ΦόρουμΣυζήτηση Παραπόνωνπρόβλημα ανάληψης στο καζίνο blaze

πρόβλημα ανάληψης στο καζίνο blaze

πριν από 2 έτη από jcordovaleon
|
3680 προβολές 1 απάντηση |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Αγαπητέ, αποφασίζω να ανοίξω αυτό το παράπονο, καθώς αυτό το καζίνο δεν θέλει να μου δώσει λύση με την ανάληψη μου, έκανα την ίδια ανάληψη 4 φορές με τραπεζικό έμβασμα και σε 3 περιπτώσεις η ανάληψη απορρίφθηκε και επέστρεψε στον λογαριασμό του καζίνο με την οποία επικοινώνησα με το υποστήριξη online και είπαν ότι τα τραπεζικά μου στοιχεία ήταν λανθασμένα όταν τα δεδομένα που έβαλα στη φόρμα ανάληψης είναι σωστά τώρα η τελευταία προσπάθεια ανάληψης είναι σε κατάσταση "αναμονή εισαγωγής" για περισσότερες από 6 ημέρες και η υποστήριξη μου λέει ότι θα ανοίξει ένα εισιτήριο αλλά θα έχω απάντηση σε 48 ώρες, είναι άλλο να πω ότι ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί σωστά. Πολύ κακή εμπειρία με αυτό το καζίνο επισυνάπτεται το στιγμιότυπο οθόνης των αναλήψεων file

Αυτόματη μετάφραση:
jcordovaleon
πριν από 2 έτη

Hello, sorry to hear you have a pending withdrawal. However, allow me to point out that this is not a regular complaint - it's just a post. You can submit a complaint here: https://casino.guru/complaints

From my point of view, the casino is in touch with you and it seems they're working on it, I would wait a bit and discuss a different payment method (if there is any).

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα