτούς και στα κείμενά τους αλλά ο λογαριασμός μου είναι ακόμα ανοιχτός.
I told them to close my account and 2 weeks or more later it's still open, they asked for a reason I said because your casino ripped me off and this is the funny part I received an email to give them a rating, I told them to go get f'ed.
I don't know why they won't close my account, I've even blocked their email's as I do not want to answer them and their text's but my account is still open.
Αν τους ζητήσατε να κλείσουν τον λογαριασμό σας, τότε φυσικά, θα πρέπει να τον κλείσουν. Από την άλλη, αν δεν πεις ότι έχεις θέματα τζόγου, δεν έχουν καμία υποχρέωση να κλείσουν τον λογαριασμό. Μάλλον γι' αυτό σου ζήτησαν τον λόγο.
If you asked them to close your account, then of course, they should close it. On the other hand, if you don't say that you have gambling issues, they don't have any obligation to close the account. That's probably why they asked you for the reason.
Bizzo Casino "Δεν ήθελα να το πιστέψω" είναι κλέφτες" παίρνουν χρήματα για να παίξουν αλλά δεν σου πληρώνουν τα κέρδη" μου είπαν μάλιστα ότι ο αριθμός ανάληψης είναι διαφορετικός από το screenscot "τους είπα ότι το διορθώνω ακόμα κι αν δεν ήταν αλήθεια ήταν λάθος 'έτσι ... μου είπαν να του δώσω άλλον τραπεζικό λογαριασμό' ή μου απάντησαν ότι δεν είμαι ο ΩΝΑΣΗΣ έχω μόνο λογαριασμό Γ.
Bizzo Casino 'I did not want to believe it' they are thieves' they take money to play but they do not pay you the winnings' they even told me that the withdrawal number is different from the screenscot 'told them I correct it even if it was not true it was wrong 'so ... they told me to give him another bank account' or replied that I'm not ONASSIS I only have a C account.
Bizzo Casino ' non ho voluto crederci ' sono dei Ladri ' prendono i soldi per giocare ma non ti pagano le vincite ' addirittura mi hanno detto che il numero prelievo e diverso dallo screenscot ' detto loro lo correggo anche se non era.vero che era sbagliato ' allora.mi hanno detto di dargli un altro conto corrente ' gli o risposto che non sono ONASSIS io ho solo un conto C. BIZZO CASINO SONO LADRI COME SI FA PER FARE UNA BELLA DENUNCIA E FARLO TOGLIERE ..GRAZIE
Παρατήρησα σωστά ότι έχει περάσει ήδη ένας μήνας;
Μπορώ να δω ότι πολλοί παίκτες είχαν προβλήματα με την επαλήθευση και μερικοί με "λανθασμένες" πληροφορίες που εισήχθησαν κατά την εγγραφή. Οι περισσότερες από αυτές τις υποθέσεις έκλεισαν καθώς επιλύθηκαν, οπότε πιστεύω ότι υπάρχει μια δίκαιη πιθανότητα να μπορέσουμε να βοηθήσουμε και εσάς.
Did I notice correctly that it has been a month already?
I can see that lots of players had problems with verification and a few with "incorrect" information entered during registration. Most of those cases were closed as resolved so I think there is a fair chance we could help you too.
Γεια σου Radka "ΤΩΡΑ μου έγραψαν ότι η ανάληψη έγινε αποδεκτή" ΑΛΛΑ παράξενο που έβαλαν τα χρήματα πίσω στον λογαριασμό του παιχνιδιού "Ελπίζω να λύσω" Διαφορετικά μπορούμε να κάνουμε κάτι πολύ σοβαρό εναντίον τους, ευχαριστώ
Hi Radka 'NOW they have written to me that the withdrawal has been accepted' BUT weird that they put the money back into the game account 'I hope to solve' Otherwise we can do something really serious against them thanks
Ciao Radka ' ORA mi hanno scritto che è stato accettato il prelievo ' PERO strano che li Rimetono in conto gioco i soldi ' spero di risolvere ' Altrimenti si può fare qualcosa di veramente serio contro di loro grazie
Γειά σου,
Νομίζω ότι αυτό μπορείς να το ονομάσεις πρόοδο. Απλώς δώστε του λίγες μέρες ακόμα και ίσως δεν θα αναγκαστείτε να έρθετε σε επαφή με την αρχή αδειοδότησης. Θα ήταν το επόμενο (σοβαρό) βήμα
Hello there,
I think you can call that progress. Just give it a few more days and maybe you will not be forced to get in touch with the licensing authority. It'd be the next (serious) step
ΓΕΙΑ ΣΟΥ RADKA 'ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ' ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ 'ΤΟΤΕ ΑΣ ΔΟΥΜΕ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ..
HELLO RADKA 'EXPECT A FEW DAYS' WITHOUT PLAYING 'THEN LET'S SEE' THANKS ..
CIAO RADKA ' SI ASPETTO QUALCHE GIORNO ' SENZA.GIOCARE ' POI VEDIAMO ' GRAZIE ..
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΓΚΟΥΡΟΥ ΚΑΖΙΝΟ: RADKA «ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 12:30» ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ BIZZO «ΚΟΙΤΑ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ» MASTERCARD «ΩΣ ΑΝΑΛΗΨΗ; ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ; (ΠΕΡΙΕΡΓΟ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ "ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ" ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΙΣ 13:43 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ 'ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
HELLO GURU CASINO: RADKA 'TODAY AT 12:30' OPEN BIZZO CASINO 'LOOK AND SEE THAT THEY HAVE ADDED' MASTERCARD 'AS WITHDRAWAL? DO I TRY TO DO THE OPERATION AND SHE SAYS EVERYTHING TO ME WITH SUCCESS? (STRANGE) IT MAY BE THAT IT GOES SUCCESSFUL 'I WILL TELL YOU IN THE DAYS' WHY IN MY ONLINE ACCOUNT AT 13:43 THERE ARE NOT YET 'WAIT FOR HELLO AND THANK YOU
CIAO GURU CASINO : RADKA ' OGGI ALLE 12:30 ' APRO BIZZO CASINO ' GUARDO E VEDO CHE HANNO AGGIUNTO COME PRELIEVO ' MASTERCARD ' ? PROVO A FARE L'OPERAZIONE E MI DICE TUTTO CON SUCCESSO '? ( STRANO ) PUO ESSERE CHE VA A BUON FINE ' TI SAPRO DIRE NEI GIORNI ' PERCHE NEL MIO CONTO ONLINE ALLE 13:43 NON CI SONO ANCORA ' ASPETTIAMO CIAO E GRAZIE
Χαίρετε,
Πιστεύω ότι το caps lock δεν είναι απαραίτητο αυτή τη στιγμή 🙂.
Φυσικά, ενημερώστε μας και τα δάχτυλα σταυρωμένα 🤞
Hello,
I believe that caps lock is not necessary at the moment 🙂.
Sure, let us know and fingers crossed 🤞
Παιδιά ΚΑΛΑ ΝΕΑ 'ΕΦΤΑΣΑ ΤΑ ΚΕΡΔΙΑ ΜΕ ΤΟ BIZZO CASINO ΜΕΣΩ ΤΗΣ MASTERCARD CIAOOO
Guys GOOD NEWS 'I HAVE ARRIVED THE WINNINGS WITH BIZZO CASINO THROUGH MASTERCARD CIAOOO
Ragazzi BUONE NOTIZIE ' MI SONO ARRIVATE LE VINCITE CON BIZZO CASINO TRAMITE CARTA MASTERCARD CIAOOO
Γειά σου!
είναι υπέροχα νέα! Μερικές φορές απλά πρέπει να είσαι υπομονετικός 😀
Hello there!
that's wonderful news! Sometimes you just have to be patient 😀
Δεν έχω πολλά λεφτά στο λογαριασμό μου και δεν μπορώ να τα βγάλω, είναι απατεώνες, η σκωρία θα σε πήγαινε στο γαμημένο τρύπα
I don't have a lot of money in my account and I can't withdraw it, they're fucking scammers, the slag would take you to the fucking hole
Já mám na úctě ne velké peníze a nemohu je vybrat jsou to podvodníci skurvení by vás šlak vzal do té vyjebane huby
Γειά σου. Έχω ήδη απαντήσει εδώ: https://casino.guru/forum/casinos/bizzo-casino---general-discussion/10#post-139807 . Οπότε καλό θα ήταν να κρατηθεί η κουβέντα εκεί και πάνω από όλα σε ένα αξιοπρεπές πνεύμα, παρόλο που ξέρω ότι δεν είναι και το πιο εύκολο.
Hello. I already replied here: https://casino.guru/forum/casinos/bizzo-casino---general-discussion/10#post-139807 . So it would be good to keep the conversation there and above all in a decent spirit, even though I know it's not the easiest.
Ahoj. už som ti odpísal sem: https://casino.guru/forum/casinos/bizzo-casino---general-discussion/10#post-139807. Bolo by teda dobré aby sme konverzáciu udržali tam a hlavne v slušnom duchu aj keď viem, že to nie je najlahšie.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.