ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ WAZAMBA

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ WAZAMBA

πριν από 1 έτος από lucaMahseu
|
4102 προβολές 14 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γεια σας και από την περασμένη Πέμπτη περιμένω έμβασμα 1000€, επικοινωνώ με την βοήθεια στο site και μου λέει να αλλάξω κάρτα, αλλάζω κάρτα και μου λέει ότι είναι υπό επεξεργασία,


ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΣΩ ΣΤΟ SITE ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΛΕΥΚΗ ΟΘΟΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΨΗ "ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ" ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;


ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Χαίρετε,


Δεν μπορώ να μπω ούτε στη σελίδα - ίδιο μήνυμα.

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει με το ιστορικό εδώ;


@Wazamba: Παρακαλώ σύντομα σχόλια!


Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Michi0815
πριν από 1 έτος

Πήρατε τουλάχιστον ένα τραπεζικό έμβασμα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας και από την περασμένη Πέμπτη περιμένω έμβασμα 1000€, επικοινωνώ με την βοήθεια στο site και μου λέει να αλλάξω κάρτα, αλλάζω κάρτα και μου λέει ότι είναι υπό επεξεργασία,


ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΣΩ ΣΤΟ SITE ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΛΕΥΚΗ ΟΘΟΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΨΗ "ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ" ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;


ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi,

I would assume that the site may have some issues, but sadly have no clue what is happening.

As I can see you submitted the complaint, well we'll try to take care of the withdrawal. In the meantime, I'll try to learn more about what is happening with the casino.


update:

We checked the site and it works just fine now, furthermore, we also ask our Wazamba contact, and she is not aware of any irregularities. Just that some content was recently uploaded, so it could probably cause the problem.


Can you enter the casino now, please?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Χαίρετε,


Δεν μπορώ να μπω ούτε στη σελίδα - ίδιο μήνυμα.

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει με το ιστορικό εδώ;


@Wazamba: Παρακαλώ σύντομα σχόλια!


Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Sorry, this is a forum, not a social media platform @ does not work as mention mark here.

I guess I have never saw anyone from this casino to respond directly here on the forum. 🤔

If I find some answers, I'll let you know.

Radka
πριν από 1 έτος

We checked the site and it works just fine now, furthermore, we also ask our Wazamba contact, and she is not aware of any irregularities. Just that some content was recently uploaded, so it could probably cause the problem.


Can you enter the casino now, please?


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Αρχικά, πρέπει να περιμένετε τρεις ημέρες για να διεκπεραιωθεί η ανάληψη. Αν και δεν είναι πολλά, είναι περίπου 420 € - ένα ποσό που είτε θα έπρεπε να είναι διαθέσιμο είτε όχι. Στη συνέχεια, η πληρωμή θα ακυρωθεί χωρίς κανένα λόγο. Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας επίσης δεν έχει καμία λειτουργία. Έχω ζητήσει νέα πληρωμή. Στόχος μου δεν είναι να παίξω αλλά να πάρω το ποσό που έχω κερδίσει. Τώρα όμως πρέπει να περιμένω τρεις μέρες πάλι;;; Και πάλι παραμένετε σε αβεβαιότητα εάν η πληρωμή θα ακυρωθεί ξανά χωρίς να αιτιολογήσετε. Αυτή η κατάσταση είναι απολύτως απαράδεκτη και είμαι πραγματικά στενοχωρημένος.

Αυτόματη μετάφραση:
pqqtby7mp2
πριν από 1 έτος

I would be upset too,..

I suspect your account is fully verified, yet you have not the slightest idea what is wrong with the payout, am I guessing right?

How about opting for a different payment option? Or another question: Did you use the same option as you did for the deposit?

I'm trying to find out any clues, in order to help you, so let me know.🙏


πριν από 5 μήνες

Έχω ένα πρόβλημα με τον ιστότοπο wazamba, χρειάζομαι βοήθεια. Προσπαθώ να βγάλω τα χρήματα στο λογαριασμό μου εδώ και ένα μήνα, έχω δοκιμάσει ήδη 5-6 φορές και τίποτα...

Την τελευταία φορά που ζήτησα μεταφορά, το αίτημα παρέμεινε σε εκκρεμότητα για 3 ημέρες και την επόμενη μέρα τα χρήματα επέστρεψαν στην ιστοσελίδα, δηλαδή δεν στάλθηκαν τα χρήματα στον λογαριασμό μου.

Είμαι πολύ στενοχωρημένος για αυτήν την κατάσταση και κανείς δεν μπορεί να το λύσει. Μπορεί κανείς να με βοηθήσει παρακαλώ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Jguedes
πριν από 5 μήνες

We will surely try to help you out with your withdrawal. May I ask if your account is fully verified at this casino? Here's the link where you can file a complaint, and our team will have a look at it.

πριν από 5 μήνες

Καληνυχτα.

Κέρδισα 2.990 € την περασμένη εβδομάδα και καλά, από την Τετάρτη 30 Μαΐου 2024, έχω κάνει τρεις αναλήψεις 500 € και είναι ακόμη σε εκκρεμότητα, λένε ότι οι αναλήψεις χρειάζονται 1 έως 3 εργάσιμες, τις αναλήψεις τις έχω κάνει μέσω κάρτας ότι έκανα τις καταθέσεις και επίσης με τραπεζικό έμβασμα.


Έχω επικοινωνήσει αρκετές φορές με το chat για να πάρω πληροφορίες και μου λένε συνέχεια να περιμένω, σήμερα που επικοινώνησα έκλεισαν απευθείας το chat, δεν μου ζήτησαν καμία επαλήθευση και το ανέφερα την ώρα της απόσυρσης μέσω συνομιλίας για επαλήθευση το λογαριασμο εχω επικοινωνησει και με email και μου το γυρισαν σαν να μην υπηρχε δεν ξερω δεν μου εδωσαν τοσα προβληματα να καταθεσω και μου δινει την αισθηση οτι μου δινουν πολύ καιρό να μην κάνω τις αναλήψεις και χρειάζομαι πραγματικά αυτά τα χρήματα. Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε.

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων, χαιρετισμούς.

Έχω στιγμιότυπα οθόνης από όλα όσα περιγράφω σε αυτό το μήνυμα αλλά δεν ξέρω γιατί δεν μπορώ να τα στείλω από το κινητό μου. Θα είναι η ανάλυση, το βάρος ή η επέκταση, αλλά όλα όσα παρουσιάζω τα έχω γραφικά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
montsea
πριν από 5 μήνες

Hi, we give casinos 14 days to make their withdrawal, so you're still in the early stages. I don't know if casinos process withdrawals over the weekend, but most don't. 

Anyway, I see that verification was not necessary, but not getting any answer and cutting the one from the chat doesn't seem to me like a very fair solution. 

You've already opened a complaint, so it will be important to be patient and our team will investigate everything necessary. 

For now, don't stress and we'll see how it goes and if something new comes up, let me know. 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Καλημέρα.

Εντάξει, έχω στείλει τις φωτογραφίες στο email που επιβεβαιώνουν όλα όσα έγιναν.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.

τα καλύτερα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
montsea
πριν από 5 μήνες

Great, if you have any new information be sure to share it in your complaint and feel free to share it with us as well. 

I will wish you all the best. ☘️😎

πριν από 5 μήνες

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.


Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα