Γεια σας αγαπητοί άνθρωποι. Εξέτασα πολλά παράπονα και παρατήρησα ότι τα παράπονα σπάνια προωθούνται στα καζίνο, αλλά διεκπεραιώνονται από την εσωτερική ομάδα παραπόνων του Casino Guru.
Με ενδιαφέρει ποιος από εσάς έχει βοηθηθεί και αυτή τη στιγμή έχω πολλά παράπονα, τα οποία πρέπει να είναι όλα θετικά και είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Όταν παραπονέθηκα, συμπεριφέρθηκα ακριβώς όπως συνέστησε ο Γκουρού του Καζίνο.
Είμαι στη μαύρη λίστα και είμαι αποκλεισμένος από όλες τις λεγόμενες αρχές αδειοδότησης (μάλτα/κουρασάο/αντίτηλεφωνο, ICL, KHANAWAHKEE), αλλά καταφέρνω να παίζω ξανά και ξανά. Σύμφωνα με τη συμφωνία υπεύθυνων τυχερών παιχνιδιών που έχουν οι χειριστές τυχερών παιχνιδιών με τις αρχές αδειοδότησης, πρέπει να επιστρέψουμε όλες τις καταθέσεις, τα κέρδη δεν πρέπει να αναληφθούν και ο λογαριασμός μου πρέπει να κλείσει αμέσως. Αυτό όμως δεν συμβαίνει ποτέ. Είμαι περίεργος πώς αντιδρά εδώ ο Γκουρού του Καζίνο.
Hello dear people. I looked at a lot of complaints and noticed that the complaints are rarely forwarded to the casinos but are processed by Casino Guru's internal complaints team.
I'm interested in who of you has been helped and I currently have a lot of complaints, all of which must be positive and I'm very excited. When I complained, I even behaved exactly as recommended by Casino Guru.
I'm blacklisted and blocked by all the so-called licensing authorities (malta/curacao/antillephone; ICL, KHANAWAHKEE) but I still manage to play again and again. According to the responsible gaming agreement that the gaming operators have with the licensing authorities, we must return all deposits, winnings must not be withdrawn and my account must be closed immediately. But this never happens. I'm curious how Casino Guru reacts here.
Hallo liebe Leute. Ich habe mir sehr viele Beschwerden angeschaut und festgestellt dass die Beschwerden nur selten an die Casinos weitergeleitet werden sondern von dem internen Beschwerdeteam von Casino Guru abgearbeitet werden.
interessieren, wer von euch hat sächlich geholfen wurde und ich habe derzeit viel Zeit Beschwerden die allesamt positiv werden müssen und ich bin sehr gespannt. Bei einer Beschwerde habe ich mich sogar genauso verhalten wie es mir von Casino Guru empfohlen wurde.
ich bin bei allen so genannten LizenzBehörden (malta/curacao/antillephone; ICL, KHANAWAHKEE) auf der schwarzen Liste und gesperrt trotzdem gelingt es mir immer wieder zu spielen. gemäß Responsible Gaming Vereinbarung die die Spielebetreiber mit dem Lizenz Behörden haben, müssen wir alle Einzahlungen werden, gewinnen dürfen nicht ausbezahlt werden und mein Konto musst sofort geschlossen werden. Dies passiert aber nie. Ich bin gespannt wie Casino Guru hier reagiert.