Πρώτη φορά ανάρτηση. Κατά τη διάρκεια του Covid, όταν είχα κολλήσει στο σπίτι, προκλήθηκε από έναν φρικτό εθισμό στον τζόγο για αθλητικά στοιχήματα και ιδιαίτερα διαδικτυακά καζίνο, χάνοντας τακτικά 10-20 χιλιάδες £ σε ένα μήνα.
Αυτό συνεχίστηκε για χρόνια, αλλά καθώς ξεκίνησε το 2024 η γυναίκα μου με βοήθησε να συνειδητοποιήσω ότι αυτό απλά έπρεπε να σταματήσει και εγγράφηκα στο gamstop. Είπα στην Barclays να μπλοκάρει τον τζόγο στον λογαριασμό μου. Δυστυχώς, μου επέτρεψαν ακόμα να συνεχίσω να στοιχηματίζω. Έκανα παράπονα και μου επέστρεψαν τις απώλειες των 10 χιλιάδων λιρών που συγκεντρώθηκαν από τη στιγμή που τους ζήτησα να με σταματήσουν.
Ωστόσο, η Barclays έκλεισε τον λογαριασμό μου λίγες μέρες μετά και μου είπε να χρησιμοποιήσω μια υπηρεσία μεταγωγής σε άλλη τράπεζα, καθώς δεν με ήθελαν πλέον ως πελάτη. Ήμουν πελάτης αυτής της τράπεζας από το 1997 όταν μου τον άνοιξε η μαμά μου σε ηλικία 11 ετών... ο μόνος τρεχούμενος λογαριασμός που είχα ποτέ και μου προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση.
Χρησιμοποίησα την υπηρεσία μεταγωγής στην τράπεζα Lloyds. Πριν από πολύ καιρό, αυτός ο άσχημος εθισμός με χτύπησε ξανά και σύντομα έπαιζα. Τον Σεπτέμβριο πέτυχα στο χαμηλότερο σημείο του. Έχασα τη δουλειά μου για είκοσι χρόνια και πανικοβλήθηκα και έκανα 27 καταθέσεις x 3.000 £ σε 3 ημέρες... οι περισσότερες από αυτές σε 5-6 κομμάτια μέσα σε λίγα λεπτά. Έχασα £80.000+.
Έπειτα έβαλα ένα μπλοκ τζόγου στον λογαριασμό μου στο Lloyds. Έκτοτε έχω παραπονεθεί ότι αυτές οι πληρωμές με χρεωστική κάρτα θα έπρεπε να είχαν επισημανθεί νωρίτερα, δεδομένου του μεγάλου όγκου και του υψηλού ποσού τους και του γεγονότος ότι ήταν σε έναν εξωφρενικό πωλητή στο εξωτερικό. Πράγματι, μια μέρα η Lloyds με εμπόδισε να καταθέσω άλλες, καθώς πέτυχα ένα ημερήσιο όριο κάρτας, μόνο για να γίνει επαναφορά την επόμενη μέρα. Καμία σχέση με τον τζόγο, απλώς ένα αυτόματο μπλοκ για τον μεγάλο όγκο πληρωμών.
Δεν έλαβα ποτέ ένα τηλεφώνημα από τη Lloyds ή μηνύματα "είσαι σίγουρος" στην εφαρμογή μου κατά τη διάρκεια ή μετά. Η γυναίκα μου με βοήθησε να βάλω ένα μπλοκ τζόγου στην εφαρμογή μου για κινητά... αλλά δυστυχώς δεν με εμπόδισε να κάνω τραπεζικές μεταφορές σε ιστότοπους τζόγου λίγες εβδομάδες αργότερα και έχασα άλλες 20 χιλιάδες £ τον Οκτώβριο.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Lloyds δεν επισήμανε ποτέ ως πρόβλημα αυτούς τους μεγάλους όγκους πληρωμών με χρεωστική κάρτα, παρά το γεγονός ότι ξεπέρασε το ημερήσιο όριο και μου επέτρεψε να συνεχίσω κατά την επαναφορά την επόμενη μέρα
Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Lloyds δεν τηλεφώνησε ποτέ ή δεν με ρώτησε για την ευημερία μου αφού έβαλα το τέλος στην εφαρμογή μου
Λαμβάνοντας υπόψη ότι τότε δεν επισήμαναν ποτέ 4 επικίνδυνες πληρωμές 5.000 λιρών, που έγιναν μέσα σε λίγα λεπτά, σε έναν έμπορο τζόγου στο εξωτερικό...
Έχω λόγους να παραπονεθώ για το πώς με απογοήτευσαν ως πελάτης;
Επιπλέον, έχω κάποιο είδος υπόθεσης για να παραπονεθώ εναντίον της Barclays επειδή με απέλυσε ως πελάτη όταν ήμουν σαφώς ευάλωτη με τον εθισμό μου. Θα έπρεπε η Barclays να είχε κάνει περισσότερα για να πει στη Lloyds ότι ήμουν με το gamstop / είχα μπλοκ τζόγου στον λογαριασμό μου; Θα είχε παραχωρηθεί στην Lloyds πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες; Ή μήπως αυτό βαρύνει εντελώς εμένα.
Διαβάζω συνεχώς αυτό το νήμα και δεν είμαι αφελής σχετικά με το πρόβλημά μου με τον τζόγο. Αναζητώ θεραπεία, η σύζυγός μου έχει πλέον τον έλεγχο όλων των οικονομικών μου και μαθαίνω να αντιμετωπίζω τη νέα πραγματικότητα ότι δεν θα λάβω ποτέ καμία από τις απώλειές μου πίσω.
Ωστόσο, εξακολουθεί να με ροκανίζει το γεγονός ότι ίσως τόσο η Barclays όσο και η Lloyds με έχουν απογοητεύσει εδώ;
Οποιαδήποτε συμβουλή θα ήταν ευπρόσδεκτη.
First time post. During Covid when stuck at home I became inflicted with a horrible gambling addiction for sports betting and particularly online casinos, regularly losing £10-20k in a month.
This went on for years but as 2024 started my wife helped me realise that this simply had to stop and I registered with gamstop. I told Barclays to block gambling on my account. Unfortunately, they still allowed me to continue betting. I complained and they refunded me my £10k losses that were accrued from the moment I asked them to stop me.
However, Barclays closed my account just days after this and told me to use a switch service to another bank as they no longer wanted me as a customer. I had been a customer of that bank since 1997 when my mum opened it for me aged 11... the only current account I had ever had and it caused me quite the upheaval.
I used the switch service to Lloyds bank. Before too long, this nasty addiction hit me again and I was soon gambling. In September I hit the lowest point of it. I lost my job of twenty years and panicked and made 27 deposits x £3k in 3 days... most of these in 5-6 chunks within minutes. I lost £80k+.
I then put a gambling block on my Lloyds account. I have since complained that these debit card payments should have been flagged earlier given the high volume and high amount of them and the fact they were to a dodgy looking overseas vendor. Indeed, on one day Lloyds actually stopped me from depositing any more as I hit a daily card limit, only for this to then reset the next day. Nothing to do with gambling just an auto block for the high volume of payments.
I never got a phone call from Lloyds or any "are you sure" messages on my app during or after. My wife helped me put a gambling block on my mobile app... but it sadly didn't stop me from doing bank transfers to gambling sites a few weeks later and I lost another £20k in October.
Considering Lloyds never flagged these high volume of debit card payments as a problem, despite hitting their daily limit and allowing me to continue when it reset the next day
Considering Lloyds never called or asked about my wellbeing after I put the stop on my app
Considering they then never flagged 4 dodgy £5k payments, done within minutes, to an overseas gambling merchant...
do I have any grounds to complain about how I have been let down as a customer?
Furthermore, do I have any kind of case to complain against Barclays for ditching me as a customer when I was clearly vulnerable with my addiction. Should Barclays have done more to tell Lloyds I was with gamstop / I had a gambling block on my account? Would Lloyds have been granted access to that information? Or is that onus completely on me.
I've been on and off reading this thread and I'm not being naive about my gambling problem. I am seeking therapy, my wife now has control of all my finances and I'm learning to cope with the new reality that I'm never getting any of my losses back.
However, it is still gnawing away at me that perhaps both Barclays and Lloyds have let me down here?
Any advice would be much welcome.