Θέλω λοιπόν να το δημοσιεύσω εδώ με την ελπίδα ότι μπορώ να λάβω κάποιες συστάσεις για τα επόμενα βήματα. Έγινα μέλος του SlotHeist στις 3/6 επειδή διαφήμιζαν άμεσες πληρωμές. Επιβεβαίωσα μαζί τους ότι δέχονται παίκτες από τις ΗΠΑ και είπαν για την πρώτη ανάληψη ότι θα χρειάζονταν πληροφορίες KYC, γι' αυτό έκανα δύο καταθέσεις $50 και $316, ταυτόχρονα έστειλα τις πληροφορίες μου για το KYC. Δεν ακούστηκε ποτέ. Είχα προβλήματα με την πίστωση της δεύτερης κατάθεσής μου και παραδόξως η ζωντανή συνομιλία τους δεν θα λειτουργούσε πια στον λογαριασμό που είχα, οπότε έφτιαξα γρήγορα έναν δεύτερο λογαριασμό με ΜΟΝΑΔΙΚΟ σκοπό να συνομιλήσω μαζί τους, κάτι που γνώριζε ο χειριστής ζωντανής συνομιλίας (Hannah ). Διόρθωσε το ζήτημα της κατάθεσης και μου είπε να στείλω ένα email στο email υποστήριξης ζητώντας αποκλεισμό του διπλότυπου λογαριασμού, κάτι που έκανα αμέσως. Ήμουν τυχερός και πέτυχα σε έναν από τους κουλοχέρηδες και έτσι αποφάσισα να ξεκινήσω μια ανάληψη $1000 USDT και δυστυχώς μέχρι εκεί έφτασα. Από τότε έχω αρχίσει να τρέχω, πρώτα λένε ότι ακυρώνουν την ανάληψη λόγω πολλών λογαριασμών, μετά ισχυρίζονται ότι θα λάβω ένα email (που δεν το κάνω ποτέ), μου λένε δύο περιμένετε 2 ώρες και μετά μέχρι το τέλος της ημέρας. Συνεχές τρέξιμο. Έκανα μια καταγγελία εδώ υπάρχει κάποια άλλη προσφυγή; Έχω επίσης αποθηκευμένα μερικά αρχεία καταγραφής συνομιλιών.
So I want to post this here in hopes I can get some recommendations on next steps. I joined SlotHeist on 3/6 because they advertised instant payouts. I confirmed with them that they accept US players and they said for first withdrawl they would need KYC info, so I made two deposits $50 and $316, at the same time I sent my KYC information in. Never heard back. I had issues with my second deposit being credited and strangely enough their live chat wouldn't work on the account I had anymore, so I quickly made a 2nd account with the SOLE purpose of chatting with them, which the live chat operator knew (Hannah). She squared the deposit issue away and told me me to send an email to the their support email requesting a block on the duplicate account, which I did right away. I was lucky and hit on one of the slots so I decided to iniate a $1000 USDT withdrawl and unfortunately that's as far as I got. Since then I've been getting the run around, first they say they are voiding the withdrawl because of multiple accounts then they claim I will get an email (which I never do), they tell me two wait 2 hours and then till the end of the day. Constant run around. I lodged a complaint here is there any other recourse? I have some chat logs saved as well.