Στις 11 Σεπτεμβρίου, προς έκπληξή μου, κέρδισα $1500 σε fab spins για πρώτη φορά εδώ και λίγο καιρό, στην πραγματικότητα προχώρησα στην απόσυρση
Έκανα όλα τα έγγραφα που έστειλα την ταυτότητά μου σε μια ξεχωριστή εταιρεία για επαλήθευση, στάλθηκε πίσω, εντάξει και ακόμα περιμένω Στην αρχή είπαν ότι περιμένω 2 εβδομάδες για τη μεταφορά του qire, δεν μου έδωσαν την επιλογή για απόσυρση βίζας. Έτσι έστειλα τις πληροφορίες, συνέχισα να λαμβάνω ότι υπόκεινται σε επεξεργασία. Μίλησα με την υποστήριξη πελατών τις προάλλες και τους είπα ότι επρόκειτο να υποβάλω μια καταγγελία για το καζίνο που μου είπε ότι είναι ακόμη σε εκκρεμότητα, ρώτησα ότι ήταν σε εξέλιξη η απόσυρση τώρα για 2 μήνες, της είπα ότι δεν ήθελα να μιλήσω με τον επόπτη ή ο διευθυντής είπε ότι δεν ήταν διαθέσιμοι Ζήτησα να με καλέσουν Ζήτησα να μου στείλουν email. Συνεχίζουν να μου στέλνουν δωρεάν περιστροφές αν και δεν τις έχω χρησιμοποιήσει και μόλις λάβω το email επιστρέφω αμέσως στον ιστότοπο του καζίνο και μιλώ με τον cso αλλά με την ίδια απάντηση, είμαι τόσο αναστατωμένος που δεν ξέρω τι να κάνω και ποια θα πρέπει να είναι η επόμενη πορεία δράσης μου Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει παρακαλώ.
On tje 11th September to my surprise i won $1500 at fab spins first time in awhile i actually proceded to withdrawal
I did al the paperwork sent my id to a seperate company for verifying was sent back the ok and Im still waiting At first they said all up a 2 week wait for qire transfer they dod not give me the option for visa withdrawal . So I sent the information, I kept getting it was being processed. I spoke to customer support the other day and told them I was about to put in a complaint about the casino she told me it is still pending I asked it had been pebding withdrawal now for 2 mnths I told her that I wasnted to speak with supervisor or manager thay said they were not available I have asked to be called I have asked to be emailed. They keep sending me free spins though I have not used them and as soon as I receive the email I get right back to the casino site and talk ti the cso but with the same answer, Im so upset that I do not know what to do and what should be my next course of action Can someome help me please.