ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤα χρήματα δεν φτάνουν στον λογαριασμό μου

Τα χρήματα δεν φτάνουν στον λογαριασμό μου

πριν από 11 μήνες από silviopernia5
|
1140 προβολές 7 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες

Γεια σας, είναι να αναφέρω ένα πρόβλημα πληρωμής στο 7slots casino και έχω ήδη κάνει αρκετές αναλήψεις και δεν έχουν φτάσει στον λογαριασμό μου, οπότε δεν ξέρω αν πληρώνουν ή όχι

Αυτόματη μετάφραση:
silviopernia5
πριν από 11 μήνες

Είναι επαληθευμένος ο λογαριασμός σας; Βάζατε στοίχημα με το δικό σας υπόλοιπο ή το υπόλοιπο μπόνους; Και επίσης: από πότε περιμένετε πληρωμή;

Μπορείτε να το δημοσιεύσετε απευθείας στο ειδικό νήμα του καζίνο: https://casino.guru/7slots-casino-review#tab=js-tab-discussion

Από ότι βλέπω υπάρχουν αρκετοί χρήστες με το ίδιο πρόβλημα, αν τσεκάρεις υπάρχουν πολλά ανοιχτά παράπονα και είναι όλα πρόσφατα λόγω καθυστερημένων αναλήψεων. Εάν η πληρωμή έχει καθυστερήσει για περισσότερες από δύο εβδομάδες, μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία: https://casino.guru/complaints

Αυτόματη μετάφραση:
SunsetGaze
πριν από 11 μήνες

Έβαλα στοίχημα με πραγματικό υπόλοιπο, μου ζήτησαν επίσης να επαληθεύσω τα στοιχεία μου και το έκανα, αλλά περίμενα τις εργάσιμες ημέρες για την ανάληψη και δεν έφτασε τίποτα στον τραπεζικό μου λογαριασμό, τώρα έπρεπε να ακυρώσω την ανάληψη και έκανα νέα ανάληψη για ελάχιστο ποσό, πάμε να δούμε αν πέφτουν τα λεφτά

Αυτόματη μετάφραση:
silviopernia5
πριν από 11 μήνες

Εάν το καζίνο δεν έχει επαληθεύσει τον λογαριασμό σας, δεν θα ολοκληρώσει την πληρωμή. Εάν χρειαστούν περισσότερες από δύο εβδομάδες για να ελέγξετε τα έγγραφά σας και να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας, μπορείτε να ανοίξετε μια καταγγελία στον προηγούμενο σύνδεσμο. Εάν έχετε ήδη στείλει τα έγγραφά σας, πρέπει απλώς να περιμένετε να τα εξετάσουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Γεια σας, το καζίνο έχει ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό μου, όλα είναι εντάξει, αυτό που με εκνευρίζει περισσότερο είναι ότι η εξυπηρέτηση πελατών μου λέει πώς θα φτάσουν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό και δεν φτάνει τίποτα, αλλά τη στιγμή της επαναφόρτισης του καζίνο λογαριασμοί για αυτό εάν είναι γρήγοροι αλλά να πληρώσουν ένα όχι

Αυτόματη μετάφραση:
silviopernia5
πριν από 11 μήνες

Ποια είναι η κατάσταση της ανάληψης στον λογαριασμό σας; Μπορείτε να δείτε ότι στην ενότητα συναλλαγών του λογαριασμού σας στο καζίνο, εάν η ανάληψη εμφανίζεται ως ολοκληρωμένη, τότε είναι καθ' οδόν και μπορεί να χρειαστούν έως και 5 εργάσιμες ημέρες για να φτάσει στον τραπεζικό σας λογαριασμό, εάν εμφανίζεται ως εκκρεμής, τότε το καζίνο έχει δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η πληρωμή, ελέγξτε το πρώτα. Εάν εμφανίζεται ως ολοκληρωμένο, περιμένετε έως και 5 εργάσιμες ημέρες.

Οι τραπεζικές μεταφορές από τα καζίνο είναι πάντα αργές, ειδικά οι αναλήψεις και οι καταθέσεις μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα, επομένως είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείτε άλλες μεθόδους όπως ηλεκτρονικά πορτοφόλια ή κρυπτογράφηση, θα σας συνιστούσα να αποφύγετε αυτόν τον τρόπο πληρωμής στο μέλλον

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Δεν βγαίνει όπως λες, λέει μόνο ότι δημιουργήθηκε η συναλλαγή και λέει ότι ο αριθμός συναλλαγής είναι το παν, και σύμφωνα με το ότι σε 3 εργάσιμες πρέπει να πέσουν τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό αλλά έχουν περάσει περισσότερες μέρες από αυτό που λέει η σελίδα και τίποτα, και το άλλο που δεν καταλαβαίνω είναι ότι όταν κάνω την ανάληψη δεν μου δίνει την επιλογή σύγχρονου ηλεκτρονικού πορτοφολιού κρυπτογράφησης ή πίστης

Αυτόματη μετάφραση:
silviopernia5
πριν από 11 μήνες

Εάν η κατάσταση εμφανίζεται ως τίποτα περισσότερο από "δημιουργήθηκε", δεν σημαίνει τίποτα περισσότερο από το ότι το αίτημα ανάληψης έχει υποβληθεί, αλλά δεν έχει ολοκληρωθεί, εάν δεν λέει "ολοκληρώθηκε" ή "επεξεργάστηκε" σημαίνει ότι το καζίνο δεν έχει πραγματοποιήσει ακόμη την πληρωμή .

Μπορείτε να αρχίσετε να μετράτε 5 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που η ανάληψη εμφανίζεται ως ολοκληρωμένη ή επεξεργασμένη, ακόμα περιμένετε μέχρι την Πέμπτη ή την Παρασκευή το αργότερο, το ύποπτο είναι ότι αυτό το καζίνο έχει πολλά ανοιχτά παράπονα για καθυστερημένες πληρωμές, οπότε θα σας συνιστούσα ανοίξτε επίσης μια καταγγελία εάν πιστεύετε ότι έχει περάσει πολύς καιρός: https://casino.guru/complaints

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα