Έτσι, κέρδισα x ποσό στους βασιλικούς τροχούς νωρίς το πρωί. Δεν χρησιμοποιώ ποτέ μπόνους και παίζω σε αυτόν τον ιστότοπο εδώ και πολύ καιρό. Προχώρησα στην ανάληψη των κεφαλαίων και έπαιξα το υπόλοιπο, στη συνέχεια αποχώρησα από το παιχνίδι. Είχα περίπου 2 ώρες διάλειμμα και πήγα να συνδεθώ ξανά, έλαβα ένα μήνυμα σφάλματος, το όνομα χρήστη ή ο κωδικός πρόσβασης δεν ήταν έγκυρος. Το δοκίμασα αυτό 3 φορές και μετά πήγαμε σε συνομιλία για να τους ζητήσω να διορθώσουν το πρόβλημα. Μόλις συνδέθηκα με έναν πράκτορα, με ρώτησαν πώς μπορώ να βοηθήσω. Τους είπα ότι ήμουν κλειδωμένος έξω, είπαν ότι έπρεπε να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασης να προσπαθήσω ξανά. Προς το οποίο ακολούθησα εκεί βήματα. Ακόμα δεν θα λειτουργούσε. Μίλησα λοιπόν με έναν άλλο πράκτορα και ρώτησα πώς μπορώ να διορθώσω αυτό το πρόβλημα; Είπε ότι θα το ταξινομήσει στο τέλος της, το επανέφερε χειροκίνητα, και πάλι δεν κατάφερα να συνδεθώ. Έτσι δοκίμασα το κουμπί επαναφοράς στην ίδια την καρτέλα και δω αν λειτουργεί για μένα αυτή τη φορά. Ναι, ήταν επιτυχημένο. Μόλις ήμουν στο προφίλ μου, έχουν ένα ιστορικό παικτών στην καρτέλα. Έκανα κλικ σε αυτό και κανένα από το ιστορικό μου δεν ήταν διαθέσιμο για προβολή από τα μεσάνυχτα χθες. Έκανα ερωτήσεις στο chat, τότε μου είπε ότι είχα ακυρώσει την ανάληψη και η επιστροφή χρημάτων είχε επιστρέψει στον λογαριασμό μου, λάβετε υπόψη ότι είχα κλειδωθεί έξω για μερικές ώρες. Δηλώνοντας ότι είχα παίξει την επιστροφή χρημάτων, τις ώρες που ήμουν κλειδωμένος έξω. Μου είπε ότι δεν πρέπει ποτέ να δώσω τον κωδικό πρόσβασής μου σε κανέναν, στον οποίο δεν θα έδινα τον κωδικό πρόσβασής μου σε κανέναν. Εκτός από έναν εκπρόσωπο στο τμήμα εκεί, μου έδωσε ένα νέο που δεν λειτούργησε. Ζήτησα από όλους τους πράκτορες να μιλήσουν με διευθυντές ή διαφωνίες, κλείνουν ευγενικά τη συνομιλία και φεύγουν. Με ποιον μπορώ να μιλήσω ή να πάω να δω για να με βοηθήσει να διορθώσω το πρόβλημα; Έχω τα περισσότερα από τα στιγμιότυπα οθόνης μου ενώ τους μιλάω και μια απόδειξη ανάληψης. Δεν θα παράσχουν αποδεικτικά στοιχεία για την εν λόγω επιστροφή χρημάτων στον λογαριασμό μου. Όταν ζητάω απόδειξη
So I won x amount at royal reels early this morning. I never uses bonus and I've been playing on this site for a very long time. I proceeded to withdraw the funds and play the remainder off, I then signed out of the game. Had roughly 2 hour break and went to sign back in, I received a error message, user name or password invalid. Tried this 3 times and then went on chat to get them to rectify the problem. Once I was connected to an agent, they asked how may I assist. I told them I was locked out, they said I had to reset the password try again. To which I followed there steps. It still wouldn't work. So I spoke to another agent and asked how can I get this issue fixed? She said she would sort it at her end, she manually reset it, I still wasn't able to sign in. So I tried the reset button on the tab itself and see if it work for me this time. Yes, that was successful. Once I was in my profile, they have a players history in the tab. I clicked on it an none of my history was available to see as of midnight last night. I made enquiries on the chat, that's when she said I had cancelled the withdrawal and the refund had gone back into my account, bear in mind I had been locked out for a couple of hours. Stating I had played the refund out, during the hours I was locked out. Told me I should never give my password to anyone, to which I would not give my password to anyone. Apart from an representative in there department giving me a new one that didn't work. I've asked all agents to speak with managers or disputes, they kindly switch the chat off and leave. Who can I speak with or go and see to help me rectify the problem? I have the majority of my screen shots whilst speaking to them and a receipt of withdrawal. They will not supply evidence of said refunding back into my account. When I ask for proof