Γεια σας.
Καταλαβαίνω ότι μπορεί να φαίνεται ότι ξεχάσαμε να απαντήσουμε, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι έτσι. Εάν αφιερώσετε χρόνο για να διερευνήσετε την καταγγελία, θα ανακαλύψετε δύο σημαντικά πράγματα:
- Ειλικρινά, το καζίνο έχει ακόμα λίγο χρόνο για να πληρώσει - εξηγείται από το "Γι' αυτό συμβουλεύουμε τους παίκτες να είναι υπομονετικοί, να συνεργάζονται πλήρως με το καζίνο και να περιμένουν τουλάχιστον 14 ημέρες αφού ζητήσουν τις αναλήψεις τους πριν υποβάλουν παράπονο."
- Το παράπονο είναι εξοπλισμένο με το χρονόμετρο, το οποίο σπέρνει τον χρόνο που έχει ακόμα ο Nick για να επιστρέψει στην υπόθεση:
Βλέπετε, κάθε μέρος, που σημαίνει ότι οι ειδικοί, οι παίκτες και οι εκπρόσωποι του καζίνο του Καζίνο έχουν πάντα μια ολόκληρη εβδομάδα για να απαντήσουν. Σε περίπτωση που ο παίκτης υπέβαλε το παράπονό του νωρίτερα από 14 ολόκληρες ημέρες από την υποβολή του σχετικού αιτήματος ανάληψης, ο χρονοδιακόπτης ρυθμίζεται να λήγει ακριβώς τη δέκατη τέταρτη ημέρα.
Δώστε στον Nick την ώρα που προτείνει το χρονόμετρο.
Έχετε, κατά τύχη, κάποια πρόοδο με το καζίνο;
Hello there.
I understand it may seem like we forgot to respond back, but actually it's not the case. If you take time to investigate the complaint, you will find out two important things:
- Frankly, the casino still has some time to pay out - explained by "That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint."
- The complaint is equipped with the timer, which sows the time Nick still has to get back to the case:
You see, each party, meaning Casino Guru specialists, players, and casino representatives always have a full week to respond. In case the player submitted his complaint sooner than 14 full days upon submitting the associated withdrawal request, the timer is set to end the fourteenth day precisely.
Please give Nick the time that the timer suggests.
Have you, per chance, somehow progressed with the casino?
Αυτόματη μετάφραση: