Γεια, δεν μπορώ να απαντήσω με ακρίβεια σε αυτήν την ερώτηση γιατί δεν αναφέρεται πουθενά. Ήθελα να πω ότι ίσως σε αυτό το νήμα θα μπορούσαν να αναφερθούν τέτοιες πληροφορίες αλλά δεν είναι.
Τέλος πάντων, κοίταξα τα παράπονα και ένας παίκτης κατάφερε να πάρει όλα τα χρήματα από το καζίνο την τελευταία φορά, αλλά χρειάστηκαν περίπου 3 εβδομάδες, που είναι αρκετά για μένα. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν μια ανάληψη, οπότε αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα και το καζίνο εξακολουθεί να μην επικοινωνεί μαζί σας και να σας ενημερώσει για το τι συμβαίνει με την απόσυρσή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε .
Πιστεύεις ότι μπορείς να το διαχειριστείς;
Hi, I can't answer this question of yours with precision because it is not mentioned anywhere. I wanted to say that maybe in this thread such information could be mentioned but it is not.
Anyway, I looked at the complaints and one player managed to get all the money from the casino last time, but it took about 3 weeks, which is quite a lot for me. We give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so if you still have a problem and the casino still won't communicate with you and give you any update on what's wrong with your withdrawal, you can contact us and we'll try to help.
Do you think you can handle it ?
Αυτόματη μετάφραση: