ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠροβλήματα παιχνιδιού N1bet και suppchat

Προβλήματα παιχνιδιού N1bet και suppchat

πριν από 2 έτη από neolein65
|
3298 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Γεια σας αγαπητή κοινότητα παιχνιδιών,

Εγγραφήκαμε στο n1bet χθες το βράδυ και κάναμε 2 καταθέσεις. Το πρώτο ήταν γρήγορα ιστορία 😭. Με τη δεύτερη κατάθεση των 100, - δούλεψε και καταλήξαμε σε περίπου 200. Όταν κλείσαμε το τρέχον παιχνίδι Extra Chilli για να ψάξουμε για νέο, ξεκίνησε. Η οθόνη μαύρισε και έγραφε "Hoppela κάτι πήγε στραβά".

Τότε σκεφτήκαμε εντάξει "έχουν πρόβλημα διακομιστή, για να δούμε αύριο".

Σήμερα όμως ήταν πάλι το ίδιο και αρχίσαμε να μιλάμε με το supp το πρωί. Μετά από ατελείωτες μπρος πίσω και ατελείωτες δηλώσεις (μερικές φορές πολύ αντιφατικές) είπαν "έχουμε τεχνικό πρόβλημα" παρακαλώ να κάνετε υπομονή. Στη συνέχεια μίλησα με γνωστούς μου και δημιούργησα έναν άλλο λογαριασμό με όλους όσους πήγαιναν στο καζίνο. Τώρα έχουμε υπόλοιπο 170,- και μετά είπαμε στον προμηθευτή ότι θέλουμε να το πληρώσει γιατί δεν υπάρχει λύση εδώ και σιγά σιγά αισθανόμαστε κοροϊδεμένοι.

Είχαμε κάνει καταθέσεις μέσω Direct Instruction δηλαδή μέσω του λογαριασμού..

Τώρα ήθελε πρώτα ένα προσωπικό αντίγραφο (είναι εντάξει) μετά ένα τρέχον τιμολόγιο ή κάτι παρόμοιο. (επίσης απλά εντάξει)

Μετά ήθελαν να έχουν ένα αρχείο που να βάζει την κατάθεση από τον λογαριασμό μας.. Και εκεί τελειώνει ειλικρινά, ειδικά αφού η όλη συνομιλία δεν ήταν σχεδόν αξιόπιστη.

Είμαι ευγνώμων για τη συμβουλή, διαφορετικά θα πρέπει να χρησιμεύουν απλώς ως πληροφορίες.

Αυτόματη μετάφραση:
neolein65
πριν από 2 έτη

Hello there,

allow me to stress here that you should never try to solve any issue by creating a second or multiple accounts.

It's usually strictly prohibited by the casino and all your winnings can be voided.

So, the casino had a technical issue, what seems to be the problem now, please?

I'm not sure whether I understand this expression correctly:

"a file that put the deposit from our account".

I believe this is a bank account confirmation document and it is normal to provide even your bank account history to pass the account verification.

πριν από 2 έτη

Εδώ λοιπόν θέλω να ξεκαθαρίσω ότι αυτός δεν ήταν ένας άλλος λογαριασμός από το ίδιο άτομο αλλά ένας λογαριασμός για διαφορετικό άτομο! Και ναι, μπορεί να υπάρξουν τεχνικά προβλήματα από την πλευρά του χειριστή ΑΛΛΑ εάν η υποστήριξη διαγράψει μια κρυφή μνήμη για ώρες, οι κοκκινιστές διαγράψουν άλλα προγράμματα περιήγησης, κ.λπ., κ.λπ., και στη συνέχεια πει "ω, έχετε ένα τεχνικό πρόβλημα, απλώς δοκιμάστε ξανά στο λίγες ώρες» τότε αυτό είναι μαλακία και όχι λιγότερο.

Αυτόματη μετάφραση:
neolein65
πριν από 2 έτη

Well, it may still cause a problem.

Normally, only one person per household, meaning with the same address and most likely shared internet connection is allowed.

I hope this is not your case.

I just want to make sure you will not risk your balance because you did not know those rules. - that's all.

Anyway, support should be friendly at least but honestly, they can't deal with technical issues with games, this is the game providers' part.

It has been a few hours now, so does the problem still cures?

Are you able to finish the verification?


Wise01092388875
πριν από 1 έτος

I just want to add that in such cases, the casino usually asks the game provider to check the problem out and make a statement.

So basically, the casino has to wait too. Sometimes it's a long run 🙁.

I hope it ends soon. 🤞

πριν από 7 μήνες

Γεια, καλο απογευμα. Θα ήθελα να προειδοποιήσω έντονα για το N1 καζίνο / στοίχημα.


Μου έχουν απαγορεύσει την όαση. Και είμαι εθισμένος στο gaming.


Είχα υποτροπή τις μέρες του Πάσχα και κατέθεσα 100 ευρώ. Ήταν μεθυσμένος και απερίσκεπτος. Ήταν απλώς Πάσχα.


Βασίζομαι σε αυτά τα χρήματα και έχω ζητήσει από την τράπεζά μου να κάνει αντιστροφή χρέωσης. Και επίσης στο καζίνο. Αλλά όλα μάταια. Διάβασα ότι αυτό το καζίνο είναι παράνομο στη Γερμανία. Όπως πολλά άλλα καζίνο. Δυστυχώς έχω και 60 ευρώ richprice και συν.


Ευτυχώς διέγραψαν ή απέκλεισαν τα προφίλ των παικτών μου.


Θα κάνω τα πάντα για να πάρω τα χρήματά μου, τα οποία αμφιβάλλω.


Πώς μπορείτε να χειριστείτε κάτι παρόλο που οι άνθρωποι έχουν επιτρέψει να αποκλειστούν;



Αυτόματη μετάφραση:
omibun6
πριν από 7 μήνες

Hello. I am really sorry about this situation. Unfortunately the casino needs to be advised about a gambling addiction prior, so they could be able to block your account. If you deposit your money without them knowing about your gaming problem, they won't be able to do anything. I just hope you will be able to get all this under control soon, and if you feel you need a professional help, I can suggest to check this list of some help centers available in your country. Just follow this link, please, to view it. I wish you the best of luck.🍀

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα