Γεια, είμαι παίκτης από την Ισπανία. Έχω παίξει πρόσφατα σε αυτό το καζίνο. Αφού περάσετε το KYC και εγγραφείτε στο mifinity. Μόνο μέσα απόσυρσης που μου πρόσφεραν.
Αν ερχόντουσαν να μου πληρώσουν κάποια από τα κέρδη μου. Αλλά αυτή τη στιγμή περιμένω πολύ καιρό να με πληρώσουν άλλοι που εκκρεμούν.
Προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον διευθυντή χωρίς επιτυχία, προσπάθησα επίσης να μιλήσω με τον κάτοχο άδειας AntillePhone NV ανεπιτυχώς.
Συνολικό ποσό εκκρεμότητας 1391,11€.
Είμαι απελπισμένος, δεν ξέρω σε ποιον να απευθυνθώ, θα εκτιμούσα πολύ κάθε βοήθεια που μπορείτε να μου δώσετε.
Θα ήθελα επίσης να καταγγείλω τη στάση αυτού του καζίνο απέναντι στους παίκτες του, ώστε να μην δει κανείς τον εαυτό του στην κατάστασή μου.
Παίζω πολλά χρόνια σε διαδικτυακά καζίνο και είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Hi, I'm a player from Spain. I have recently played at this casino. After passing the KYC and registering in mifinity. Only means of withdrawal that they offered me.
If they came to pay me some of my winnings. But currently I have been waiting a long time for others that are pending to pay me.
I have tried to contact the manager without success, I have also tried to speak to the licensee AntillePhone N.V. unsuccessfully.
Total pending amount 1391,11€.
I am desperate, I don't know who to turn to, I would greatly appreciate any help you can give me.
I would also like to denounce the attitude of this casino towards its players so that no one else sees themselves in my situation.
I have been playing in online casinos for many years and this is the first time something like this has happened to me.
Thanks in advance.