πριν από 2 εβδομάδες
Δεν νομίζετε ότι αυτός είναι ο ρόλος σας αν όχι το καθήκον να ελέγχετε τακτικά τα καζίνο και τις αξιολογήσεις;
Don‘t you think that is your role if not duty to check the casinos and the ratings regularly?
0
Δεν νομίζετε ότι αυτός είναι ο ρόλος σας αν όχι το καθήκον να ελέγχετε τακτικά τα καζίνο και τις αξιολογήσεις;
Don‘t you think that is your role if not duty to check the casinos and the ratings regularly?
Δείτε παρακάτω μια πραγματική αναφορά για τα λεγόμενα «ασφαλή» καζίνο σας του Ομίλου Rabidi.
See below a real report about your so called „safe" casinos of the Rabidi Group.
Αγαπητέ χρήστη, λαμβάνουμε αυτή την ευθύνη πολύ σοβαρά. Αυτό ακριβώς κάνουμε.
Είμαστε, ωστόσο, αρκετά περιορισμένοι αφού νέα καζίνο ανοίγουν καθημερινά, ωστόσο η ομάδα μας δεν κλιμακώνεται καθημερινά. Παρακαλούμε να αποφύγετε έναν τόσο επιτακτικό τόνο και να θυμάστε τον τρόπο που ζητάμε από τους παίκτες να συνεισφέρουν στις συλλογικές μας προσπάθειες. Αυτήν τη στιγμή έχουμε περισσότερες από 7.000 καταχωρίσεις καζίνο στο σύστημά μας, επομένως, προφανώς, δεν είναι εύκολο να παρακολουθούμε όλα όσα συμβαίνουν.
Το έχεις δει ποτέ αυτό τυχαία;
Αυτή η δυνατότητα, η οποία βρίσκεται σε κάθε καρτέλα επισκόπησης, είναι προσβάσιμη για οποιοδήποτε καζίνο. Χρησιμοποιήστε το αντί να απευθυνθείτε στους διαχειριστές με τόσο αγενή τρόπο.
Τα ευρήματά σας αναμφίβολα θα ενδιαφέρουν την Ομάδα Δεδομένων:
Σας ευχαριστούμε για τη συμβολή σας στο θέμα.
Dear user, we take this responsibility very seriously. This is precisely what we do.
We are, however, quite limited since new casinos are opened daily, yet our team does not escalate daily. Please refrain from such an imperative tone and mind the way we ask players to contribute to our collaborative efforts. We currently have more than 7k casino entries in our system, hence, obviously, it is not an easy task to keep up with everything that happens.
Have you ever seen this by any chance?
This feature, which can be found in each overview tab, is accessible for any casino. Please make use of it rather than addressing admins in such an impolite manner.
Your findings will undoubtedly be of interest to the Data Team: data@casino.guru
Thank you for your contribution on the subject.
Το έχεις δει ποτέ αυτό τυχαία;
Θυμάμαι όταν ενημερώθηκα για πρώτη φορά για αυτό το κουμπί lol
Πραγματικά, ωστόσο, θα ήταν πιο ενθαρρυντικό εάν οι χρήστες λάμβαναν μια απάντηση μόλις το μέλος του προσωπικού εξετάσει τη διόρθωσή σας. Θα μπορούσε ακόμη και να το δώσει κίνητρο ώστε οι χρήστες να λαμβάνουν βραβεία ή τρόπαια για τις διορθώσεις τους.
Have you ever seen this by any chance?
I remember when I was first informed of that button lol
Really, though, it would be more encouraging if users received a reply once the staff member reviews your correction. Could even incentivize it so that users receives awards or trophies for their corrections.
Μάλλον δεν είναι κακή ιδέα να λάβετε κάποιες πληροφορίες σχετικά με αυτό όταν τελειώσει. Από την άλλη πλευρά, ο παίκτης μπορεί επίσης να δει αν δεν έχει συμβεί, γιατί όταν τελειώσει ο έλεγχος, η ημερομηνία θα αλλάξει. 🙂
It's probably not a bad idea to get some information about it when it's done. On the other hand, the player can also see if it hasn't happened, because when the check is over, the date will change. 🙂
Αυτό απαιτεί να επιστρέφετε σε αυτήν τη σελίδα κριτικής σχεδόν καθημερινά. Για κάποιον σαν εμένα, αυτό είναι τεράστιος πόνος, καθώς πάντα ψάχνω για νέα μέρη για να παίξω. Απλώς δεν έχω χρόνο για αυτό!
Εάν ο συντάκτης της κριτικής χρειαζόταν δύο επιπλέον λεπτά για να απαντήσει στον συγγραφέα της αναθεώρησης, νομίζω ότι θα βοηθούσε πολύ στο να δείξουμε ότι πράγματι κάνουμε κάτι καλό και χρήσιμο και ότι ο Γκουρού εκτιμά τα τσιράκια του.
Μόνο τα 0,02 $ μου.
That requires going back to that review page almost daily. For someone like me, that's a huge pain in the ass, as I'm always looking for new places to play. I simply ain't got time for that!
If the author of the review took two extra minutes to reply to the author of the revision, I think it would go a long way in showing that we're actually doing something good and useful and that the Guru appreciates his minions.
Just my $0.02.
Σίγουρα καταλαβαίνω τι εννοείτε, κάποιο αυτοματοποιημένο email μπορεί να είναι χρήσιμο και θα προσπαθήσω να το μεταφέρω στους συναδέλφους μου τι έχουν να πουν.
Sure I understand what you mean, some automated email might be useful and I'll try to pass it on to my colleagues what they have to say.
Δεν θα πρότεινα ένα αυτοματοποιημένο email, αλλά μια σύντομη απάντηση όπως "Έχω ερευνήσει την αναθεώρησή σας και έχω κάνει τις σχετικές αλλαγές", θα ήταν εξαιρετική,
I wouldn't suggest an automated email, but a short reply such as "I've investigated your revision and have made the relevant changes", would be superb,
Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να υπάρχει και σε ένα αυτοματοποιημένο email. Επίσης πρέπει να καταλάβετε ότι δεν είμαστε 200 για τέτοια πράγματα και αν κάθε μέρα κάποιος επικοινωνήσει μαζί σας με κάτι που δεν είναι ενημερωμένο, θα χρειαζόταν πολύ περισσότερο χρόνο από τα αναφερόμενα 2 λεπτά, γιατί δεν θα ήταν περίπου ένας παίκτης την ημέρα. Πρέπει λοιπόν να ληφθεί υπόψη και αυτό. 🙂
Such a thing could also be in an automated email. Also you have to understand that there are not 200 of us for such things and if every day someone contacts you with something that is not up to date, it would take a lot more time than just the mentioned 2 minutes, because it would not be about one player a day. So that has to be taken into account as well. 🙂
Από περιέργεια, πόσα βαθιά κυλά ο Γκουρού;
Out of curiosity, how many deep does the Guru roll?
Άδεια Antillephone NV από το Zodiacbet Casino. Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί δεν λαμβάνετε απάντηση σε παράπονα εκεί, ο ιστότοπος είναι μια πλήρης αντιγραφή. Έχω ήδη προσπαθήσει να βρω κάποιον να επικοινωνήσω στο Google, αλλά δεν μπορώ να βρω κάτι.
Antillephone NV license from Zodiacbet Casino. Can anyone tell me why you don't get a response to complaints there, the website is a complete rip-off. I've already tried to find someone to contact on Google but I can't seem to find anything.
Antillephone N.V. Lizenz von Zodiacbet Casino . Kann mir von euch jemand sagen warum man dort keine Antwort über Beschwerden bekommt die Website ist ja die volle Abzocke . Ich habe schon Google versucht was zu finden wo man sich hinwenden kann aber irgendwie werde ich nicht fündig .
Χμ, πόσο βαθιά στο πλαίσιο μιας κριτικής καζίνο ή τι εννοείτε συγκεκριμένα; Ίσως απλά να κατάλαβα λάθος την ερώτηση αλλά θα ήθελα να σου απαντήσω με ακρίβεια γι' αυτό ρωτάω.
Hmm, how deep in the context of a casino review or what specifically do you mean ? Maybe I just misunderstood the question but I would like to answer you accurately so that's why I'm asking.
Άδεια Antillephone NV από το Zodiacbet Casino. Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί δεν λαμβάνετε απάντηση σε παράπονα εκεί, ο ιστότοπος είναι μια πλήρης αντιγραφή. Έχω ήδη προσπαθήσει να βρω κάποιον να επικοινωνήσω στο Google, αλλά δεν μπορώ να βρω κάτι.
Antillephone NV license from Zodiacbet Casino. Can anyone tell me why you don't get a response to complaints there, the website is a complete rip-off. I've already tried to find someone to contact on Google but I can't seem to find anything.
Antillephone N.V. Lizenz von Zodiacbet Casino . Kann mir von euch jemand sagen warum man dort keine Antwort über Beschwerden bekommt die Website ist ja die volle Abzocke . Ich habe schon Google versucht was zu finden wo man sich hinwenden kann aber irgendwie werde ich nicht fündig .
Γεια, αυτή η άδεια δεν ήταν ποτέ πολύ καλή στις διαγραφές. Επίσης, από ότι έμαθα, οι άδειες Curacao και οι Antillephone εξαφανίζονται σιγά σιγά, οπότε ίσως αυτός είναι ο λόγος που δεν σας απαντούν.
Τέλος πάντων, ποιο είναι το πρόβλημά σας με αυτό το καζίνο;
Hi, this license has never been very good at write-offs. Also, from what I have learned, Curacao licenses and Antillephone are slowly disappearing, so maybe that is the reason why they are not answering you.
Anyway, what is your problem with this casino?
Χμ, πόσο βαθιά στο πλαίσιο μιας κριτικής καζίνο ή τι εννοείτε συγκεκριμένα; Ίσως απλά να κατάλαβα λάθος την ερώτηση αλλά θα ήθελα να σου απαντήσω με ακρίβεια γι' αυτό ρωτάω.
Ήταν ένα ερώτημα σχετικά με το μέγεθος της ομάδας των Γκουρού.
Πόσα άτομα απασχολεί πραγματικά ο γκουρού; Είναι μάλλον περισσότερο από ό,τι πιστεύουν οι περισσότεροι.
Hmm, how deep in the context of a casino review or what specifically do you mean ? Maybe I just misunderstood the question but I would like to answer you accurately so that's why I'm asking.
It was a question regarding the size of the Guru team.
How many people does the Guru actually employ? It's probably more than most people think.
Γεια!
Πιθανότατα.... 😀
Μεγάλη σύμπτωση πάντως!
Πρόκειται να παρευρεθούμε στο μεγάλο teambuilding μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας, και από όσο γνωρίζω, αυτές οι πληροφορίες θα παρουσιαστούν ως μέρος του κύριου πάνελ. Έχουμε αυξηθεί, επομένως θα προτιμούσα να αδράξω την ευκαιρία και να επικοινωνήσω μαζί σας με τους πιο πρόσφατους αριθμούς. 🙂
Πρέπει οπωσδήποτε να γράψω ένα σημείωμα!
Hi!
Most likely.... 😀
That's a great coincidence, anyway!
We are about to attend grand teambuilding by the end of this week, and as far as I know, this information will be presented as a part of the main panel. We have been growing, hence I would prefer to seize the opportunity and get back to you with the most recent numbers. 🙂
I definitely need to write down a note!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.