Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠώς κάνω καταγγελία σε καζίνο;

Πώς κάνω καταγγελία σε καζίνο;

 από alekakis3234
|
1.809 προβολές 24 απαντήσεις |
|
1 2

Στη σελίδα slots palace έχω κάνει καταθέσεις τουλάχιστον 500€ και υπάρχουν μόνο απωλειες. Αναξιόπιστο καζίνο με μεγάλη αμφιβολία για απατη. Δεν πιστώνουν τα μπόνους

Επίσης για αυτοαποκλεισμό πρέπει να επικοινωνήσεις μόνο μέσω chat και δεν κάνουν αποκλεισμο. Πρέπει να κάνουν αίτηση και δεν ολοκληρώνεται ποτε

alekakis3234

Hi, so can I know on what basis you would like to file a complaint? Why don't they want to give you bonuses, did they tell you specifically what's going on?

As far as self-exclusion is concerned, this should be taken seriously and so when you contacted them about this request, nothing happened at all?

Ο mrVegas δεν θέλει να μου δώσει τα κέρδη μου!


Γειά σου,


Ονομάζομαι Shohida Niyazova και κέρδισα 46000 SEK στο MrVegas. Τώρα έχω επαληθεύσει ό,τι μου ζήτησαν και τους έγραψαν αρκετές φορές, αλλά ακόμα δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Κάθε φορά που επικοινωνώ μαζί τους λένε ότι θα λειτουργήσει τώρα, αλλά μετά όταν κάνω ανάληψη λέει σε εκκρεμότητα για μια ώρα και μετά η ανάληψη δεν εγκρίνεται. Έχω κάνει όλα όσα είπαν αλλά τίποτα δεν λειτουργεί 🙁

Αυτόματη μετάφραση:

Do you file the complaint?

Ο mrVegas δεν θέλει να μου δώσει τα κέρδη μου!


Γειά σου,


Ονομάζομαι Shohida Niyazova και κέρδισα 46000 SEK στο MrVegas. Τώρα έχω επαληθεύσει ό,τι μου ζήτησαν και τους έγραψαν αρκετές φορές, αλλά ακόμα δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Κάθε φορά που επικοινωνώ μαζί τους λένε ότι θα λειτουργήσει τώρα, αλλά μετά όταν κάνω ανάληψη λέει σε εκκρεμότητα για μια ώρα και μετά η ανάληψη δεν εγκρίνεται. Έχω κάνει όλα όσα είπαν αλλά τίποτα δεν λειτουργεί 🙁

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, I've read what your problem is in the casino. So when you try to withdraw, what is the reason for not giving it to you as an approve after an hour? What did they recommend and how long has the whole thing been going on?

I'll wait for the answer and see what can be done.

Δεν ξέρω τον λόγο, έχω επαληθεύσει όλα όσα μου ζήτησαν να επαληθεύσω και όχι μόνο. Το DOm έχει πει τουλάχιστον τέσσερις φορές ότι μπορώ να κάνω ανάληψη χωρίς προβλήματα τώρα, αλλά μετά όταν κάνω ανάληψη δεν εγκρίνεται. Όταν τους ρωτάω μου λένε ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα με την απόσυρση και μου λένε να κάνω υπομονή. Αλλά θέλω τα λεφτά μου το συντομότερο δυνατό...

Αυτόματη μετάφραση:

Do you file the complaint?

Hi, do you also have a problem when you ask about the complaint?

Όχι, πάντα απαντούν όταν το ρωτάω, αλλά πάντα απαντούν διαφορετικά και τώρα έχουν περάσει τέσσερις μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
muyopck

Of course the casino may have some technical difficulties, but of course it would be good if they communicate with you so you know what can happen and what to do. They should be able to inform you in the best way. 

I would like to add that we give casinos two 14 days to resolve a withdrawal or verification and if they fail to do so, you can file a complaint with us where we will try to help you. 

I hope that these difficulties will quickly pass and you will have your money back soon. 

I will be here if anything changes.

Θέλω τα λεφτά μου τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
muyopck

Well I guess you'll have to be patient I'd say in this case. The complaint is pending and until the casino makes a step forward, we will have to wait. 

As much as I'd like you to have the money right away, I'm not sure if that will be the case.😕

they have not make a step forward

muyopck

Yes, because if they don't tell you anything, you will have to wait until Tomas collects everything he needs from you and then we will contact the casino. That's the step forward.

Hi casino guru,


now it has been a week and mrvegas hast mail me yet🙁 can’t you just contact mrvegas

muyopck

We will get to everything, don't worry. But there are a lot of complaints, so it's not possible for Tomas to answer you right away. When he gets to you, there will definitely be progress in the case and we will also contact the casino.

But patience will be what we will all have to have now.

Γεια σας.

Έχω αυτήν τη στιγνή 30.000€ στο λογαριασμό μου στην librabet. Έχω αιτηθεί ανάληψη εδώ και 4 μέρες κι τιποτα. Ακόμα στην αναμονή είμαι.

Διαβάζω στο site σας ότι είναι απατεώνες και έχω τρομοκρατηθεί ότι θα χάσω τα χρήματα μου. Έχει πληρωθεί κάποιος από την librabet ή να αρχίσω να αποδέχομαι ότι είναι κλέφτες καινμου κλέψανε τα λεφτά μου; Αν ισχύει αυτό, θα τους κάνω καταγγελιά.

ευχαριστώ!

anastasiakalogeri2

Hi.

I saw your complaint here, where our team will need to wait 14 full days before they can intervene. It is the time period we usually give casinos to proceed with the withdrawal in every case.

From all the user reviews, you can learn that players have mixed experiences there, so I hope that you will receive your winnings soon.

Have you already passed the verification there?

Romi

Kαλησπέρα και πάλι.

Όχι, δε μου έχουν απαντήσει ακόμα για να μου ζητήσουν έγγραφα ταυτοποίησης.

πείτε μου ότι θα καταφέρουμε να πάρουμε τα χρήματα μου. Σας παρακαλω!!!

muyopck

Καλησπέρα.

κατάφερες να πάρεις τα λεφτά σου;

έχω το ίδιο πρόβλημα το Librabet. Έχω 31.000€ κέρδη και είναι εξαφανισμένοι.

είμαι πολύ νευριασμένη δεν ξέρω τι να κανω!

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα