Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνAsk the Casino Guru team

Ask the Casino Guru team (σελίδα 6)

186.327 προβολές 347 απαντήσεις |
πριν από 5 έτη
|
Dearest forum members, From time to time, we witness someone claim to be Casino Guru Administrator, member of the Affiliate Team. Fake Casino Guru social media profiles and email offers that resemble our own newsletters or email designs are also still fairly common. Please pay special attention when you are receiving Complaint Team responses, since we are aware that scammers still try to get passwords or any other details by faking our email templates. Posting reminder from the Complaint Team: Casino Guru will never ask you to make payments or grant access to your accounts in order to complete KYC on your behalf. If anyone claims to be from Casino Guru and requests such information, do not share anything with them. All communication from us will be through this official complaint thread or the official email addresses provided in your case. Please always check the domain of any email you receive and verify that it truly comes from us. You can confirm this by clicking on your complaint resolver’s profile. If you notice anything suspicious, don’t hesitate to reach out to us directly. Thank you for your patience, and stay safe.
1...5 6 7...18
Προσθήκη ανάρτησης
Tobias137
πριν από 2 έτη

Well, if your wifi uses the same IP as your PC - which should be normal - it still could be caused by the unintentionally blocked IP on our end. I mean the router possibly uses the same IP for both devices. Can you restart your router to gain a new IP? My router, for instance, gets me new IP every time it's reset, or the power turns down.

I'm still missing the email containing your IP address and I fear we will not get much further without it.

Έγινε επεξεργασία
Radka
πριν από 2 έτη

Εντάξει, μόλις σας έστειλα το email τώρα.

Ελπίζω να μπορέσουμε να λύσουμε το πρόβλημα θα ήμουν πολύ χαρούμενος

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,

Λειτουργεί ξανά. Επιστρέφω στον ιστότοπο με τον υπολογιστή.

Πρέπει να σας ευχαριστήσω για αυτό; Ευχαριστώ πολύ 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Tobias137
πριν από 2 έτη

Hello Tobias - finally a piece of good news! 😀

I checked your IP - thanks for the email - with our IT guys, and they fixed that. It was as I guessed, your IP was banned during the last structural hack attack sadly it happens.

I'm sorry for your troubles - welcome back! 💚😎🤗!

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,


Το πρόβλημα είναι πάλι εκεί. Σφάλμα 403 και δεν μπορώ να ανοίξω τον ιστότοπο.


Μπλοκάρεται ξανά η IP μου;

Αυτόματη μετάφραση:
Tobias137
πριν από 2 έτη

Probably, we're still experiencing those DDOS attacks.

Let me check that out. Do you still use the same IP address, please? 🤔

Send the email again, I need to be sure to find the proper IP.

Thank you! 🙏

Έγινε επεξεργασία
Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,


Μόλις σου έστειλα το email.


Ευχαριστώ 😊

Αυτόματη μετάφραση:
Tobias137
πριν από 2 έτη

Hello 🙂

Solved I hope!!

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,


ναι, μπορώ να πάω ξανά στον ιστότοπο με τον υπολογιστή μου 🙂


Πάντα με βοηθάς τόσο γρήγορα και καλά, ευχαριστώ πολύ! 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Tobias137
πριν από 2 έτη

Hello Tobias137!

Welcome back! 🙂 Glad you're here again ✨

Maybe you should start using the VPN just to avoid case another attack will block your IP again.

You can always set it to Germany, no need to change the country - it's meant for the security only.


Anonymized313
πριν από 2 έτη

Hello.

I believe you received at least one explanation - usually provided by email.

I can completely anonymize your account, it also means all your posts here will seem as written by an anonymous player.

Is that acceptable for you?

Anonymized313
πριν από 2 έτη

Hello.

Yes - I would. As I've been told by the Complaint Team and also as I believe you've been notified, we do not deal with issues older than a year.

This is the reason, I'm afraid.

Can you please specify your request concerning your profile? I might not be precise, the anonymization means your profile will be deleted + my previous info.


Anonymized313
πριν από 2 έτη

Thanks for the confirmation. I'm working on it now.

Stay well!

πριν από 2 έτη

Καλησπέρα ομάδα Γκουρού του Καζίνο! Ενημερώστε με αν μπορώ να δημιουργήσω ένα θέμα για το έργο μου.

Παρέχω συμβουλευτικές υπηρεσίες για έργα τυχερών παιχνιδιών και στοιχημάτων.

Βοηθάω στην εύρεση των καλύτερων λύσεων πληρωμής για το τρέχον αίτημα της εταιρείας.

Δοκιμάζουμε, επεκτείνουμε τις ευκαιρίες και βελτιώνουμε τις συνθήκες για τα καζίνο και τους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
UnionPaymentSolution
πριν από 2 έτη

Hello!

I appreciate you're asking for permission. 🙂

In this case, I believe it would be more efficient to post elsewhere, on some affiliate forums instead. I bet these are more business-oriented. I mean, we are not a casino plus our community is focused on players, rather on casino representatives or people from the industry.

As far as I understand your field of expertise, you could use a different audience - what do you think?🤔



Radka
πριν από 2 έτη

Νομίζω ότι εσείς, ως ειδικός στα κοινωνικά δίκτυα, καταλαβαίνετε τη σημασία της παρουσίας οποιασδήποτε εταιρείας σε διάφορους πόρους, ειδικά αν έχουν το ίδιο θέμα.

Ακόμα κι αν δεν είναι για επαγγελματικούς σκοπούς, αλλά για λόγους ενημέρωσης και μάρκετινγκ.

Είναι σημαντικό για μένα. Θέλω επίσης να είμαι χρήσιμος.

Υπάρχουν τέτοια θέματα στην ενότητα - φόρουμ/obshie-temy, θα μπορούσα να στείλω ένα παράδειγμα σε προσωπικά μηνύματα, αλλά είναι απενεργοποιημένα.

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
UnionPaymentSolution
πριν από 2 έτη

As an admin, I also see such a topic as an advertisement with no value for the forum users/players - as was already explained.

Could you kindly accept that?

I don't need any examples (this forum does not support DM or PM), though. Please do not advertise here, and reflect adequately on my kind explanation - this is not the proper forum.

https://casino.guru/terms-and-conditions

"3.6. Any abusive activities or behavior, including posting of the same message to more than one forum thread or topic section, spamming, flooding, using chain letters, pyramid schemes and solicitation, posting promotions, advertisements, marketing materials, or bonuses, or sending mass private messages or emails are strictly prohibited.

3.7. We reserve the right to remove or edit any User generated content, including but not limited to posts, links, and promotional information posted to the forum that we consider to be added by gambling-related websites, casinos, or their affiliated parties for promotional or link building purposes at our sole discretion."

I hope we have an understanding now.


πριν από 2 έτη

Would like to get ahold of Jozef in regards of the payment from multiple tasks that I've completed.


Sent him emails about it. Please let him know I was asking!


F.

mrTretton37
πριν από 2 έτη

Hello there, I already did that. 🙏

πριν από 2 έτη

Hello there, I already did that. 🙏

πριν από 2 έτη

Could you please write him again for me? 🙂 Same thing again

1...5 6 7...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.