ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠρόβλημα επιλογής + αποκλεισμός

Πρόβλημα επιλογής + αποκλεισμός

πριν από 10 μήνες από Daniela1104
|
1573 προβολές 1 απάντηση |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

Γεια. Προσπαθώ ανεπιτυχώς να κερδίσω ένα έπαθλο από το καζίνο Casinobello.com εδώ και 4 εβδομάδες. Τα θεωρώ λανθασμένα και αναζητώ τη βοήθεια διαμεσολαβητή. Την πρώτη φορά που περίμενα οκτώ μέρες μετά την υποβολή αιτήματος ανάληψης (2000 Ευρώ), μετά τους έγραψα ότι ακόμα δεν έλαβα τα χρήματα στον λογαριασμό μου, ήθελαν δήλωση του λογαριασμού που τους έστειλα. πιστώθηκαν ξανά στον λογαριασμό του παίκτη, ότι θα έπρεπε να τα ζητήσω ξανά (ότι υπήρχε κάποιο τεχνικό πρόβλημα). Μπήκα ξανά στην επιλογή, περίμενα 10 μέρες και πάλι δεν ήρθε τίποτα. Επανειλημμένα μετά τις κλήσεις μου, πίστωσαν το ποσό στον λογαριασμό του παίκτη και πάλι το ίδιο σενάριο να ζητήσω ανάληψη. Ζήτησα ξανά ανάληψη, μόλις έβαλα λίγα ευρώ λιγότερα (1500 ευρώ) και χρησιμοποίησα το υπόλοιπο ποσό στο παιχνίδι και μου έμειναν ακόμα 300 ευρώ στον λογαριασμό μου. Αλλά ξαφνικά με μπλοκάρουν ενώ έπαιζα. Τους ζήτησα αμέσως εξηγήσεις. Ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε στην αρχή χωρίς κανένα πρόβλημα - ποτέ δεν χρησιμοποίησα μπόνους, τίποτα. Αλλά μέχρι σήμερα δεν έχω πληρώσει ούτε τα χρήματα και ο λογαριασμός μου είναι μπλοκαρισμένος! Και μου απαντούν μόνο με τον ίδιο τρόπο που θα με ενημερώσουν! Λοιπόν, δεν γίνεται τίποτα! Τους θεωρώ απάτες! Έχει κανείς την ίδια εμπειρία μαζί τους;

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela1104
πριν από 10 μήνες

Γεια, λυπάμαι που αντιμετωπίζετε τέτοιο πρόβλημα με το καζίνο. Ωστόσο, προσπάθησα να φτάσω στο καζίνο του οποίου το url παρείχατε και δεν μπόρεσα να φτάσω εκεί επειδή έλεγε ότι οι παίκτες από τη Σλοβακία δεν έχουν πρόσβαση σε αυτό το καζίνο. Πώς έφτασες λοιπόν εκεί; Είναι το σωστό καζίνο που μοιραστήκατε στην απάντηση;

Όσο για το πρόβλημα με την επιλογή, βλέπω ότι έχει αρκετό καιρό. Έχετε δοκιμάσει να ρωτήσετε το καζίνο ποιο είναι το πρόβλημα όταν τα χρήματά σας επιστρέφονται πάντα στον λογαριασμό του παίκτη μετά την ανάληψη; Έχετε δοκιμάσει να χρησιμοποιήσετε διαφορετική μέθοδο απόσυρσης ή εξακολουθεί να είναι η ίδια; Γιατί το καζίνο μπλόκαρε τον λογαριασμό σας και δεν είπε καθόλου ναι;

Νομίζω ότι σε αυτήν την περίπτωση προτείνωνα υποβάλετε μια καταγγελία εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο , καθώς το καζίνο δεν ανταποκρίνεται και δεν έχετε κανένα λόγο που σας έχουν δώσει σχετικά με την ανάληψη και τον αποκλεισμό του λογαριασμού σας.

Θα το πας;

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα