Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο Beem Casino δεν πληρώνει

Το Beem Casino δεν πληρώνει

 από Michid
|
6.830 προβολές 23 απαντήσεις |
|
1 2

Γεια, έχω προβλήματα με το Beem Casino. Είναι περίπου 1500 ευρώ. Κάθε φορά που το ρωτάω, εμφανίζεται μια άλλη δικαιολογία. Έχω ήδη υποβάλει καταγγελία. μπορείς να βοηθήσεις

Αυτόματη μετάφραση:
Michid

Hi, you might be interested in reading our thread about Beem casino.

To sum it up, the casino was decent last year, but it became worse and much worse since the beginning of this year. Something must have happened there and many people have issues with delayed withdrawals. I know about cases where the players eventually got paid after many weeks so it's not all lost for now.

Daniel

Τώρα θα περιμένω μέχρι την επόμενη εβδομάδα την Τετάρτη. Τότε τελειώνει η περίοδος των 14 ημερών. Τότε θα έκανα καταγγελία. Έχασα την εμπιστοσύνη στο Beem Casino. Και ελπίζω ότι μπορείτε να με βοηθήσετε τότε

Αυτόματη μετάφραση:
Michid

Hello,

we will try to help you get your winnings, let's hope that Beem casino will pay some attention to complaints.

Radka

Ευχαριστώ, όπως είπα, θα περιμένω μέχρι την Τετάρτη. Αν δεν γίνει τίποτα μέχρι τότε, θα σας ενημερώσω

Αυτόματη μετάφραση:
Michid

We'll be here. Fingers crossed - hope you will not need our help in the end!

Radka

Ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Ζήτησα ξανά την υποστήριξη σήμερα. Η μόνη πληροφορία που προέκυψε ήταν ότι έπρεπε να περιμένω λίγα λεπτά. Μετά από περισσότερα από 30 λεπτά αναμονής, η υποστήριξη σταμάτησε επίσης να ανταποκρίνεται. Έχω στείλει τώρα ένα email όπου έχω γράψει ρητά ότι αν δεν έχει συμβεί τίποτα μέχρι την Τετάρτη θα κάνω καταγγελία. Είμαι περίεργος αν θα πάρω απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
Michid

I can't say I'm surprised 🙁.

Their rating fell significantly a few weeks back and it does not seem that the quality of their services will improve shortly.

Radka

Για να είμαι ειλικρινής, δεν εκπλήσσομαι μετά από όσα διάβασα τις τελευταίες μέρες. Το email μου φυσικά αγνοήθηκε από το Beem Casino. Τότε μάλλον δεν θα έχω άλλη επιλογή και πρέπει να κάνω καταγγελία. Ελπίζω να μπορέσω να πάρω τα χρήματά μου με αυτόν τον τρόπο

Αυτόματη μετάφραση:

Έκανα καταγγελία σήμερα. Επειδή το περασμένο Σαββατοκύριακο το Beem Casino ισχυρίστηκε ότι θα διεκπεραιωθεί κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, αλλά επειδή δεν συνέβη τίποτα και το email μου αγνοήθηκε, τώρα έχω υποβάλει καταγγελία. Ελπίζω ότι μπορείτε να με βοηθήσετε

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
Michid

Hello Michid,

We will do our best to help you. I urge you, however, to find a more decent casino to play - I believe you've already planned to do so.

Radka

Σας ευχαριστώ πολύ που θέλετε να με βοηθήσετε. Μέχρι στιγμής ακόμα περιμένω να γίνει αποδεκτή η καταγγελία μου.


Ναι, σίγουρα θα μείνω μακριά από τέτοια καζίνο στο μέλλον

Αυτόματη μετάφραση:

Γιατί απλώς διαγράφηκε η καταγγελία που υπέβαλα χθες;

Ένας άλλος παίκτης υπέβαλε καταγγελία σήμερα και έχει ανοίξει. Τώρα έχω υποβάλει άλλη μια καταγγελία, ελπίζω να λειτουργήσει αυτή τη φορά ή να μου πουν τον λόγο για τον οποίο δεν γίνεται αποδεκτή

Αυτόματη μετάφραση:
Michid

Hello Michid,

I can see your recent complaint placed on 06.06.22 is waiting to be approved:

file

Can you check if it is ok, please?

We do not delete complaints, I'm, sure about it. However, until your complaint is accepted other players don't have access, just you and the Complaint Team.


Αυτή ακριβώς είναι η καταγγελία που έκανα χθες. Έγραψα όμως και μια καταγγελία στις 5 Ιουνίου και έφυγε ξαφνικά

Αυτόματη μετάφραση:
Michid

Frankly, I can't see such a complaint. But you said that you posted the same again, correct?

So this current complaint against the Beem Casino (again) covers your issue, am I right?

Ναι, ακριβώς μια μέρα αργότερα υπέβαλα ξανά την ίδια καταγγελία για το Beem Casino.

Αυτόματη μετάφραση:
Michid

So no complaint is missing and there is no point in submitting two identical complaints, so it's probably better this way. 🙂

Please, allow the Complaint Team some time to get in touch with you.

Οι καταγγελίες που έκανα στις 5 Ιουνίου εξαφανίστηκαν ξαφνικά μια μέρα αργότερα. Έκανα λοιπόν την ίδια καταγγελία ξανά. Ναι φυσικά θα περιμένω

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα