Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠρόβλημα με αναληψη

Πρόβλημα με αναληψη

πριν από 4 έτη από Pagare4
|
3.962 προβολές 6 απαντήσεις |
|
πριν από 4 έτη

Κατέθεσα και έπαιξα στη betchaser ζήτησα ανάληψη 280 και με είπαν δεν έγινε δέκτη από τράπεζα. Μίλησα με τράπεζα με είπαν δεν έχουν κανενα θέμα.... Το καζίνο επιμένει. Με είπαν αναγκαστικά να ζητήσω την ανάληψη με ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι.. Το κάνω πάλι άκυρο.. Με λεν ότι πρέπει να κάνω μια ελάχιστη κατάθεση πρώτα με αυτήν την μέθοδο... Το κάνω και αυτό.. Τώρα με λεν πάλι άκυρο ή ανάληψη πρέπει ναβγινει με την μέθοδο που έκανα πρώτα κατάθεση.... Έχει εικόνα κάνεις το πρέπει να κάνω πολύ φοβάμαι ότι έμπλεξα με απατεώνες.

Pagare4
πριν από 4 έτη

According to what you're describing, I'd say you were just unlucky. Generally speaking, yes, you need to withdraw the money back to the same payment method. When they asked you to withdraw back to the ewallet, I can understand why they asked to to make a deposit (because they needed to register the new payment method into their system). But I don't understand why they canceled the last withdrawal as well. I think that the person who canceled it didn't know about the previous issues. I suggest you to contact the customer support, describe the situation and ask them why they canceled the last withdrawal when they told you to do that before.

πριν από 4 έτη

Hi everyone im new here and have a complaint about pokie spins i have been playing here for a year now with no problems withdrawing but now i have won alot of cash they asked me to hold my documents and send them through then they asked me to get them notarized so i went paid for this to be done and sent them through now have not heard from them for a week now and live chat said there was a technical error thats why my withdrawal was reversed so i submitted another withdrawal then went onto live chat again to see what the delay was and the same person said they need my notarized documents lol so i sent them through again OMG FRUSTRATING just wondering if anyone here has had this experience? Cheers

broncos36
πριν από 4 έτη

Hi, I know it can be frustrating when you send something they ask you for and then they ask exactly for the same thing. There can be many simple reasons behind it. For example the person who should process the documents that you sent for the first time saved them into a wrong file so the next person didn't find them so you might be just unlucky that someone did a mistake before 😕

Let us know how did it go with the withdrawal.

Daniel
πριν από 4 έτη

Hopefully a mistake daniel and yes m8 certainly let ya know.

πριν από 4 έτη

Hi daniel still getting same response m8 i would like to submit a complaint please m8

broncos36
πριν από 4 έτη

Sure, you can do it right here: https://casino.guru/complaints

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα