ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠοιος Βοηθήθηκε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ από το Casino-Guru;

Ποιος Βοηθήθηκε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ από το Casino-Guru;

πριν από 1 έτος από SeargentSlotty
|
2233 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γεια σας αγαπητοί άνθρωποι. Εξέτασα πολλά παράπονα και παρατήρησα ότι τα παράπονα σπάνια προωθούνται στα καζίνο, αλλά διεκπεραιώνονται από την εσωτερική ομάδα παραπόνων του Casino Guru.


Με ενδιαφέρει ποιος από εσάς έχει βοηθηθεί και αυτή τη στιγμή έχω πολλά παράπονα, τα οποία πρέπει να είναι όλα θετικά και είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Όταν παραπονέθηκα, συμπεριφέρθηκα ακριβώς όπως συνέστησε ο Γκουρού του Καζίνο.


Είμαι στη μαύρη λίστα και είμαι αποκλεισμένος από όλες τις λεγόμενες αρχές αδειοδότησης (μάλτα/κουρασάο/αντίτηλεφωνο, ICL, KHANAWAHKEE), αλλά καταφέρνω να παίζω ξανά και ξανά. Σύμφωνα με τη συμφωνία υπεύθυνων τυχερών παιχνιδιών που έχουν οι χειριστές τυχερών παιχνιδιών με τις αρχές αδειοδότησης, πρέπει να επιστρέψουμε όλες τις καταθέσεις, τα κέρδη δεν πρέπει να αναληφθούν και ο λογαριασμός μου πρέπει να κλείσει αμέσως. Αυτό όμως δεν συμβαίνει ποτέ. Είμαι περίεργος πώς αντιδρά εδώ ο Γκουρού του Καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
SeargentSlotty
πριν από 1 έτος

I'm not sure what you are after with this thread but there is a very simple answer to your question. Casino Guru helped to all the people who have their complaints in the Resolved section. There are almost 7000 cases.

file

πριν από 1 έτος

How can you be banned from Curaçao licence ? They have tools for exclusion on all casinos ?

πριν από 1 έτος

About Casino Guru, I know it can be frustrated when your case is not processed, but I know they helped a lot of people, and you can see the case resolved on the complaint section.

You can ask an explanation about your case and they will reply to you.

Also It's free.

πριν από 1 έτος

Casino Guru helped me get my winnings from sunrise slots. I had been trying for a couple months, constantly getting the same story from the casino. After submitting my complaint with casino guru I finally got my money.

jennifermcelroy91
πριν από 1 έτος

Oh, I initially missed your message here. Thank you for the positive feedback. I'm glad we managed to help you 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα