Γειάσου. Μπορώ να σας ζητήσω πρώτα μια χάρη, παρακαλώ; Δεν είναι δυνατό ο αυτόματος μεταφραστής που χρησιμοποιούμε στον ιστότοπό μας να μεταφράζει την ανάρτησή σας όποτε γράφετε "greeklish", οπότε αν είναι δυνατόν, γράψτε στα ελληνικά και θα μεταφραστεί εύκολα σε άλλες γλώσσες.🙏
Λοιπόν τώρα στο θέμα σας με αυτό το καζίνο. Βεβαιωθείτε ότι όλα τα έγγραφα είναι στη σωστή μορφή και καλή ποιότητα. Εάν δεν είναι, αυτός θα μπορούσε να είναι ο λόγος της απόρριψης. Θα πρέπει επίσης να ρωτήσετε το καζίνο για αυτό.
Πόσο καιρό πραγματικά περιμένετε να ολοκληρωθεί η διαδικασία επαλήθευσης, αν μπορώ να ρωτήσω;
Ενημερώστε μας εάν χρειάζεστε να παρέμβει η ομάδα παραπόνων μας, θα σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία.
Geiasou. May I ask you a favor first, please? It is not possible for the auto-translator we use on our website to translate your post whenever you write "greeklish", so if possible, please write in Greek, and it will be easily translated to other languages.🙏
So now to your issue with this casino. Please make sure that all the documents are in the right format and good quality. If they are not, that could be the reason for rejection. You should ask the casino about it as well.
How long are you actually waiting for the verification process to be done, if I may ask?
Please let us know if you need our complaint team to intervene, we will guide you through the process.
Αυτόματη μετάφραση: