Συμφωνώ μαζί του. Τέτοια αναλυτική Κατάσταση Τράπεζας PDF δεν υπάρχει. Κανένα αντίγραφο κίνησης τραπεζών στον κόσμο δεν δείχνει την αγορά της ζώνης ώρας UTC.
Σε ορισμένες τράπεζες, μπορούμε να δούμε τον χρόνο αγοράς, αλλά μόνο με το Online Banking, και είναι τοπική ζώνη ώρας. Αλλά είναι σπάνιο και ούτως ή άλλως, αρκετοί ιστότοποι δεν δέχονται στιγμιότυπα οθόνης της συνεδρίας διαδικτυακής τραπεζικής.
Επιπλέον, κάποιες άλλες τράπεζες λογοκρίνουν μέρος του αριθμού λογαριασμού ως μέτρο ασφαλείας.
Επίσης, μερικές φορές το όνομα του εμπόρου που εμφανίζεται στη δήλωση δεν είναι το όνομα του καζίνο. Είναι το όνομα του διεκπεραιωτή πληρωμών ή μόνο όπως ''Purchase Entertainment'' ή ''Wire Transfer''.
Εν κατακλείδι, έχω ήδη βιώσει το ίδιο πρόβλημα, αλλά με την TonyBet. Μου ζήτησαν ένα αντίγραφο κίνησης PDF, αλλά η τράπεζά μου το παράγει μία φορά το μήνα. Ήμουν υποχρεωμένος να περιμένω 3 εβδομάδες πριν φτάσει η κίνηση του τραπεζικού λογαριασμού. Ορισμένοι ιστότοποι είναι πολύ αυστηροί και επιλεκτικοί. Και κάποια άλλα είναι πολύ εύκολα.
Πρέπει να τους εξηγήσετε ευγενικά, ακόμα κι αν φαίνεται να μην ακούνε τίποτα.
Εάν εξακολουθεί να είναι αρνητικό μετά από 3-4 προσπάθειες, σας προσκαλώ να κάνετε μια εσωτερική καταγγελία και μια αρνητική αξιολόγηση σε διαφορετικούς ιστότοπους.
Συμπερασματικά, εάν και πάλι δεν συνεργαστούν, σας καλώ να καταγγείλετε στον Χειριστή Άδειας τους, καθώς και στην eCOGRA.
Με την αναφορά αυτού του υπερβολικού ζήλου, έχετε την ευκαιρία να πάρετε τα χρήματά σας ΚΑΙ ειδικά, θα αποτρέψετε αυτό να συμβεί σε άλλους πελάτες.
Ελπίζω να υπάρξει λύση σύντομα, καλή τύχη κύριε!
Olivier από το Κεμπέκ του Καναδά.
I agree with him. Such a detailed PDF Bank Statement does not exist. No bank statement in the world show the UTC Time Zone purchase.
With some banks, we can see the purchase time, but only with Online Banking, and it’s local timezone. But it’s rare and anyway, several websites doesn’t accept screenshots of online banking session.
Moreover, some other banks censor a part of the account number as a security measure.
Also, sometimes the merchant name apparent on the statement is not the name of the casino. It’s the name of the payment processor or only like ‘’Entertainment Purchase’’ or ‘’Wire Transfer’’.
To conclude, I already experienced the same issue, but with TonyBet. They asked me a PDF Bank Statement, but my bank product it once a month. I was obliged to wait 3 weeks before the bank statement arrive. Some websites are very strict and picky. And some others are very easy.
You must explain them politely, even if they seems to hear nothing.
If it’s still negative after 3-4 attempts, I invite you to make an internal complaint and a negative review on different websites.
To conclude, if they still not cooperate, I invite you to denounce at their License Operator, as well as eCOGRA.
By reporting this overzealousness, you have a chance to got your money AND especially, you will prevent this to happening to other customers.
Hoping a resolution soon, good luck sir!
Olivier from Quebec, Canada.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: