Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνAsk the Casino Guru team

Ask the Casino Guru team (σελίδα 16)

186.546 προβολές 347 απαντήσεις |
πριν από 5 έτη
|
Dearest forum members, From time to time, we witness someone claim to be Casino Guru Administrator, member of the Affiliate Team. Fake Casino Guru social media profiles and email offers that resemble our own newsletters or email designs are also still fairly common. Please pay special attention when you are receiving Complaint Team responses, since we are aware that scammers still try to get passwords or any other details by faking our email templates. Posting reminder from the Complaint Team: Casino Guru will never ask you to make payments or grant access to your accounts in order to complete KYC on your behalf. If anyone claims to be from Casino Guru and requests such information, do not share anything with them. All communication from us will be through this official complaint thread or the official email addresses provided in your case. Please always check the domain of any email you receive and verify that it truly comes from us. You can confirm this by clicking on your complaint resolver’s profile. If you notice anything suspicious, don’t hesitate to reach out to us directly. Thank you for your patience, and stay safe.
1...15 16 1718
Προσθήκη ανάρτησης
Rivurr διέγραψε τη δημοσίευση
Rivurr
πριν από 5 μήνες

He gets notified about every email, don't worry. To be honest, I'd like to ask for your patience; complaints are piling up, and the entire team is catching up. Thank you.

Rivurr διέγραψε τη δημοσίευση
πριν από 5 μήνες

Ήθελα να υποβάλω ένα παράπονο για το Mr.Bet Casino, αλλά δεν μπορώ να το βρω στην ενότητα "αναζήτηση καζίνο".

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Γεια σου Ράντκα,


Σου έγραψα ένα προσωπικό email, για ένα επείγον ζήτημα απορρήτου... θα μπορούσες σε παρακαλώ να το ελέγξεις;


επειδή δεν ξέρω τι να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Hello, I just noticed you sent us an email from the other email address, so it did not make much sense, no complaint against Instant Casino is to be found under your second account, you see. However, you don't need to worry; I am addressing the issue now.


πριν από 5 μήνες

Ήθελα να υποβάλω ένα παράπονο για το Mr.Bet Casino, αλλά δεν μπορώ να το βρω στην ενότητα "αναζήτηση καζίνο".

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Hello,

no problem - please try the option "the casino is not ni the list" 🙏

9dr2k6jfcq
πριν από 5 μήνες

Should be ok now; can you check, please?

πριν από 5 μήνες

Πού βρίσκεται αυτή η επιλογή; Το καζίνο δεν υπάρχει στη λίστα; Ένα στιγμιότυπο οθόνης θα ήταν καλό. Ευχαριστώ.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

I can't see slots machines

πριν από 5 μήνες

Πού βρίσκεται αυτή η επιλογή; Το καζίνο δεν υπάρχει στη λίστα; Ένα στιγμιότυπο οθόνης θα ήταν καλό. Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Well, you can't miss it; it is right under the line:

file

πριν από 5 μήνες

I can't see slots machines

πριν από 5 μήνες

Hello, slot machines? Slot games are here: https://casino.guru/free-casino-games 👈

Hope this is what you seek. 🙂

πριν από 5 μήνες

Αγαπητοί ομάδα του καζίνου γκουρού θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ κάτι βέβαια λίγο προσωπικό αν θέλετε μου απαντάτε! Υπάρχει κάποια αμοιβή για όλο αυτό που κάνετε η το κάνετε έτσι?Απλά επειδή βοηθάτε αρκετό κόσμο πιστεύω ότι όλος αυτός ο κόπος πρέπει να αμοίβεται κάπως..

Radka
πριν από 4 μήνες

Please I wroted you an email urgently …

let me know

9dr2k6jfcq
πριν από 4 μήνες

I responded to you; please use the correct email address at least. 🙏

πριν από 5 μήνες

Αγαπητοί ομάδα του καζίνου γκουρού θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ κάτι βέβαια λίγο προσωπικό αν θέλετε μου απαντάτε! Υπάρχει κάποια αμοιβή για όλο αυτό που κάνετε η το κάνετε έτσι?Απλά επειδή βοηθάτε αρκετό κόσμο πιστεύω ότι όλος αυτός ο κόπος πρέπει να αμοίβεται κάπως..

πριν από 4 μήνες

Hmm, are you asking about our forum, perhaps complaint efforts, or the whole brand of Casino Guru?

Honestly, I think you have to possess a certain mindset to support players, no matter whether we are talking about the Community or the Complaint Team, so we do that because we care and because we can. Also, the general recognition of our mutual efforts, such as your kind posts and support or industry awards praising our responsible campaigns, are a reward in themselves. 🙂

In the financial matter of speaking, we are employees or contractors, which means we are paid to do the "daily job." I would not have enough time to do this as just hobby for example... 😎

Still, I would like to say that the money is just the form of reward, not the real cause of our commitment. We don't do that here, but one can work all day as a bot to earn a salary, yet it does not mean that the person really cares.

Radka
πριν από 4 μήνες

Ήτανε πολύ ωραία η απάντηση σας θα λεγα ότι είχε και φιλοσοφικό χαρακτήρα μιας που είμαι από ελλάδα καταλαβαίνω τι σημαίνει αυτό! Σε καμία Περίπτωση δεν θέλω να παρεξηγήσεις την ερώτηση μου το έκανα και εγώ ξεκάθαρα απο ενδιαφέρον γιατί θαυμάζω τη δουλειά που κάνετε! Σας παρακολουθώ στα news και της δημόσιες καμπάνιες που κάνετε στη διάφορες χώρες όπως και το κάθε νέο η βίντεο που ανεβαίνει στη σελίδα σας! Επίσης πλέον αναγνωρίζω ότι βοηθάτε αρκετό κόσμο νομίζω αυτό είναι η αποζημίωση τις θέλησης και της δουλειάς που κάνετε ώστε να βοηθήσει τον κόσμο είναι πλέον δεδομένο

Έγινε επεξεργασία
πριν από 4 μήνες

Σίγουρα κάποια στιγμή θα ήθελα να μάθω περισσότερα από εσάς και σε ότι αφορά το καζίνου γκουρού! Μου αρέσει πάρα πολύ ότι υπάρχει μία τέτοια ιστοσελίδα η οποία μπορείς να συζητάς και να λες διάφορα θέματα σε ό,τι αφορά το διαδικτυακό παιχνίδι

Radka
πριν από 4 μήνες

Ναι, σου έγραψα με το email μου...

Μπορείτε παρακαλώ να ελέγξετε αν μπορείτε να κάνετε αυτό που ζητείται; Είναι πραγματικά σημαντικό για μένα, ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Ναι, σου έγραψα με το email μου...

Μπορείτε παρακαλώ να ελέγξετε αν μπορείτε να κάνετε αυτό που ζητείται; Είναι πραγματικά σημαντικό για μένα, ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

ΓΕΙΑ,


Μπορείτε παρακαλώ να διαβάσετε τα email μου και να με βοηθήσετε να προστατεύσω το απόρρητό μου;


Ανεβάσατε τα ευαίσθητα δεδομένα μου στον ιστότοπό σας. Μπορείτε να διαγράψετε οριστικά την καταγγελία μου από τη σελίδα σας; Θα υποβάλω νέα.



Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
1...15 16 1718
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.