Γεια σας και από την περασμένη Πέμπτη περιμένω έμβασμα 1000€, επικοινωνώ με την βοήθεια στο site και μου λέει να αλλάξω κάρτα, αλλάζω κάρτα και μου λέει ότι είναι υπό επεξεργασία,
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΣΩ ΣΤΟ SITE ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΛΕΥΚΗ ΟΘΟΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΨΗ "ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ" ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
Hi and since last Thursday I've been waiting for a € 1000 transfer, I contact the assistance on the site and it tells me to change the card, I change the card and it tells me that it is being processed,
THE PROBLEM AND TODAY I GO TO ACCESS THE SITE AND IT GIVES ME A WHITE SCREEN WITH THE WRITING "OBJECT, OBJECT" WHAT SHOULD I DO?
I HAVE NO BANK TRANSFER IN THE ACCOUNT
Salve e da giovedi scorso che aspetto un bonifico da 1000€, contatto l’assistenza nel sito e mi dice di cambiare carta, cambio la carta e mi dice che e in fase di elaborazione,
IL PROBLEMA E OGGI VADO PER ACCEDERE NEL SITO E MI DA UNA SCHERMATA BIANCA CON SCRITTO "OBJECT, OBJECT" COSA DEVO FARE?
NEL CONTO NON HO NESSUN BONIFICO