Γεια σου Gio75.
Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας. Επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω με περισσότερες λεπτομέρειες. Η βαθμολογία/φήμη κάθε καζίνο υπολογίζεται με τον ιδιωτικό μας αυτοματοποιημένο τύπο (που λαμβάνει υπόψη πτυχές όπως αθέμιτους Όρους και Προϋποθέσεις, όρια, ανεπίλυτα παράπονα...) και αυτός ο τύπος ενημερώθηκε πρόσφατα. Επηρέασε ελαφρώς τις αξιολογήσεις της βάσης δεδομένων μας και του καζίνο. Αυτός είναι ο λόγος που η βαθμολογία της Fezbet αυξήθηκε από 7,0 σε 7,2 (ακριβώς 1η Δεκεμβρίου - πριν από 5 ημέρες). Λάβετε υπόψη ότι οι κριτικές χρηστών ή τα ανοιχτά παράπονα δεν επηρεάζουν τους υπολογισμούς της βαθμολογίας μας.
Μέχρι στιγμής, είχαμε μόνο καλές εμπειρίες με αυτήν την επωνυμία και τη διαχείρισή τους (μόνο επιλυμένα και αδικαιολόγητα παράπονα), επομένως είμαι πεπεισμένος ότι η υπόθεσή σας θα αντιμετωπιστεί σωστά. Παρακαλώ, ενημερώστε με εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις.
Hello Gio75.
Thank you for your interest. Let me explain in more detail. The rating/reputation of each casino is calculated with our private automated formula (which considers aspects like unfair T&Cs, limits, unresolved complaints...), and this formula was recently updated. It slightly affected our database and casino ratings. That is the reason why Fezbet's rating increased from 7,0 to 7.2 (exactly 1st December - 5 days ago). Be aware that user reviews or opened complaints have no effect on our rating calculations.
So far, we have had only good experiences with this brand and their management (only resolved and unjustified complaints), therefore I am convinced that your case will be handled correctly. Please, let me know if you have any questions.
Αυτόματη μετάφραση: