Από τότε που ξεκίνησα να στοιχηματίζω στο διαδίκτυο, το 2014, τα πράγματα έμοιαζαν λιγότερο αγχωτικά, περισσότερες νίκες και σχεδόν καθόλου διαφωνίες αποχώρησης.
Αλλά καθώς η βιομηχανία έχει εξελιχθεί και όλο και περισσότερες πλατφόρμες εμφανίζονται καθημερινά, η διασκέδαση και ο ενθουσιασμός που υπήρχαν παλιά, νιώθω ότι έχει φύγει.
Από το 2018, έχω πετύχει 4, $10.000+ νίκες (ξέρω ότι δεν αλλάζει η ζωή, αλλά αλλάζει κάποια πράγματα) και έπρεπε να αγωνιστώ για 3 από τις 4 αναλήψεις. Το 1 ήταν δικαιολογημένο, το 1 όχι και το τρέχον μου δεν έχει επιλυθεί ακόμα.
Αλλά τι κάνει ένας παίκτης όταν ο πωλητής βγαίνει από εκεί για να δώσει σκόπιμα ψευδείς πληροφορίες τόσο στην KGC όσο και στην Ecogra;;
Τι γίνεται τότε;
Ο πωλητής γνωρίζει αυτή τη διαδικασία μέσα και έξω. Αφού πέρασα και από τις δύο ρυθμιστικές αρχές περισσότερες από μία φορές, μου φαίνεται ότι ο πωλητής μπορεί απλώς να πει την εκδοχή της ιστορίας και λαμβάνεται όπως τη διατυπώνουν, ανεξάρτητα από το ποια απόδειξη ή τεκμηρίωση μπορεί να έχει ένας παίκτης στο 100% έγκυρο απαίτηση.
Πόσο δίκαιη και συνοπτική μπορεί να είναι αυτή η διαδικασία όταν ως παίκτης, πρέπει να παρέχετε κάθε μικρή λεπτομέρεια για να έχετε την ευκαιρία να λάβετε τα αρκετά κερδισμένα μετρητά σας.
Αλλά ως πωλητής, πρέπει απλώς να τους πείτε κάτι εντελώς διαφορετικό, καθώς θεωρείται ο λόγος του Θεού. Χωρίς καμία πιθανότητα αυτός ή οποιοσδήποτε άλλος πωλητής σκόπιμα να «οδηγήσει έναν παίκτη προς τη λάθος κατεύθυνση» ή να του δώσει μπερδεμένες ή ασαφείς οδηγίες, έτσι ώστε ο πωλητής να δυσφημήσει τον παίκτη, να εφεύρει κάποιο λόγο εκτροπής που παραπλανά, αποσπά την προσοχή και τελικά παίρνει το σπίτι αποτέλεσμα που θέλουν και τους γλιτώνει από το να πληρώσουν ούτε μια δεκάρα.
Όλοι οι προμηθευτές γνωρίζουν αυτή τη διαδικασία και υπολογίζουν επίσης στο κανονικό ή επόμενο βήμα που θα κάνει μια ρυθμιστική αρχή.
Επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω, εάν συναντήσατε στο γραφείο σας κάποια ανάληψη που θεωρούσατε καλή στοίβα, ως πωλητής, και εάν ήξερες ότι έπαιξες έστω και έναν μικρό ρόλο στο να ΜΗΝ πάρει τα χρήματά του ένας παίκτης, εάν η διακύμανση μιας εβδομάδας (δώστε ή λάβετε) σχετικά με το εάν ένας ρυθμιστής διερευνούσε ακόμη ή όχι, δεν θα παραπλανούσατε κάποιον, γνωρίζοντας ότι η επόμενη πορεία δράσης του θα ήταν να απορρίψει αμέσως αυτό που οι παίκτες ισχυρίζονται ως άκυρο;
Για να απαλλαγείτε από οποιαδήποτε αδικία ΚΑΙ για να αποφύγετε την πληρωμή στον παίκτη όλοι μαζί; Θα είχες καταραμένα δικαιώματα.
Ας είμαστε ρεαλιστές, χωρίς να ονομάσουμε κανέναν από αυτούς τους πωλητές που έχουν πάρει τη μερίδα του λέοντος της καναδικής αγοράς ούτως ή άλλως, έχω ασχοληθεί με το Κέντρο Υποστήριξής τους πολλές φορές και τους αρέσει να είναι η αποφασιστική ή πλειοψηφία για το αν επιτρέπουν ή όχι σε έναν παίκτη να απολαύσει τα κέρδη του ή απλά να καταπατήσουν τα ελπιδοφόρα όνειρα και τις σκέψεις τους να πληρώσουν το αυτοκίνητό τους ή οτιδήποτε άλλο και να μην το σκέφτονται τίποτα. Είμαι σίγουρος ότι όλοι κάθονται γύρω, γελάνε και πάνε για μεσημεριανό γεύμα.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣ δεν είναι τα παιδιά αφίσας για δίκαιη, δίκαιη και αμερόληπτη επίλυση διαφορών. Ανεξάρτητα από την «κατάστασή» τους εδώ ή οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα και φόρουμ κοινότητας gaming.
Αλλά τι λέτε.....Έχετε κάθε συναλλαγή αιτήματος ανάληψης#, ηχογραφημένες συνομιλίες και οργανωμένες ειδοποιήσεις μέσω email και αιτήματα επαλήθευσης όλα χρονολογημένα και χρονολογημένα, αποδεικνύοντας χωρίς αμφιβολία ότι αυτός ο πωλητής ενήργησε κακόβουλα, αντιδεοντολογικά και αντιεπαγγελματικά;
Ναί! Ναι!! 🙂
Λοιπόν, αυτό είναι πολύ κακό γιατί μας είπαν την πλευρά τους και ότι ήταν αρκετά καλό για εμάς. Επομένως, πρέπει να απορρίψουμε την αξίωσή σας ως άκυρη.
Τώρα πείτε μου, είναι αυτή μια δίκαιη, δίκαιη και ηθική διαδικασία επίλυσης διαφορών;; Κατά τη γνώμη μου, δεν είναι καν κοντά.
αν ήταν δίκαιο (ή πιο δίκαιο θα έλεγα), θα ήταν όσο το δυνατόν πιο κοντά στο πραγματικό δικαστήριο. Ή τουλάχιστον η ιδέα ότι, "Δεν είναι αυτό που μπορείς να πεις ή αυτό που άκουσες, ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ!"
Υ.Γ.. Δεν είμαι απολύτως σίγουρος αν αυτή η ανάρτηση θα εγκριθεί, αλλά ελπίζω να εγκριθεί γιατί αυτή είναι η συζήτηση X που δεν υπάρχει πουθενά. Πρέπει να είναι γιατί γίνεται όλο και χειρότερο.
«Όσοι ΞΕΡΟΥΝ, δεν τους νοιάζει…
Και όσοι ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ, δεν ξέρουν...».
Παρεμπιπτόντως, πόσοι από εσάς γνωρίζετε τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πλεονεκτήματα της επίτευξης επιπέδου «Κατάσταση διαμαντιού» στο CR Rewards;
Θα με πιστεύατε αν σας έλεγα ότι μόνο και μόνο επειδή φτάσετε σε αυτό το επίπεδο, και σίγουρα λάβετε εκατό cpl σε πόντους VIP, αλλά τα πραγματικά εκπληκτικά πράγματα που αναφέρουν στην ενότητα FAQS, ότι λιγότερο από το 2% όλων των παικτών που φτάνουν εκεί, στην πραγματικότητα λαμβάνετε αυτά τα προνόμια...Και ποτέ δεν θα μαντέψετε ΠΩΣ αποφασίζουν ποιος τα παίρνει και ποιος όχι.......
SInce I started gambling online, in 2014, things seemed less stressful, more wins and hardly any withdrawal disputes.
But as the industry has evolved, and more and more platforms pop up everyday, the fun and excitement that used to be here, I feel is gone.
SInce 2018, I have hit 4, $10,000+ wins (I know it aint life changing but it does change some things) and I have had to fight for 3 of the 4 withdrawals. 1 was justified, 1 wasnt, and my current one still isnt resolved.
But what does a player do when the vendor goes out of there way to intentionally give false information to both KGC & Ecogra??
What happens then?
The vendor knows this process inside and out. After going through both regulators more than once, I seems to me that the vendor can simply tell their verison of the story, and it is taken as they spell it out, regardless of what proof or documentaion a player might have in the 100% valid claim.
How fair and concise can this process possibly be when as a player, you must provide every little detail to successfully have a chance at getting your fairly won cash.
But as a vendor, you just have to tell them something totally different, as its taken as the word of God. With no possibility of this or any other vendor intentionally 'steering a player in the wrong direction' or givng them confusiing or unclear instructions, so that the vendor can discredit the player, invent some deflective reason that misleads, distracts and eventually gets the house the result they want, and saves them from paying out a single dime.
Vendors all know this process and also count on the normal or next step that a regulator will take.
Let me ask you, if any withdrawal came across your desk that you considered a good stack, as a vendor, and if you knew you even played a small part in a player NOT getting his money, if the variance of a week (give or take) on whether or not a regultor was still investigating or not, would you not mislead one, knowing that their next course of action would be to immediately dimsmiss that players claim as invalid?
To absolve yourself of any wrong doing AND to avoid payment to the player all together? You damn rights you would.
Lets be realistic, without naming ANY of these vendors who grab the lions share of the Canadian market anyway, i have dealt with their SupportCenter many times and they LOVE being the deciding or majority vote in whether or not they allow a player to enjoy their winnings or absolutely just stomp their hopeful dreams and thoughts of paying off their car or whatever and think nothing of it. Im sure they all sit around, have chuckle and go for lunch.
ALL VENDORS are not the poster children for fair, just, unbiased dispute resolution. Regardles of their 'status' here or any other gaming community platform and forum.
But whats that you say.....You have every withdraw request transaction#, recorded chats and organized email notifcations and verification requests all dated and timelogged, proving without a doubt that this vendor acted maliciously, unethically and unprofessionally?
Yes! Yes I do!! 🙂
Well, thats too bad because they told us their side and that good enough for us. Therefore we must dismiss your claim as invalid.
Now tell me, is that a fair, just, and ethical dispute resolution process?? In my opinion, it not even close.
if it was fair ( or closer to more fair i should say), it would be as close to real court as possoible. Or at least the notion that, "Its not what you can say or what you heard, ITS WHAT YOU CAN PROVE!"
PS..Im not entirely sure if this post will get approved, but i hope it does because this is the X discussion that is nowhere to be found. It needs to be because it is getting worse and worse.
"Those who KNOW, don't care....
And those who CARE, don't know...."
By the way, how many of you know the REAL benefits of attaining a 'Diamond Status' level in CR Rewards?
Would you believe me if I told you that just because you get to that level, and sure get a cpl hundred in VIP points but the real awesome things they list in the FAQS section, that less than 2% of all players who get there, actually receive those benefits....And you'll never guess HOW they decide who gets them and who doesnt.......