Γεια σου Radka,
Ευχαριστώ για την απάντηση, καταλαβαίνω πλήρως ότι εν μέρει φταίει ο γιος μου εδώ. Βλέπω πώς η δημιουργία ενός λογαριασμού με ψευδείς λεπτομέρειες δεν είναι δίκαιη για το καζίνο.
Ωστόσο, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι, εάν απαιτείται από τα αδειοδοτημένα καζίνο να ολοκληρώσουν ελέγχους ταυτότητας, τότε γιατί το stake.com δεν το ζήτησε μια φορά. Έχω διαβάσει σε ένα από τα φόρουμ των γκουρού του καζίνο ότι ορισμένα καζίνο το ζητούν μόνο κατά τις αναλήψεις ή μετά την κατάθεση/περίπου 2.500 £.
Αλλά αυτό το καζίνο του επέτρεψε να βάλει όλες τις αποταμιεύσεις του πάνω από 7.000 £ και πραγματικά μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι δεν είχαν εσωτερικές διαδικασίες για να επισημάνουν κάτι τέτοιο.
Αφήνοντας τον γιο μου απλώς να εγγραφεί και να καταθέσει τόσα χρήματα, πώς αποτρέπουν τους ανηλίκους από το να παίξουν στον ιστότοπό τους; Είμαι σίγουρος ότι ο γιος μου δεν είναι ο μόνος που το κάνει αυτό, κυριολεκτικά κάθε παιδί μπορεί να εγγραφεί σε αυτό το καζίνο και να εισάγει μια ημερομηνία γέννησης που δείχνει την ηλικία άνω των 18 ετών και να συνεχίσει τον τζόγο κανονικά.
Δεν υπάρχει η διαδικασία αναγνώρισης για να μην συμβούν ουσιαστικά τέτοιες καταστάσεις. Ακόμη και τότε, καταλαβαίνω ότι τα καζίνο ενδέχεται να μην μπορούν να κάνουν τις επαληθεύσεις αμέσως, αλλά κοίταξα τις δηλώσεις του καζίνο που έδωσε ο γιος μου. Είναι εκεί για ένα διάστημα 2 μηνών με αρκετές καταθέσεις, πιστεύω ότι όλα αθροίζονται πάνω από 7.000 £. Σίγουρα σε αυτό το σημείο, το καζίνο ενεργεί αμελώς, έτσι δεν είναι; Αποφεύγοντας σκόπιμα τυχόν ελέγχους για να διασφαλίσω ότι ο γιος μου θα συνεχίσει να χάνει τα χρήματά του εκεί, ας πούμε μετά από ένα μήνα ή μετά από 2.500 £ σε καταθέσεις, είχαν επιβάλει επαλήθευση ταυτότητας, τότε το άθροισμα των καταθέσεων θα ήταν πολύ μικρότερο από όλες τις αποταμιεύσεις του.
Ακριβώς όπως θα έπρεπε να υπάρχει δικαιοσύνη για το καζίνο, δεν θα έπρεπε να υπάρχει δικαιοσύνη για τον γιο μου σε αυτήν την κατάσταση; Επειδή από ό,τι μπορώ να δω, οι γιοι μου άνοιξαν λογαριασμό σε έναν ιστότοπο τυχερών παιχνιδιών με ψευδή στοιχεία, κάτι που είναι λάθος. Αλλά μετά από αρκετές καταθέσεις και μήνες ενεργότητας, το καζίνο δεν διεξήγαγε ποτέ έλεγχο ταυτότητας ή έλεγχο οικονομικής προσιτότητας ή περιορισμένες καταθέσεις επειδή απλώς εκμεταλλεύονταν έναν ανήλικο που δεν ήξερε τίποτα καλύτερα από το να συνεχίσει να πηγαίνει εκεί χάνοντας τα χρήματά του.
Ευχαριστώ Radka, ξέρω ότι είναι πολλά να διαβάσω, αλλά αυτό πρέπει να είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που έχουν συμβεί στην οικογένειά μας, αυτές είναι όλες οι οικονομίες που έχω αφιερώσει για αυτόν από τη γέννησή του και μετά για να καταλάβω ότι τα χρήματα είναι τώρα σε μια offshore καζίνο που αρνούνται να αναγνωρίσουν το λάθος τους είναι απλώς αποκαρδιωτικό. Εάν είχαν άδεια στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα μπορούσα να είχα προσπαθήσει να προσφύγω στο δικαστήριο, καθώς με συμβούλεψε η βρετανική επιτροπή τυχερών παιχνιδιών να παραπέμψω το θέμα στο δικαστήριο μικροδιαφορών. Αλλά με αυτό το καζίνο φαίνεται ότι το καζίνο και οι ρυθμιστές του είναι παθητικά και η πλατφόρμα γκουρού του καζίνο είναι το μόνο που έχω για να με υποστηρίξω ή τουλάχιστον να αμφισβητήσω το καζίνο σχετικά με την πρακτική του.
Hi Radka,
Thanks for the reply, I understand completely that my son is partially to blame here. I see how creating an account with false details is not fair to the casino.
However, what I don’t understand is, if licensed casino’s are required to complete identification checks, then why has stake.com not once asked this. I’ve read on one of the casino guru forums that some casinos only ask for this during withdrawals or after/around £2,500 has been deposited.
But this casino has allowed him to put in his whole savings of over £7,000 and i really find it hard to believe that they had no internal processes to flag something like this.
By letting my son simply sign up and deposit so much money, how are they preventing minors from gambling on their site? Im sure that my son is not the only one doing this, literally any child can sign up on this casino and enter a date of birth showing age to be above 18 and carry on gambling like normal.
Isn’t the identification process in place to essentially omit situations like this from happening. Even then I understand that the casinos might not be able to do the verifications immediately, but i’ve looked the casino statements that my son provided. He’s been on there for a span of 2 months with several deposits I believe it all added up to well over £7,000. Surely at this point, the casino are acting negligently aren’t they? Purposely avoiding any checks to ensure that my son keeps losing his money there, say after a month or after £2,500 in deposits, they had enforced an identity verification, then the sum of deposits would have been a lot less than all of his savings.
Just like there should be fairness to the casino, shouldn’t there be fairness to my son in this situation? Because from what i can see, my sons opened an account with a gambling site with false details which is wrong. But after several deposits and months of being active the casino has never conducted an identification check or an affordability check or limited deposits because they were simply exploiting a minor who didn’t know any better than to keep going back on there losing his money.
Thanks Radka, i know its a lot to read but this has to be one of the worst things that’s happened in our family, thats all the savings i have put aside for him since birth and then to understand that the money is now with an offshore casino who are refusing to acknowledge their mistake is just heartbreaking. If they were licensed in the uk, i could have tried to take the matter to court as i was advised by the UK gambling commission to take the matter to small claims court. But with this casino it seems as though the casino and its regulators are passive and the casino guru platform is all i have to support me or at least question the casino on its practice.
Αυτόματη μετάφραση: