ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΘα ήθελα να κάνω ένα παράπονο στο "casino y betting house PASTON.ES αλλά δεν ξέρω πώς να το κάνω

Θα ήθελα να κάνω ένα παράπονο στο "casino y betting house PASTON.ES αλλά δεν ξέρω πώς να το κάνω

πριν από 1 έτος από Jaiwy86
|
2845 προβολές 7 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα ομάδα casinoguro, ζητώ τη βοήθειά σας για να κάνω καταγγελία στην PASTON.ES, είμαι απελπισμένη, μιας και έχω πρόβλημα μαζί τους. Στις 17 Ιανουαρίου επρόκειτο να προχωρήσω σε ανάληψη από αυτό το καζίνο και το bookmaker, όταν πάω να το κάνω βλέπω ότι το κουμπί για την πραγματοποίηση της ανάληψης είναι μπλοκαρισμένο. Επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση πελατών του εν λόγω καζίνο, ενημερώνοντάς με ότι για να κάνω ανάληψη πρέπει να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου, να στείλω μια selfie με την ταυτότητά μου στο χέρι, να το κάνω ταυτόχρονα και να επαληθεύσω τον τύπο εξυπηρέτησης πελατών στο τον πελάτη, ότι ίσχυε. Μόλις το παραλάβουν ανοίγουν δελτίο για τη διαδικασία με αριθμό 660276 και μου λένε ότι πρέπει να περιμένω 2-3 μέρες να επικυρώσει τα πάντα ένα τμήμα ώστε να ενεργοποιήσει το κουμπί ανάληψης. Σήμερα, 9 Φεβρουαρίου, δεν έχω νέα από το εν λόγω τμήμα, ούτε έχουν επικυρώσει κάτι για να μπορέσουν να κάνουν την εν λόγω απόσυρση. Επικοινώνησα ξανά μαζί τους για να μάθω πώς πήγαινε και τι συνέβαινε, το αγόρι με καθυστερούσε και μου είπε ότι δεν μπορούσε να με ενημερώσει για τίποτα, ότι το μόνο που μπορούσε να κάνει είναι να αναφέρει την κλήση μου και το παράπονό μου να προσπαθήσω να τους επισπεύσω. Μου το έχουν κάνει ήδη 2 ή 3 φορές, χωρίς να έχουν κάποιο αποτέλεσμα. Παρακαλώ βοηθήστε με σε όλα αυτά, γιατί χρειάζομαι τα λίγα χρήματα που έχω αποκτήσει.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaiwy86
πριν από 1 έτος

Hello,

use this link to submit the complaint, feel free to paste a copy of your post right into the complaint, and be ready to cooperate, please.

Let me know if you need further assistance.


Sadly according to the latest complaints, it seems the casino is unresponsive. Well, I hope we will be able to help you.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Έχω κάνει ήδη την καταγγελία Radka, περιμένω να μου πουν τι πρέπει να κάνω, ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας 🙏

Αυτόματη μετάφραση:
Jaiwy86
πριν από 1 έτος

I think it's too early for thanks 🙂.

Let us help you a bit more first. I will try to keep an eye on your complaint, I mean on the progress. However, do not hesitate to remind me here on the forum, if you can.

Let's hope for the best!



πριν από 1 έτος

Καταρχήν, σήμερα μου έστειλαν άλλο μήνυμα λέγοντάς μου ότι η τεκμηρίωσή μου έγινε αποδεκτή και ξεκλείδωσαν την επιλογή ανάληψης χρημάτων, τώρα πρέπει να περιμένω να δω αν η ανάληψη μου γίνεται αποδεκτή ή όχι 🤦🏻‍♂️.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Λήφθηκαν χρήματα, σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας. Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για το ενδιαφέρον σας, είστε μεγάλη ομάδα.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaiwy86
πριν από 1 έτος

I'm sooo happy to hear that! Thank you for keeping us posted. 🙂

If you ever need a helping hand or just want to chat a bit - we'll be here!

Have agood one.


πριν από 1 έτος

Καλησπέρα σας γράφω εδώ για να δω αν μπορείτε να με βοηθήσετε..., από 31 Ιανουαρίου δεν έχω καταφέρει να κάνω ανάληψη του υπολοίπου, στις 30 μου ζήτησαν το έγγραφο selfie συν ταυτότητα και μέχρι τώρα, Έχω παραπονεθεί αρκετές φορές για πελάτη εξυπηρέτησης πελατών, η απάντησή τους είναι πάντα η ίδια, το οικονομικό τμήμα έχει μεγάλο όγκο δουλειάς και πρέπει να παραπονεθούν στον DGOJ... ΔΕΝ υπάρχει δικαίωμα να μην πληρώνει ένας μπουκμέικερ... και θέλουν να κουραστείς για να χάσεις λεφτά και να μην πληρώσεις, Δεν είναι φυσιολογικό σήμερα που δεν έχω ακόμα χρήματα στον λογαριασμό μου, χρειάζομαι βοήθεια γιατί δεν θέλω να μου κρατήσουν τα λεφτά...

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα