Γεια σας και ευχαριστώ για την προειδοποίηση.
Δυστυχώς, φαίνεται ότι δεν υπάρχει τέτοιο καζίνο στο σύστημά μας, οπότε πιθανότατα δεν έχουμε ακόμη συναντήσει αυτόν τον ιστότοπο. Θα θέλατε να μοιραστείτε τον σύνδεσμο που οδηγεί στο καζίνο, παρακαλώ;
Ακούγεται σαν ένας ιστότοπος που αξίζει να αναθεωρηθεί. Όσον αφορά τον κλειστό λογαριασμό σας, έχετε παίξει με κάποιο μπόνους τυχαία; Για μένα, αυτά τα 100 USD μοιάζουν περισσότερο με κανόνα μέγιστου εξαργύρωσης, θα ήταν καλό να είμαστε σίγουροι.
Βλέπω όμως ότι σου υποσχέθηκαν τα υπόλοιπα χρήματα. Λοιπόν, δεδομένου ότι ο λογαριασμός σας είναι πλέον κλειστός, υποθέτω ότι η υποβολή καταγγελίας είναι ο ευκολότερος τρόπος για να τραβήξετε κάποια προσοχή ή ευτυχώς βοήθεια.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη διαδικασία καταγγελίας, διαβάστε αυτόν τον οδηγό: Πληροφορίες και οδηγίες επίλυσης καταγγελιών
Σας φαίνεται καλό βήμα;
Hello and thanks for the warning.
Sadly, it seems no such casino can be found in our system, so most likely we have not yet come across this site yet. Would you share the link leading to the casino, please?
Sounds like a site worth reviewing. Regarding your closed account, have you played with any bonus by chance? To me, those 100USD sound more like a max cashout rule, would be good to be sure.
I see you were promised the rest of the money though. Well since your account is now closed, I guess submitting a complaint is the easiest way to get some attention or luckily help.
To learn more about the complaint process, kindly read this guide: Complaint Resolution Information and Instructions
Does it sound like a good step to you?
Αυτόματη μετάφραση: