ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠρόβλημα πληρωμών στο καζίνο Ocean Breeze

Πρόβλημα πληρωμών στο καζίνο Ocean Breeze

πριν από 2 έτη από ivma81
|
4510 προβολές 13 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Pozz. Πριν ενάμιση μήνα πλήρωσα 200 €. Ακόμα δεν έχουν ξεπληρώσει. Τι πρέπει να κάνω? Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αυτόματη μετάφραση:
ivma81
πριν από 2 έτη

I'm sorry but I doubt you will ever see the money. This casino earned a reputation 0 out of 10! I would not hesitate to say it's a scam 🙁. See for yourself here.

πριν από 2 έτη

They took £65000 from my account. the don't answer email and the phone number is fake.

I've got my bank have verified that the winnings I did receive all came from bank account based in Slovenia

Hope this helps


Keep the faith

file

andrewgdick275
πριν από 2 έτη

Σε πλήρωσαν;

Αυτόματη μετάφραση:
ivma81
πριν από 2 έτη

According to the screenshot, all the "completed withdrawals" were fulfilled almost a year back. Just wanted to point it out.

πριν από 2 έτη

I never got paid. I spoke to gambling authorities in UK -nothing they can do. I asked a lawyer to look into it, nothing they can do because the casino ignore ALL communication from them. I reported it to the police - again they say a crime hasn't been committed and its a civil matter i.e. the casino simply won't pay out and I'd need to take them to court to get anywhere. unfortunately for me we don't have any further information about the casino - where they are based, who the directors are. without that starting point there's no way of proceeding. It's a scam, but a very cute one.

andrewgdick275
πριν από 2 έτη

Η οθόνη λέει ότι είναι κλειστή. Σημαίνει ότι έχει αποπληρωθεί. Με πλήρωσαν χθες μετά από τρεις μήνες αναμονής

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

They didn't pay me, they reduced the balance to £0. They said they changed the rules and UK players wee not allowed, even though I had won the money before the rule change, and they were still advertising UK winners after this. The T's & C's never mentioned this. They were quick to pay out my first win £5k in November 2020. took 4 weeks to process the next withdrawal of £3.5k, then took 6 weeks to process a third withdrawal of £5k. This 3rd withdrawal took my account balance to £65k. Then they blocked access to the account citing technical issues. I offered to accept a one off settlement of £50k if paid in lump sum. They said their limit was £5k per week and to be patient.

andrewgdick275
πριν από 2 έτη

I know it's no help for you, but we included this casino into our own CasinoGuru blacklist. It's a pure scam. Since they're related to the bank in Slovenia, I guess that's where I'd start digging. You could probably contact the local police. It is a crime when you deposit money somewhere, accept their terms and conditions and they don't pay you the winnings according to the terms and conditions.

πριν από 2 έτη

Chances are now they've moved bank account from Slovenia. It's garbage that they ignore all communication from me and from my lawyer. They have my winnings and don't give a toss. I won't back down, even if I have to visit Slovenia myself once it's safer to travel. Since "winning" however, I've not placed another stake online with any other casino, it's made me very wary. Pity though as I really enjoyed playing online.

andrewgdick275
πριν από 2 έτη

Μην τα παρατάς. Τους έγραφα σε ζωντανή συνομιλία κάθε μέρα. Ποιο καζίνο παίζετε τώρα;

Αυτόματη μετάφραση:
andrewgdick275
πριν από 2 έτη

fileI tried to login from the UK and got blocked

πριν από 1 έτος

Έχω μια νίκη από 31 Οκτωβρίου και με κοροϊδεύουν μέχρι σήμερα, που δεν έχει διεκπεραιωθεί ακόμα, η εξυπηρέτηση πελατών σταμάτησε να απαντά στα email μου και στο chat λένε παραμύθια μόνο 20 μέρες κύριοι Αυτοί είναι θεοί εγκληματίες, είναι απάτη, αλλά εκτός από το να τους καταγγέλλω παντού, είμαι σίγουρος ότι θα τους βρω, πρέπει να πάω στο τέλος του κόσμου αλλά τους βρίσκω, έχω φίλους στην αστυνομία που είναι γκουρού της πληροφορικής , αυτη τη φορα πηραν λαθος κοτοπουλο, που ο θεος να τους χασει, εκμεταλλευονται τετοια ανθρωπους, ειναι αισχος, κομματια μ...


Αυτόματη μετάφραση:
dino10446
πριν από 1 έτος

Sadly, nothing comforting to say, I tried to answer you there.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα