Καλημέρα,
Τώρα περιμένω 14 ημέρες για την πληρωμή μου. Θα πρέπει να σας ενημερώσω αν θα πάρει τόσο πολύ.
Έγραψα στο καζίνο την Παρασκευή. Θα σου στείλω το γράμμα που έλαβα. Αλλά είχα το ίδιο πρόβλημα με την τελευταία απόσυρση και χρειάστηκε για πάντα μετά από αυτό.
Θα σας συνδέσω με την επιστολή:
Lily (Kingmaker)
7 Φεβρουαρίου 2025, 1:25 μ.μ. OET
Γεια σου Adrian,
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την εξυπηρέτηση πελατών Kingmaker.
Ελέγξαμε τις αναλήψεις σας και θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το οικονομικό μας τμήμα εργάζεται για την επεξεργασία των αναλήψεών σας.
Οι αναλήψεις σας βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο τελικό στάδιο και δεν θα αργήσουν τώρα.
Συγγνώμη για την αναμονή και να είστε βέβαιοι ότι το οικονομικό μας τμήμα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να διεκπεραιώσει τις αναλήψεις έγκαιρα.
Σας ευχαριστούμε και πάλι για την υπομονή και την κατανόησή σας
Good morning,
I'm now waiting 14 days for my payment. I should let you know if it takes that long.
I wrote to the casino on Friday. I'll send you the letter I received. But I had the same problem with the last withdrawal and it took forever after that.
I’ll link you to the letter:
Lily (Kingmaker)
Feb. 7, 2025, 1:25 PM OET
Hello Adrian,
Thank you for contacting our Kingmaker customer service.
We have reviewed your withdrawals and would like to inform you that our finance department is working on processing your withdrawals.
Your withdrawals are currently in the final stages and should not take long now.
Please excuse the wait and rest assured that our finance department is doing its best to process the withdrawals in a timely manner.
We thank you again for your patience and understanding
Guten Morgen,
Ich warte jetzt 14 Tage auf meine Auszahlung. Ich sollte Ihnen ja Bescheid geben wenn es so lange dauert.
Ich hatte das casino am Freitag angeschrieben. Ich schicke Ihnen mal das Schreiben was ich bekomme habe. Aber das Problem hatte ich bei der letzten Auszahlung auch und es hat danach noch ewig gedauert.
Ich verlinke Ihnen mal das Schreiben:
Lily (Kingmaker)
7. Feb. 2025, 13:25 OEZ
Guten Tag Adrian,
Vielen Dank, dass Sie sich an unseren Kingmaker Kundendienst gewendet haben.
Wir haben Ihr Auszahlungen überprüft und möchten Sie informieren, dass unsere Finanzabteilung an der Bearbeitung Ihre Auszahlungen arbeitet.
Ihre Auszahlungen befinden sich im Moment in der Endphase und sollte nicht mehr lange dauern.
Bitte entschuldigen Sie die Wartezeit und seien Sie versichert, dass das unsere Finanzabteilung sein Bestes gibt, die Auszahlungen rechtzeitig zu bearbeiten.
Wir danken nochmal für Ihre Geduld und Ihr Verständnis
Αυτόματη μετάφραση: