ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠροβλήματα μπόνους στο Talismania!

Προβλήματα μπόνους στο Talismania!

πριν από 1 μήνα από Justice
|
1019 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Γειά σου,


το καζίνο είναι τόσο νέο που δεν είναι ακόμη καταχωρημένο στο Casino Guru, αλλά λειτουργεί από την Adonio NV (αντικατάσταση χειριστή για το Rabidi NV) από το 2024!


Επειδή είχα μια πολύ αρνητική εμπειρία από την αρχή, θα ήθελα να προειδοποιήσω όλους τους χρήστες που ενδιαφέρονται για ειλικρινή μπόνους:


Ενεργοποίησα το μπόνους "100% έως και 200€" στην πρώτη μου κατάθεση, αλλά μετά τη μεταφορά το μπόνους δεν εμφανίστηκε στον λογαριασμό μου.

Μόνο αφού ζητήσετε υποστήριξη, ανακαλύπτετε (δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ σχετικά με αυτό στους όρους και τις προϋποθέσεις του μπόνους) ότι πρέπει μόνο να επικοινωνήσετε με τη ζωντανή συνομιλία ΑΦΟΥ χάσετε τα πραγματικά σας χρήματα για να λάβετε το μπόνους!


Εκτός από το γεγονός ότι αυτό είναι κάτι παραπάνω από αμφίβολο, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε λόγω ενός μεταφραστικού λάθους από τον υπάλληλο του chat χωρίς καμία δήλωση σχετικά με το μπόνους!


Μετά από αυτό, υπήρξαν περαιτέρω επαφές συνομιλίας και δύο μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για υποστήριξη που μου ζητούσαν να ανοίξω ξανά τον λογαριασμό μου και να ενεργοποιήσω το μπόνους μου, αλλά με αγνοούν εσκεμμένα!


Επομένως, ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ σε όλους όσους περιμένουν μπόνους, γιατί αν υπάρχουν τέτοια προβλήματα με τα μπόνους από την αρχή, δεν θέλω καν να μάθω πώς λειτουργούν οι αναλήψεις στο Talismania (διάφορα παράπονα για αυτό υπάρχουν ήδη σε άλλες πλατφόρμες καζίνο) !

Αυτόματη μετάφραση:
Justice
πριν από 1 μήνα

Thank you for describing your experience, and I am really sorry you've had this rough start at the casino. The full review of it will be published soon and let me tell you now that it doesn't look very promising. The safety index is estimated to 5.7 and that is a questionable one.🤷‍♀️

Do you have any remaining real money balance in your account by any chance? Is there anything our complaint team could help you with? Do not hesitate to contact us if you need to.

πριν από 3 εβδομάδες

Γεια σου Romi,


Ευχαριστώ για την απάντησή σου.

Μπορώ σίγουρα να επιβεβαιώσω τον χαμηλό δείκτη ασφαλείας γιατί η υποστήριξη είναι ντροπή!

Εάν ένα καζίνο δεν προσφέρει υποστήριξη στη μητρική γλώσσα του χρήστη, είναι εντάξει να χρησιμοποιήσετε μεταφραστή. Ωστόσο, εάν ο πράκτορας συνομιλίας παρερμηνεύσει το μήνυμα λόγω ενός μεταφραστικού σφάλματος και ο λογαριασμός μπλοκαριστεί, το σφάλμα ανήκει σαφώς στο καζίνο και είναι δική του ευθύνη να λάβουν υπόψη το λάθος και να το διορθώσουν το συντομότερο δυνατό!

Το καζίνο δεν έχει κάνει τίποτα από αυτά μέχρι στιγμής γιατί προφανώς θέλει να αποφύγει το μπόνους!


Η Talismania προσφέρει επίσης ένα μπόνους καζίνο ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑ (200% έως και 500€), αλλά είμαι απολύτως βέβαιος ότι και αυτό δεν μπορεί να εξαργυρωθεί!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Thank you for describing your experience, and I am really sorry you've had this rough start at the casino. The full review of it will be published soon and let me tell you now that it doesn't look very promising. The safety index is estimated to 5.7 and that is a questionable one.🤷‍♀️

Do you have any remaining real money balance in your account by any chance? Is there anything our complaint team could help you with? Do not hesitate to contact us if you need to.

πριν από 3 εβδομάδες

Στην ερώτησή σας:

Η ομάδα παραπόνων θα μπορούσε να με βοηθήσει να πάρω τελικά το μπόνους μου, αλλά επειδή το καζίνο δεν είναι ακόμα καταχωρημένο μαζί σας, δυστυχώς δεν μπορώ/δεν μπορούσα να υποβάλω παράπονο (ακόμη)... :-(

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Γεια σου Romi,


Ευχαριστώ για την απάντησή σου.

Μπορώ σίγουρα να επιβεβαιώσω τον χαμηλό δείκτη ασφαλείας γιατί η υποστήριξη είναι ντροπή!

Εάν ένα καζίνο δεν προσφέρει υποστήριξη στη μητρική γλώσσα του χρήστη, είναι εντάξει να χρησιμοποιήσετε μεταφραστή. Ωστόσο, εάν ο πράκτορας συνομιλίας παρερμηνεύσει το μήνυμα λόγω ενός μεταφραστικού σφάλματος και ο λογαριασμός μπλοκαριστεί, το σφάλμα ανήκει σαφώς στο καζίνο και είναι δική του ευθύνη να λάβουν υπόψη το λάθος και να το διορθώσουν το συντομότερο δυνατό!

Το καζίνο δεν έχει κάνει τίποτα από αυτά μέχρι στιγμής γιατί προφανώς θέλει να αποφύγει το μπόνους!


Η Talismania προσφέρει επίσης ένα μπόνους καζίνο ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑ (200% έως και 500€), αλλά είμαι απολύτως βέβαιος ότι και αυτό δεν μπορεί να εξαργυρωθεί!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

That is never good if there is no help from the support and I understand your frustration. Have you thought about moving to a better casino?🤷‍♀️

πριν από 3 εβδομάδες

Στην ερώτησή σας:

Η ομάδα παραπόνων θα μπορούσε να με βοηθήσει να πάρω τελικά το μπόνους μου, αλλά επειδή το καζίνο δεν είναι ακόμα καταχωρημένο μαζί σας, δυστυχώς δεν μπορώ/δεν μπορούσα να υποβάλω παράπονο (ακόμη)... :-(

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Our complaint team is able to try and help players from some not-listed casinos in our database. Not with the bonuses, unfortunately. It is always up to the casino how and when they will give a bonus, and therefore we are unable to intervene in such cases.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα