Χμ, πόσο βαθιά στο πλαίσιο μιας κριτικής καζίνο ή τι εννοείτε συγκεκριμένα; Ίσως απλά να κατάλαβα λάθος την ερώτηση αλλά θα ήθελα να σου απαντήσω με ακρίβεια γι' αυτό ρωτάω.
Hmm, how deep in the context of a casino review or what specifically do you mean ? Maybe I just misunderstood the question but I would like to answer you accurately so that's why I'm asking.
Άδεια Antillephone NV από το Zodiacbet Casino. Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί δεν λαμβάνετε απάντηση σε παράπονα εκεί, ο ιστότοπος είναι μια πλήρης αντιγραφή. Έχω ήδη προσπαθήσει να βρω κάποιον να επικοινωνήσω στο Google, αλλά δεν μπορώ να βρω κάτι.
Antillephone NV license from Zodiacbet Casino. Can anyone tell me why you don't get a response to complaints there, the website is a complete rip-off. I've already tried to find someone to contact on Google but I can't seem to find anything.
Antillephone N.V. Lizenz von Zodiacbet Casino . Kann mir von euch jemand sagen warum man dort keine Antwort über Beschwerden bekommt die Website ist ja die volle Abzocke . Ich habe schon Google versucht was zu finden wo man sich hinwenden kann aber irgendwie werde ich nicht fündig .
Γεια, αυτή η άδεια δεν ήταν ποτέ πολύ καλή στις διαγραφές. Επίσης, από ότι έμαθα, οι άδειες Curacao και οι Antillephone εξαφανίζονται σιγά σιγά, οπότε ίσως αυτός είναι ο λόγος που δεν σας απαντούν.
Τέλος πάντων, ποιο είναι το πρόβλημά σας με αυτό το καζίνο;
Hi, this license has never been very good at write-offs. Also, from what I have learned, Curacao licenses and Antillephone are slowly disappearing, so maybe that is the reason why they are not answering you.
Anyway, what is your problem with this casino?
Χμ, πόσο βαθιά στο πλαίσιο μιας κριτικής καζίνο ή τι εννοείτε συγκεκριμένα; Ίσως απλά να κατάλαβα λάθος την ερώτηση αλλά θα ήθελα να σου απαντήσω με ακρίβεια γι' αυτό ρωτάω.
Ήταν ένα ερώτημα σχετικά με το μέγεθος της ομάδας των Γκουρού.
Πόσα άτομα απασχολεί πραγματικά ο γκουρού; Είναι μάλλον περισσότερο από ό,τι πιστεύουν οι περισσότεροι.
Hmm, how deep in the context of a casino review or what specifically do you mean ? Maybe I just misunderstood the question but I would like to answer you accurately so that's why I'm asking.
It was a question regarding the size of the Guru team.
How many people does the Guru actually employ? It's probably more than most people think.
Γεια!
Πιθανότατα.... 😀
Μεγάλη σύμπτωση πάντως!
Πρόκειται να παρευρεθούμε στο μεγάλο teambuilding μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας, και από όσο γνωρίζω, αυτές οι πληροφορίες θα παρουσιαστούν ως μέρος του κύριου πάνελ. Έχουμε αυξηθεί, επομένως θα προτιμούσα να αδράξω την ευκαιρία και να επικοινωνήσω μαζί σας με τους πιο πρόσφατους αριθμούς. 🙂
Πρέπει οπωσδήποτε να γράψω ένα σημείωμα!
Hi!
Most likely.... 😀
That's a great coincidence, anyway!
We are about to attend grand teambuilding by the end of this week, and as far as I know, this information will be presented as a part of the main panel. We have been growing, hence I would prefer to seize the opportunity and get back to you with the most recent numbers. 🙂
I definitely need to write down a note!
Γεια σας και πάλι, ρώτησα με μερικούς συναδέλφους, αλλά δεν μπόρεσα να προσδιορίσω τον ακριβή αριθμό. Ίσως είναι σκόπιμο να χρησιμοποιήσουμε αποσπάσματα από την εξαιρετικά επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά Red Dwarf.
Legion / Legie: "Είμαστε πολλοί." 😀
Συγγνώμη που σας απογοητεύω προς το παρόν. Θα επανέλθω μόλις έχω περισσότερα να προσθέσω.
Φροντίζω!
Hello again, I inquired with a few coworkers, but I was unable to determine the exact number. It might be appropriate to use quotes from the hugely successful television series Red Dwarf.
Legion / Legie: "We are many." 😀
Sorry to disappoint you for now. I'll get back once I have more to add.
Take care!
Γειά σου!
Δυστυχώς, οι άδειες του Κουρασάο εξακολουθούν να είναι αρκετά "άστατες" και ανοργάνωτες, καταλαβαίνω το δίλημμά σας...
Λοιπόν, από τη δική μου οπτική γωνία, είναι λογικό να θυσιάσουμε λίγο χρόνο για να προσπαθήσουμε να συζητήσουμε με την αρχή αδειοδότησης. Θα ξεκινούσα τις αγωγές μόνο ως έσχατη λύση.
Ωστόσο, συμφωνώ ότι είναι χάλια ούτως ή άλλως.
Hello!
Sadly, Curacao licenses are still quite "unsettled" and disorganized, I understand your dilemma...
Well, from my perspective, it makes sense to sacrifice some time to try to reason up with the licensing authority. I would start the lawsuits only as the last resort option.
Yet, I agree it sucks anyway.
Ευχαριστώ - Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους χωρίς απάντηση.
Το καζίνο σταμάτησε να ανταποκρίνεται.
θα στείλει μια συνέχεια… θα έχετε την αίσθηση ότι δεν θα απαντήσουν καθώς πρόκειται να αντικατασταθούν σύντομα, και μετά θα είναι θέμα κάποιου άλλου
Ή ίσως είναι απλώς ένα rebrand του ίδιου ρυθμιστή..
ναι, η μήνυση είναι η τελευταία μου λύση, αλλά λαμβάνοντας υπόψη ότι κάθε δικηγόρος με τον οποίο έχω μιλήσει ενδιαφέρεται γιατί είναι αρκετά «ευθεία» στα λόγια τους… είναι περίεργο που η DAMA δεν θέλει να συμβιβαστεί καθώς θα τους κοστίσει πολύ περισσότερο σε περίπτωση που χάσουν δικαστήριο
Thanks - I’ve tried to contact them without response.
The casino has stopped responding.
will send a follow up… get the feeling they won’t reply as they’re going to be replaced soon, and then it’ll be someone else’s issue
Or maybe it’s just a rebrand of the same regulator..
yes, lawsuit is my last resort but considering every lawyer I’ve spoken to is interested because it’s quite "straightforward" in their words… it’s surprising DAMA don’t want to settle as it’ll cost them a lot more should they lose in court
Ω!
Προσπάθησες ήδη. βλέπω τώρα. Συμφωνώ ότι η DAMA NV είναι ευρέως αναγνωρισμένη μεγάλη ομάδα. Θα περίμενα κάποιους διαλόγους. Εδώ που τα λέμε, ο εκπρόσωπος του καζίνο φάνηκε πολύ σίγουρος κατά την εξέταση της καταγγελίας σας.
Σας εύχομαι καλή τύχη, αν και συμφωνώ ότι η υπόθεση είναι αρκετά απλή.
Oh!
You already tried. I see now. I agree DAMA NV is well-recognized big group; I would expect some dialogs. Speaking of which, the casino representative seemed very confident while addressing your complaint.
I wish you the best of luck, though I also agree the case is quite straight forward.
Κρίμα αν το καζίνο δεν θέλει διάλογο, αλλά το έχω κοιτάξει και ο δείκτης ασφάλειας είναι κάτω από το μέσο όρο, κάτι που από την άλλη δεν με εκπλήσσει και τόσο.
Όσο για το αν η αδειοδοτούσα αρχή χειρίζεται τέτοιες περιπτώσεις, ξέρω τουλάχιστον από άλλους παίκτες ότι δεν βιάζονται να διαγράψουν, αν διαγράψουν καθόλου, οπότε δεν είναι σίγουρο πώς θα εξελιχθεί. Θα πρέπει να δείτε μόνοι σας ποια θα είναι η εμπειρία σας.
Εάν δεν συμβεί τίποτα και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες ενός δικηγόρου, μη διστάσετε να με ενημερώσετε για την εξέλιξη της υπόθεσης και τι καταφέρατε να επιλύσετε.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞
It's a pity if the casino doesn't want any dialogue, but I've looked at it and the safety index is below average, which on the other hand doesn't surprise me that much.
As for whether the licensing authority handles such cases, I know at least from other players that they are not quick to write off, if they write off at all, so it's not certain how it will turn out. You'll have to see for yourself what your experience will be.
If nothing happens and you use the services of a lawyer, feel free to let me know how the case progresses and what you managed to resolve.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Σας ευχαριστώ!
η βαθμολογία ήταν πάνω από το μέσο όρο μέχρι που έπεσαν στο σφυρί με μαύρους πόντους επειδή ήταν ένας όμιλος καζίνο ενάντια στο δίκαιο παιχνίδι.
έστειλε μια συνέχεια σε μια από τις μητρικές εταιρείες (softswiss) ως ευγένεια ότι αυτή είναι η τελευταία προσπάθεια διευθέτησης πριν καταθέσουμε στο δικαστήριο. Ίσως δεν γνώριζαν την περίεργη συμπεριφορά των ομάδων DAMA
Επίσης, παρακολούθησα το αντίφωνο, αλλά δεν περιμένω να ακούσω πίσω, απλώς φροντίζοντας να έχω όλες τις αποδείξεις για τον δικηγόρο ότι έχω δοκιμάσει κάθε δρόμο για να επιλύσω αυτό
Thank you!
the rating was above average until they got hammered with black points for being a casino group against fair gaming.
sent a follow up to one of the parent company (softswiss) as a courtesy that this is the last attempt to settle before we file in court. Maybe they weren’t aware of DAMA groups weird behaviour
Also followed up with antillephone but not expecting to hear back, just making sure I have all the receipts for the lawyer that I’ve tried every path to resolve this
Ναι, είδα τα μαύρα σημεία τους να τους χτυπούν πολύ δυνατά.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα που έγραψες, βλέπω ότι προσπαθείς να βρεις λύσεις, τις οποίες εκτιμώ αρκετά.
Από την άλλη πλευρά, το καζίνο θα πρέπει να επιταχύνει και αν αυτό δεν συμβεί, οι νομικές ενέργειες είναι πιθανώς η τελευταία λύση.
Είμαι πολύ περίεργος πώς θα πάνε τα πράγματα στην περίπτωσή σου.
Θα χαρώ να ακούσω για τυχόν αλλαγές.
Yes, I saw their black points hit them pretty hard.
Regarding the rest of what you wrote, I see that you are trying to find solutions, which I quite appreciate.
On the other hand, the casino would have to step up to the plate, and if that doesn't happen, legal action is probably the last resort.
I'm quite curious myself how things will go in your case.
I'll be glad to hear about any changes.
Ναι, το έχω ακούσει και είναι μια καλή ερώτηση. Κάθε μία από αυτές τις δευτερεύουσες άδειες έχει τη δική της διαδικασία καταγγελίας. Δεν είμαι σίγουρος πώς θα το δημιουργήσουν και αν οι παλιές υποθέσεις θα μεταφερθούν στη νέα αρχή και αν θα έχουν μια διαδικασία για την αντιμετώπιση καταγγελιών από την αρχή της νέας. Προφανώς θα μάθουμε μόνο με τον καιρό όταν συμβεί αυτό.
Οπότε θα είμαστε εδώ όταν εμφανιστεί οτιδήποτε νέο, νομίζω ότι και αρκετοί άλλοι παίκτες μπορεί να ενδιαφέρονται για αυτό.
Καλή τύχη. ☘️
Yes, I've heard about it and it's a good question. Each of these sub licenses has its own complaint procedure. I'm not sure how they will set it up and whether the old cases will be transferred to the new authority and whether they will have a process in place to deal with complaints right from the start of the new one. Obviously we will only know in time when this happens.
So we'll be here when anything new comes up, I think several other players might be interested in it as well.
Good luck. ☘️
Απλώς πηγαίνετε κατευθείαν στη δικηγορία.
Η CGB (Curacao Gaming Control Board) φαίνεται να είναι ο μοναδικός φορέας αδειοδότησης όταν ολοκληρωθεί η μετάβαση.
Υποψιάζομαι ότι το Antillephone είναι πιθανότατα αποσυναρμολογημένο σε αυτό το σημείο, καθώς ο λόγος ύπαρξης τους πρόκειται να εξαφανιστεί. Δεν έρχονται δωρεάν χρήματα, δεν υπάρχουν άλλοι υπάλληλοι, δεν υπάρχουν άλλα Antillephone.
Από την άλλη, η DAMA είναι βέβαιο ότι σαν σκατά δεν πάει πουθενά, τουλάχιστον όχι όσο έχουν έναν πόλεμο στην Ουκρανία να χρηματοδοτήσουν.
Υ.Γ. Το να λάβετε την κρίση που ψάχνετε εξακολουθεί να μην εγγυάται ότι θα πληρωθείτε. Αν κάνεις τον Πούτιν τρελός, ο Πούτιν δεν θα σε πληρώσει ανεξάρτητα από την απόφαση του δικαστηρίου.
Just go straight to lawyering up.
CGB (Curacao Gaming Control Board) looks to be the sole licensing body when the changeover is complete.
I suspect that Antillephone is probably all but dismantled at this point, as their who reason to exist is about to be gone. No free money coming in, no more employees, no more Antillephone.
On the otherhand, DAMA sure as shit ain't going anywhere, at least not while they've got a war in Ukraine to fund.
P. S. Getting the judgement you're looking for still doesn't guarantee that you're gonna get paid. If you make the Putin mad, the Putin will not pay you regardless of the decision of the court.
Λοιπόν, σύμφωνα με τον σύνδεσμο στο κάτω μέρος της σελίδας, υπάρχουν 102 άτομα στην ομάδα Γκουρού του Καζίνο, συμπεριλαμβανομένου ενός που αναφέρεται ως Συνιδρυτής και ΠΡΩΗΝ επικεφαλής του προϊόντος, και επίσης... εσείς!! Φαίνεται επίσης ότι είστε το 6ο άτομο που συμμετέχει στο Team Guru lol
Well, according to the link at the bottom of the page, there are 102 people on the Casino Guru team, including one whom is listed as Co-Founder and FORMER head of product, and also.. you!! You also appear to be the 6th person to join Team Guru lol
Κατανοητό. Το πώς ο Ντάμα ενεργεί για ένα τόσο μικρό ποσό για αυτούς είναι άγριο.
Η νέα πολιτική του ομίλου τους είναι να εφαρμόζουν επίμονους περιορισμούς που δεν περιλαμβάνονται στους όρους και τις προϋποθέσεις για τα καζίνο τους.
Κυριολεκτικά κάθε δικηγόρος με τον οποίο έχω μιλήσει είναι πρόθυμος να το πάρει χωρίς αμοιβή, γιατί λένε ότι είναι απλό. Φυσικά θα προτιμούσα να το λύσω νωρίτερα, αλλά όπως και να 'χει
πως νομιζεις οτι θα ειναι το cgb? Προσπαθείτε να καθαρίσετε ή απλώς άλλο ένα κοίλωμα;
Understood. How Dama are acting over such a small amount for them is wild.
their new group policy is to implement persistent limitations that aren’t in the terms and conditions for their casinos.
Literally every lawyer I’ve spoken to is willing to take it no win no fee, because they say it’s straight forward. Of course I’d rather just resolve it sooner but whatever
how are you thinking cgb will be? Trying to cleanup or just another shill ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.