Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση Παραπόνωνπληρωμή στο διαδικτυακό καζίνο

πληρωμή στο διαδικτυακό καζίνο

 από Phantom557788
|
2.703 προβολές 34 απαντήσεις |
|
1 2

Γεια σας, με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω απευθείας εάν υπάρχει πρόβλημα με ανάληψη σε ένα διαδικτυακό καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
Phantom557788

Hi, could you tell me which casino you have a problem with withdrawing from? Is there a specific problem that the casino has told you about, or are you communicating with them? 

Could you tell us more about it, maybe we can help you. 🙂

Jaro

Πρόκειται για το καζίνο kingmaker. Στο παρελθόν πάντα έπαιρνα τα χρήματά μου γρήγορα.

Τώρα ξαφνικά πέρασαν 15 μέρες και δεν συμβαίνει τίποτα. Έχω γράψει για υποστήριξη αρκετές φορές, αλλά πάντα φαίνεται να παίρνω την ίδια απάντηση.


- Επεξεργαζόμαστε

- Προσπαθούμε

- Η πληρωμή σας βρίσκεται στην τελική φάση

- Η πληρωμή σας δεν διεκπεραιώνεται ακόμη, αλλά θα φροντίσουμε για αυτήν

- Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τα χρήματά σας


Και ούτω καθεξής. Έχω γράψει για υποστήριξη αρκετές φορές, αλλά δεν συμβαίνει τίποτα.

Και δεν είναι περίπου 50 ευρώ. Πρόκειται για ένα μεγαλύτερο ποσό.


Είμαι πραγματικά στο τέλος του σχοινιού μου με το αλφάβητο και έχω την αίσθηση ότι δεν θα ξαναδώ τα χρήματα.


Μπορεί κανείς να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
Phantom557788

So, that means your account is fully verified there. Right?

Then it really shouldn't be this long for a withdrawal, in my opinion.

Our complaint team could try to investigate the matter and hopefully help you get your winnings.

Please follow this link where you can file a complaint, describe the whole situation well, and our team will do everything possible to solve it.

Γεια σου Romi,


Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως. Πάντα λάμβανα πληρωμές αρκετά γρήγορα.

Τώρα που κέρδισα περισσότερα χρήματα και θέλω να τα αποσύρω, κατά κάποιο τρόπο δεν λειτουργεί.


Θα βρω το σύνδεσμο και θα μοιραστώ ένα παράπονο, ελπίζοντας να με βοηθήσετε. Σας ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
Phantom557788

Hello. Sorry for this late reply.

I can see that you have successfully submitted your complaint now, and our team is working on it.

You have done right, and our complaint team will do everything possible to investigate the matter.


Romi

Θα επικοινωνήσετε με το καζίνο τώρα; Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να κάνω αυτή τη στιγμή; Επικοινωνήστε με την υποστήριξη του καζίνο ή κάτι παρόμοιο;


Κατασκευαστής Adrian Kulozik

Αυτόματη μετάφραση:

Μόλις έλαβα πληρωμή 1500 ευρώ. Τώρα έχω παραγγείλει την επόμενη πληρωμή. Ελπίζω να μην πάρει άλλες 3 εβδομάδες.

Αυτόματη μετάφραση:

Θα επικοινωνήσετε με το καζίνο τώρα; Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να κάνω αυτή τη στιγμή; Επικοινωνήστε με την υποστήριξη του καζίνο ή κάτι παρόμοιο;


Κατασκευαστής Adrian Kulozik

Αυτόματη μετάφραση:

You don't need to do anything; just wait for any next step in your complaint.

Μόλις έλαβα πληρωμή 1500 ευρώ. Τώρα έχω παραγγείλει την επόμενη πληρωμή. Ελπίζω να μην πάρει άλλες 3 εβδομάδες.

Αυτόματη μετάφραση:

That is great! Finally.

So, do I understand that you have only now requested another withdrawal?

I don't know why I thought you requested already the whole amount from your complaint.🤔

Δυστυχώς, μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο 500 ευρώ το πολύ κάθε μέρα.

Συνολικά, μπορείτε να έχετε το πολύ 3 παραγγελίες ταυτόχρονα. Δηλαδή συνολικά 1500 ευρώ. Μόλις ολοκληρωθεί η ανάληψη, μπορείτε να κάνετε περαιτέρω παραγγελίες.

Χθες έλαβα και τις 3 αναλήψεις που έκανα πριν από 3 εβδομάδες

Χθες λοιπόν μπόρεσα να κάνω άλλη μια παραγγελία 500 ευρώ. Σήμερα θα κάνω άλλη μια παραγγελία 500 ευρώ.


Τότε ελπίζουμε ότι αυτή τη φορά δεν θα αργήσει τόσο πολύ μέχρι να εξοφληθεί τελικά

Αυτόματη μετάφραση:
Phantom557788

ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΓΩ ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΓΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΑ ΚΑΘΗΣΤΕΡΟΥΝ


Δυστυχώς, μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο 500 ευρώ το πολύ κάθε μέρα.

Συνολικά, μπορείτε να έχετε το πολύ 3 παραγγελίες ταυτόχρονα. Δηλαδή συνολικά 1500 ευρώ. Μόλις ολοκληρωθεί η ανάληψη, μπορείτε να κάνετε περαιτέρω παραγγελίες.

Χθες έλαβα και τις 3 αναλήψεις που έκανα πριν από 3 εβδομάδες

Χθες λοιπόν μπόρεσα να κάνω άλλη μια παραγγελία 500 ευρώ. Σήμερα θα κάνω άλλη μια παραγγελία 500 ευρώ.


Τότε ελπίζουμε ότι αυτή τη φορά δεν θα αργήσει τόσο πολύ μέχρι να εξοφληθεί τελικά

Αυτόματη μετάφραση:

Alright, now I understand. Thank you for the explanation.

Which payment method do you prefer, by the way?

Please surely keep us informed how it goes, and I will keep my fingers crossed that it will go smoothly from now on. 🤞

Προτιμώ την τραπεζική μεταφορά ως τρόπο πληρωμής.

Ευχαριστώ, θα σας κρατάω ενήμερους.

Αυτόματη μετάφραση:
Phantom557788

Great. Thank you. We'll be here if you need something.

Αυτή τη στιγμή έχω 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα αξίας 500 ευρώ. Από τις 27/28 Ιανουαρίου και τις 29 Ιανουαρίου 2025. Θα περιμένουμε να δούμε πόσο καιρό θα πάρει.

Αυτόματη μετάφραση:
Phantom557788

Be sure to keep us informed. We give casinos 14 days to sort out everything necessary around the withdrawal so I'm also curious how long it will take. If it exceeds that time, be sure to let us know and we will try to help.🙂

Καλημέρα,

Τώρα περιμένω 14 ημέρες για την πληρωμή μου. Θα πρέπει να σας ενημερώσω αν θα πάρει τόσο πολύ.

Έγραψα στο καζίνο την Παρασκευή. Θα σου στείλω το γράμμα που έλαβα. Αλλά είχα το ίδιο πρόβλημα με την τελευταία απόσυρση και χρειάστηκε για πάντα μετά από αυτό.

Θα σας συνδέσω με την επιστολή:


Lily (Kingmaker)

7 Φεβρουαρίου 2025, 1:25 μ.μ. OET

Γεια σου Adrian,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την εξυπηρέτηση πελατών Kingmaker.

Ελέγξαμε τις αναλήψεις σας και θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το οικονομικό μας τμήμα εργάζεται για την επεξεργασία των αναλήψεών σας.

Οι αναλήψεις σας βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο τελικό στάδιο και δεν θα αργήσουν τώρα.

Συγγνώμη για την αναμονή και να είστε βέβαιοι ότι το οικονομικό μας τμήμα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να διεκπεραιώσει τις αναλήψεις έγκαιρα.

Σας ευχαριστούμε και πάλι για την υπομονή και την κατανόησή σας

Αυτόματη μετάφραση:
Phantom557788

I see a pretty general answer. I also looked at your complaint and it's a pity you didn't write to Kristina sooner. By this time the casino may have been contacted, so be sure to keep an eye out for that next time. A complaint is more important to answer than a forum. 

But since it hasn't gone anywhere now, unfortunately we will have to wait and hope that you get the money as soon as possible. 

If not, as I said, the casino will be contacted from our side.

I guess it won't be necessary.

Α, τότε το έγραψα λάθος. Θα το στείλω ξανά στον κατάλογο παραπόνων για να μπορέσει η Kristina να συνεργαστεί μαζί του

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα