Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠοιος έχει ακόμα κακές εμπειρίες με το fezbet librabet campobet από την Araxio Development;

Ποιος έχει ακόμα κακές εμπειρίες με το fezbet librabet campobet από την Araxio Development;

πριν από 3 έτη από Gio75
|
10.137 προβολές 26 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 3 έτη

Άνοιξα λογαριασμό στο fezbet casino .... κατέθεσα χρήματα ... κέρδισα χρήματα και τώρα ψάχνω τους λόγους για να μην κάνω ανάληψη τίποτα ...

Αυτόματη μετάφραση:
Gio75
πριν από 3 έτη

Hello, what is the reason for not paying you out? Did the casino tell you anything, please?

πριν από 3 έτη

Υπάρχει ήδη μια καταγγελία μαζί σας κατά του fezbet ...

Η επαλήθευση κλήσης Skype απορρίπτεται επειδή υποτίθεται ότι δεν γνώριζα τους κανόνες


Ποια ήταν η εμπειρία σας με το fezbet;

Αυτόματη μετάφραση:
Gio75
πριν από 3 έτη

Hello. I'm sorry, not sure I understand this sentence: "Skype call verification is denied because I supposedly didn't know the rules" ..? You asked for a verification call and the casino denied it because you did not know some rules - is it correct, please?

πριν από 3 έτη

Δείτε το παράπονό μου 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Gio75
πριν από 3 έτη

I'm sorry, got it now. And I also must admit I would have been very nervous if I had had to go through a verification call myself.

πριν από 3 έτη

Υπάρχει ήδη μια καταγγελία μαζί σας κατά του fezbet ...

Η επαλήθευση κλήσης Skype απορρίπτεται επειδή υποτίθεται ότι δεν γνώριζα τους κανόνες


Ποια ήταν η εμπειρία σας με το fezbet;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

It's about the basketball rules and bets, right? We discussed it on our regular meeting on Wednesday. We're currently waiting for the casino's reply so let's see how it develops.

πριν από 3 έτη

Ναι ακριβώς ... είναι άδικη συμπεριφορά προς τους πελάτες ...

Ήμουν πραγματικά νευρικός και τρομοκρατημένος ... επίσης έπρεπε πάντα να ρωτήσω γιατί ο υπάλληλος του καζίνο καταλάβαινε πολύ άσχημα ... είχε την αίσθηση ότι τίποτα δεν είναι σωστό εδώ ... πάντα έδιναν την αίσθηση ότι θα ανοίξουν και θα σπάσουν κάτι θελω να βρω για να μην πληρωσω...δεν ειναι ακριβως λιγο...Ευχαριστω για την αντιμετωπιση του προβλήματος....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Και αν ήταν σοβαρή αυτή η εταιρεία ... δεν θα υπήρχαν τόσα αρνητικά παράπονα ... δεν ξέρω καν γιατί έχεις φήμη 7,2;

Δεν κερδίζουν πάνω από 0,2 ...

Αυτόματη μετάφραση:
Gio75
πριν από 3 έτη

We deduct points for many different things. Complaints included. So if it turns out that the player should get the winnings, but the casino refused to pay, then it always influences the rating negatively.

πριν από 3 έτη

Έκανα πολλή έρευνα στο διαδίκτυο και στο fezbet και έφτασα στο σημείο ότι πολλοί πελάτες έχουν πρόβλημα με αυτόν τον πάροχο .... Οι μέθοδοί σας είναι κάτι παραπάνω από αμφισβητήσιμες .... Προστατεύετε τον εαυτό σας από πληρωμές κατευθύνοντας τους όρους σας και συνθήκες πολύ εναντίον του πελάτη. ..και έχω αρκετές επιλογές και μόχλευση για να ασκήσω πίεση στους πελάτες ..... που κατά τη γνώμη μου δεν είναι ΔΙΚΑΙΟ

Αυτόματη μετάφραση:
Gio75
πριν από 3 έτη

That is why we have a special team for complaints, co we can adjust casino's reputation accordingly to their cooperation level and fairness. We also check Terms&Conditions as well. On the other hand, there are standards we'd like to improve even if the licensing authority sees these as acceptable.

πριν από 3 έτη

Ξέρω ότι υπερασπίζεστε τους πελάτες των χειριστών καζίνο ... ΜΕΓΑΛΟΣ σεβασμός για εσάς και τις επιδόσεις και τις ικανότητές σας ...

Συνεχίστε την καλή δουλειά... Η αγορά σας χρειάζεται

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω είναι... το fezbet είχε φήμη 7,1 μετά έδωσα βαθμολογία. Αυτό έγινε αποδεκτό και η φήμη βυθίστηκε στο 7.00 .... δύο μέρες μετά ήταν και ήταν στο 7.2 .... γιατί;

Αυτόματη μετάφραση:
Gio75
πριν από 3 έτη

At first, I'd like to point out that user reviews have their own rating system, therefore star rating changes immediately after a certain review was accepted. On the other hand, complaints are very time-consuming, and the casino's rating can be changed only after the complaint has been dealt with. It also depends on how the specific casino collaborates and shows (or does not) a fair approach during each complaint process. Even if we try to combine all these factors, we just can't do that instantly. I understand it may seem, that everything is wrong because there are open complaints with the same patterns, still, it does not necessarily mean all is wrong on the side of a casino only. Can't answer your question regarding a specific score change at the moment. Will try to find out more.

πριν από 3 έτη

Δεν είναι αρνητικό και επίσης δεν είναι κριτική…. Είμαι απλά περίεργος και περίεργος🙁

Αυτόματη μετάφραση:
Gio75
πριν από 3 έτη

Radka has already explained that user reviews influence only user rating, but I asked my colleague to explain here why the rating moved a bit in recent days 🙂

Gio75
πριν από 3 έτη

Hello Gio75.

Thank you for your interest. Let me explain in more detail. The rating/reputation of each casino is calculated with our private automated formula (which considers aspects like unfair T&Cs, limits, unresolved complaints...), and this formula was recently updated. It slightly affected our database and casino ratings. That is the reason why Fezbet's rating increased from 7,0 to 7.2 (exactly 1st December - 5 days ago). Be aware that user reviews or opened complaints have no effect on our rating calculations.


So far, we have had only good experiences with this brand and their management (only resolved and unjustified complaints), therefore I am convinced that your case will be handled correctly. Please, let me know if you have any questions.


πριν από 3 έτη

Huhu Josef,

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.. τώρα το καταλαβαίνω!

Αυτό που δεν καταλαβαίνω στην περίπτωσή μου είναι πώς μπορούν να αρνηθούν την ταυτότητά μου; Μου πηραν ολα τα εγγραφα..δεν ειχαν αλλο λογαριασμο..συνεργαζονταν ολη την ωρα....γιατι πρεπει να δικαιολογησω τι και πως παιζω? Κατά τη γνώμη μου, έπρεπε να προσδιορίσετε την ταυτότητά μου μόνο χρησιμοποιώντας την επαλήθευση κλήσης Skype ... αλλά με ερωτήσεις που σχετίζονται με τον εαυτό μου ... όταν ανοίγω έναν τραπεζικό λογαριασμό, η τράπεζα δεν ρωτά γιατί ξοδεύω τα χρήματα και για τι; ? Ευτυχώς αυτές είναι όλες οι αποφάσεις μου .... δουλεύω και ξοδεύω τα λεφτά μου όπως θέλω .... το ίδιο συμβαίνει και με έναν πάροχο στοιχημάτων και παιχνιδιών καζίνο .... μου προσφέρουν κάτι .... και παίζω με την καρδιά μου χωρίς να δώσω λογαριασμό ... έχω δίκιο;



Αυτόματη μετάφραση:
Gio75
πριν από 3 έτη

You are welcome. If I understand your case correctly, they are not denying your identity. However, they suspect that someone else played in your account instead. This is just my assumption, let's see how the FEZBET reacts. 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα