Κατέθεσα πάνω από $500 NZ όπως κάνω συνήθως όταν παίζω στο Vulkanvegas.
Το παιχνίδι που έπαιζα είχε ένα τεχνικό σφάλμα για το οποίο δεν ήξερα τι ήταν εκείνη τη στιγμή, ένα Σφάλμα εμφανίστηκε στην οθόνη πολλές φορές κατά τη διάρκεια της περιόδου λειτουργίας του παιχνιδιού μου και οι τροχοί περιστρέφονταν και στη συνέχεια σταματούσαν και συνέχιζαν να περιστρέφονται μέχρι να ανανεώσω τη σελίδα.
Δοκίμασα 2 διαφορετικές συσκευές σε περίπτωση που ήταν το κινητό μου τηλέφωνο. Το παιχνίδι εξακολουθούσε να χαζεύει. Διέγραψα την προσωρινή μνήμη και το ιστορικό μου όπως με είχαν συμβουλέψει να κάνω πριν.
Προσπάθησα να επικοινωνήσω με τη ζωντανή συνομιλία το ίδιο πρωί χωρίς αποτέλεσμα. Τελικά ήρθα σε επαφή με ένα μέλος της ομάδας εκείνο το βράδυ και δεν βοήθησε καθόλου. Δεν μπορούσε να μου απαντήσει ή να μου υποδείξει τη σωστή κατεύθυνση, έπαιζα για λίγο, από τις 8 π.μ. έως τις 6 το πρωί και στη συνέχεια μου ζήτησε να στείλω το αναγνωριστικό του γύρου κάθε περιστροφής που θα ήταν πολύ πάνω από 3000- 5000 περιστροφές. Με δουλεύεις!?
Όχι, δεν έλαβα κανένα στιγμιότυπο οθόνης ή αποδεικτικό στοιχείο, καθώς δεν καταγράφω όλες τις περιόδους παιχνιδιού μου.
Η έλλειψη εξυπηρέτησης πελατών που πήρα από το μέλος της ομάδας ήταν απαράδεκτη. Τι κάνω για αυτό; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω ή απλά δεν ήταν η μέρα μου;; Τώρα έχω χάσει έναν ολόκληρο μισθό εξαιτίας αυτού
I deposited over $500 NZ as I usually do when I play at Vulkanvegas.
The game I played had a technical glitch to which I did not know what that was at the time, an Error appeared on screen multiple times throughout my game session and the reels were spinning then would stop then carry on spinning till I refreshed the page.
I tried 2 different devices incase it was my mobile phone lagging. The game was still glitching. I cleared my cache and history as I'd been advised to do prior.
I attempted to contact live chat that same morning to no avail. I finally got in touch with a team member that evening and she was no help at all. She couldn't give me an answer or point me in the right direction, I'd been playing for awhile, from 8am to 6am and she then asked for me to send then Round ID of every spin which would have been well over 3000-5000 spins. Are you kidding me!?
No I did not get any screenshot or form of evidence as I do not record all of my game sessions.
The lack of customer service I got from the team member was unacceptable. What do I do about this? Is there anything I can do or was it just not my day?? I have now lost on a whole paycheck because of it