Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνAsk the Casino Guru team

Ask the Casino Guru team (σελίδα 4)

186.327 προβολές 347 απαντήσεις |
πριν από 5 έτη
|
Dearest forum members, From time to time, we witness someone claim to be Casino Guru Administrator, member of the Affiliate Team. Fake Casino Guru social media profiles and email offers that resemble our own newsletters or email designs are also still fairly common. Please pay special attention when you are receiving Complaint Team responses, since we are aware that scammers still try to get passwords or any other details by faking our email templates. Posting reminder from the Complaint Team: Casino Guru will never ask you to make payments or grant access to your accounts in order to complete KYC on your behalf. If anyone claims to be from Casino Guru and requests such information, do not share anything with them. All communication from us will be through this official complaint thread or the official email addresses provided in your case. Please always check the domain of any email you receive and verify that it truly comes from us. You can confirm this by clicking on your complaint resolver’s profile. If you notice anything suspicious, don’t hesitate to reach out to us directly. Thank you for your patience, and stay safe.
1...3 4 5...18
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 4 έτη

I was about to ask you that. I remember last year in April or May. In a ' Covid around the world' news special they interviewed a young couple in India because She gave birth to twins the night before. " And do they have names yet?"

Yes, Covid and Corona.


Well done, Those kids will just love going to school every day. If you plan moving to Germany and get 2 more kids I recommend Adolf and Eva for names.

πριν από 4 έτη

Γειά σου! Πρέπει να επικοινωνήσω με τον Jozef, του έστειλα κάποιες πληροφορίες την περασμένη εβδομάδα και ακόμα δεν απαντά, ήθελα να μάθω για αυτόν... Συγγνώμη που το γράφω εδώ αλλά δεν έχω άλλο τρόπο να το εντοπίσω, ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη για την ταλαιπωρία 😉😊

Αυτόματη μετάφραση:
Frankey
πριν από 4 έτη

Hello, I'm sorry for the delay, I just wanted to write back something funny on that matter... Well when the situation is growing up again, it's somehow not funny AGAIN 😀. Good point with the names, you made me laught 🙂

paulish
πριν από 4 έτη

Hello paulish. No problem, I will forward your message to Jozef 🙂 Do you know that there are several Jozef in Casino Guru team? Any clue for me, who is the one you seek, please? 😀

Radka
πριν από 4 έτη

Γειά σου! Είναι ο joe or jozef zimmerman (το email του είναι [email protected]) Ελπίζω να μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του αφού δεν απαντά στα email που του γράφω και πρέπει να μάθω αν έλαβε τις πληροφορίες που του έστειλα ... Ευχαριστώ πολύ !!! 😉

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
paulish
πριν από 4 έτη

Hello, thank you, just wanted to be sure 🙂 I asked him to answer you. Let me know if you need anything else.

πριν από 3 έτη

Πού βασίζεται η ομάδα σας;

Αυτόματη μετάφραση:
DonPaky
πριν από 3 έτη

Hi, the major part of team is based in Bratislava and Banska Bystrica (Slovakia). Bratislava office consists mainly from developers, affiliate team, designers, PR, Finance department etc., while Banska Bystrica team is focused on player complaints and casino reviews + regular updates.

Anyway, we have a few members in Czech Republic and then many external copywriters, translators and casino testers who are based everywhere around the world.

πριν από 3 έτη

It's been quite a while since you asked us something, so a little encouragement may be in order 🙂.

Go ahead, ask us anything, just skip the science, please:

"top ten questions science still can't answer"

😁💪


πριν από 3 έτη

As I had to cancel my trip to Ukraine earlier this year (for obvious reasons) I still plan to go around in central Europe at some point, the classic ToDo for this is :

  • Czech Republic/Prague
  • Hungary/Budapest.

But is a stop in the middle to Bratislava or elsewhere in Slovakia worth the trip 😀 ?

Thebaum
πριν από 3 έτη

Hello,

I would like to answer, sadly I'm from the Czech Republic myself and visit Slovakia only very sporadically. 😀

Not much of a traveler myself. 🤔

πριν από 3 έτη

Can you please tell me why your site gives Mr. Bet such a perfect reputation? When you read the reviews the majority of them are negative and yet they have 9.6 out of ten. Is the casino compensating Casino Guru for positive reviews or what? I was scammed by Mr. BET and many other people were as well. Please stop giving them such a positive reputation it is not accurate.


Kyle

Mogolor
πριν από 3 έτη

Hello Kyle,

feel free to visit the casino's reputation tab and read it all - it all stated there:

https://casino.guru/Mr-Bet-Casino-review#tab=js-tab-reputation

To get more familiar with our approach, check our review and rating process:

https://casino.guru/our-casino-reviews

I just want to add that user reviews are separated from the reputation score, because we may all have different tastes and experiences, we, however, keep an eye on complaints, because of those consists of direct and proven information.

πριν από 3 έτη

I need to get in touch with someone from the team. Thanks!

mrTretton37
πριν από 3 έτη

Hello,

what do you need, please? There are several teams behind the Casino Guru website hence need further information. 🙂

Radka
πριν από 3 έτη

Need Jozef from testing to reply to my email. You can tell him it is a casino tester from Sweden that just recently got the kb-test task.


wanna know if everything is the way it should!

mrTretton37
πριν από 3 έτη

Hello,

I understand - I've already followed the information to him.

πριν από 3 έτη

Χαίρετε,

Είμαι δοκιμαστής καζίνο από την Ισπανία. Έστειλα δύο εργασίες που έγιναν στο jozef ([email protected]) στις 17 Αυγούστου και ακόμα δεν μου έχει απαντήσει ούτε μου έχει στείλει την πληρωμή. Ούτε στα email μου απαντά.

Έχω στείλει ένα email στη διεύθυνση [email protected] και δεν έχω λάβει επίσης απάντηση

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει παρακαλώ;

Αυτόματη μετάφραση:
Mlansky
πριν από 3 έτη

Hello,

I'll update Jozef tomorrow. Sadly I can't do more at the moment.

πριν από 3 έτη

Χαίρετε,

Είμαι δοκιμαστής καζίνο από την Ισπανία. Έστειλα δύο εργασίες που έγιναν στο jozef ([email protected]) στις 17 Αυγούστου και ακόμα δεν μου έχει απαντήσει ούτε μου έχει στείλει την πληρωμή. Ούτε στα email μου απαντά.

Έχω στείλει ένα email στη διεύθυνση [email protected] και δεν έχω λάβει επίσης απάντηση

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει παρακαλώ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Hello,

I asked Jozef, he said it was already covered on Friday. Javier R. I presume? 🙂

1...3 4 5...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.