Vulcan vegas έπαιξα ξανά για να το δοκιμάσω και κέρδισα χθες 480 ευρώ με 50 τα οποία πλήρωσα και τα μετρητά σήμερα στην τράπεζά μου
Vulcan vegas i played again to test it at i won yesterday 480 euros with 50 which i payed in and the cash today on my bank accoung
Γεια, τα smartphone ή τα tablet μπορούν επίσης να μετατραπούν σε φορητό διαδικτυακό καζίνο. Πρέπει πρώτα να εγκαταστήσετε την εφαρμογή για κινητά και να ξεκινήσετε την εφαρμογή σε μια βολική στιγμή, ακόμη και στις δημόσιες συγκοινωνίες κατά την επιστροφή στο σπίτι.
Hey, smartphones or tablets can also turn into a portable online casino. You must first install the mobile application and launch the application at a convenient time, even on public transport on the way home.
Ρουφούν πολύ
Σήμερα απέρριψε την απόσυρσή μου χωρίς λόγο .. Μετά από αναμονή 18 ημερών και κατά τη διάρκεια των 18 ημερών με εξασφάλισαν 20 φορές όλα ήταν καλά
Προσπάθησα ξανά σήμερα, αλλά τώρα δεν με νοιάζει για τα κέρδη ... Σκατά τους παίκτες και φτιάχνουν τους δικούς τους κανόνες. Δεν είναι επαγγελματίες για να έχουν καζίνο
They suck big time
Today the rejected my withdrawal with no reason..After waiting 18 days and during the 18 days they ensured me 20 times everything was fine
I tried again today but now I don't care about the winnings..They shit on the players and making their own rules. They are not professionel enogh to have a casino
Τους ρωτήσατε γιατί απέρριψαν την απόσυρσή σας;
But have you asked them why they rejected your withdrawal?
Ναι, αλλά η υποστήριξη δεν έχει ιδέα τι συμβαίνει στην ενότητα πληρωμών. Είναι ανίδεοι για τα πάντα και δεν παρέχουν απαντήσεις
Ζήτησε ένα μικρό από τα 1000 από τα 10.000..Απορρίφθηκε σήμερα. Χωρίς αλληλογραφία και καμία απάντηση για το γιατί
Ποτέ δεν είχατε εμπειρία στο καζίνο
Yes but support have no idea what is going on in the payment section.. They are clueless on everything and don't provide any answers
Requested a small one of 1000 of the 10.000..Rejected today. No mail and no answer on why
Never experienced so uprofessionel casino before
Ναι, αυτό ακριβώς ήθελα να πω
Yes, that's exactly what I wanted to say
Ja genau das wollte ich sagen
Νομίζω ότι είναι καλύτερο να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω email, ώστε να έχουν περισσότερο χρόνο να μιλήσουν στο τμήμα πληρωμών και να τους ρωτήσουν τι συμβαίνει. Τέλος πάντων, το γεγονός ότι απορρίπτουν την ανάληψή σας και δεν σας στέλνουν πληροφορίες σχετικά με αυτό είναι απλώς ξεκαρδιστικό.
I think it's better to communicate with them via email so they have more time to talk to the payments department and ask them what's going on. Anyway, the fact that they decline your withdrawal and don't send you any information regarding it is just hilarious.
Τραπεζική μεταφορά. Το έκαναν πριν και κανένα πρόβλημα, αλλά χρειάστηκε για πάντα
Τώρα απέρριψαν ξανά, υποστηρίζοντας ότι είναι τεκίνα
Μου ζήτησε να δοκιμάσω ξανά και να πω ότι μπορεί να χρειαστούν 14 εργάσιμες ημέρες
Αυτό το καζίνο είναι ένα αστείο και δεν αξίζει καλές τιμές
Bank Transfer. They did it before and no problem but it took forever
Now they rejected all again, Claiming it is tequinical issues
Asked me to try again and say it can take 14 working days
This casino is a joke and do not deserve good rates
Ήθελα να περιμένω την τακτική συνάντησή μας την Τετάρτη, αλλά θα προσπαθήσω να το παρουσιάσω αύριο. Όπως είπα και πριν, δεν νομίζω ότι οποιοδήποτε καζίνο θα πρέπει να έχει τόσο υψηλή βαθμολογία όταν τόσοι παίκτες έχουν τόσο κακή εμπειρία με αποσύρσεις.
I wanted to wait for our regular Wednesday meeting, but I'll try to bring it on the table tomorrow. As I said before, I don't think that any casino should have so high rating when so many players have that bad experience with withdrawals.
Αγαπητέ Ντάνιελ,
Εάν 3-6 παίκτες αντιμετωπίσουν δυσκολίες από εκατοντάδες
χιλιάδες - Πιστεύω πραγματικά ότι αυτό είναι ένα σταθερό σημάδι εξαιρετικής εξυπηρέτησης και
φήμη επίσης. Γνωρίζετε το Skype μου, ξέρετε το e-mail μου - μη διστάσετε
ping μου ανά πάσα στιγμή με το email του παίκτη και θα το διερευνήσουμε. Επίσης θα ήταν
πολύ πιο βολικό εάν οι παίκτες που μπορεί να αντιμετωπίσουν δυσκολίες θα μπορούσαν
απλώς υποβάλετε καταγγελία στο CasinoGuru.
Dear Daniel,
If 3-6 players experience difficulties out of hundreds of
thousands - I truly believe that this is a firm sign of excellent service and
reputation as well. You know my Skype, you know my e-mail - please feel free to
ping me anytime with the player's email, and we will investigate. Also would be
much more convenient if the players who may experience difficulties could
simply file a complaint at CasinoGuru.
Γεια σας,
3-6 παίκτες λέτε; Αυτό το σχόλιο με ανάγκασε να αρχίσω να σκάβω μέσω του φόρουμ. Δεν είμαι σίγουρος αν βρήκα κάθε χρήστη, αλλά αυτοί είναι οι χρήστες που παραπονέθηκαν εδώ για αργή διαδικασία ανάληψης στο Vulkan Vegas. Είναι 14 τις τελευταίες εβδομάδες (εκτός από μια παλαιότερη περίπτωση). Εάν περάσετε από αυτό το φόρουμ, μπορείτε να δείτε ότι οι άνθρωποι διαμαρτύρονται μερικές φορές για τη μακρά διαδικασία ανάληψης σε διαφορετικά καζίνο, αλλά ο αριθμός των καταγγελιών που έχουμε σχετικά με τις αναλήψεις και η έλλειψη επικοινωνίας στο Vulkan Vegas είναι ένα άλλο επίπεδο σε σύγκριση με ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ άλλο καζίνο που αναφέρεται στο δικαστήριο.
Συζητήσαμε αυτό το ζήτημα σε μια από τις τακτικές εταιρικές συναντήσεις μας και όλοι συμφωνήσαμε ότι το να αφήσουμε τους παίκτες να περιμένουν λίγες εβδομάδες για τις αποσύρσεις τους χωρίς να τους ενημερώσουμε για το τι συμβαίνει και να απορρίψουν τις αποσύρσεις τους χωρίς να τους ενημερώσουν για τον λόγο, προκαλεί πραγματικά κακή εμπειρία για το Παίκτες.
Εάν η υποστήριξη πελατών σας ενημέρωσε τους παίκτες για τα προβλήματά σας με τους παρόχους πληρωμών και εξήγησε την κατάσταση, δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι όλοι οι παίκτες θα το καταλάβαιναν και θα το αποδεχόταν, αλλά τουλάχιστον θα ήταν δίκαιο να τους ενημερώσουμε για την τρέχουσα κατάσταση αντί να παραμείνουν σιωπηλός.
Φυσικά, υπάρχουν καζίνο που θα κάνουν το ίδιο, αλλά απλώς θα περίμενα περισσότερα από ένα καζίνο με τόσο υψηλή βαθμολογία και τέλεια φήμη.
Όσον αφορά τη σημείωσή σας σχετικά με την υποβολή καταγγελίας - ήταν η απόφαση των παικτών να το υποβάλουν στο φόρουμ. Φυσικά, μπορούν να υποβάλουν νέα καταγγελία εάν το επιθυμούν. Από την άλλη πλευρά, δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο να υποβάλετε καταγγελία όταν οι παίκτες έλαβαν τελικά τα χρήματα. Ήταν μια κακή εμπειρία για αυτούς και γι 'αυτό το έφεραν πιθανώς στο φόρουμ για να το μοιραστούν με άλλους.
Hello,
3-6 players you say? This comment actually forced me to start digging trough the forum. I'm not sure if I found every single user, but these are users who complained here about slow withdrawal process in Vulkan Vegas. It's 14 during few recent weeks (except one older case). If you go through this forum, you can see that people sometimes complain about the long withdrawal process in different casinos, but the amount of complaints we have against withdrawals and lack of communication in Vulkan Vegas is another level compared to ANY other casino mentioned on the forum.
We discussed this matter on one of our regular company meetings and we all agreed that letting the players wait for few weeks for their withdrawals without informing them about what's going on and declining their withdrawals without informing them about the reason, causes really bad experience for the players.
If your customer support informed the players about your issues with payment providers and explained the situation, I can't claim that all the players would understood and accepted it, but at least it would be fair to inform them about the current state instead of remaining silent.
Of course, there are casinos that would do the same, but I'd simply expect more from a casino with so high rating and perfect reputation.
Regarding your note about submitting a complaint - it was the players decision to bring it on the forum. Of course, they can submit a new complaint if they want to. On the other hand, I don't think it's necessary to submit a complaint when the players eventually received the money. It was just a bad experience for them and that's why they probably brought it on the forum in order to share it with others.
Ohhh) Το αναφέρατε ακόμη - E.Beccard
διαβάσατε ακόμη και το παράπονο;) ή μήπως είχατε την ευκαιρία να διαβάσετε την αλληλογραφία με τον συνάδελφό σας και εγώ είμαι αυτός ο παίκτης;
Σε μια σοβαρή σημείωση, σας συμβουλεύω να δημιουργήσετε το παράπονο / ή να με ειδοποιήσετε για οποιοδήποτε πρόβλημα.
Είμαι εδώ για να βοηθήσω και θα κάνω ό, τι καλύτερο μπορώ να αναδείξω την ικανοποίηση των πελατών.
Και πάλι, παρόλο που αναφέρατε 14 παίκτες, αυτό το καθιστά λιγότερο από 0,003% του συνόλου των ενεργών παικτών.
Προσβλέπουμε στην περαιτέρω συνεργασία μας.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Αλέξανδρος
Θα εκτιμούσα αν με διδάσκετε πώς να παρακολουθώ οποιοδήποτε θέμα που σχετίζεται με το καζίνο Vulkanvegas στο φόρουμ. Μέχρι σήμερα - δεν ήξερα ότι υπήρχε ακόμη, δεν έχω λάβει ποτέ κανένα είδος ειδοποιήσεων κ.λπ.
Ohhh) You even brought up this one - E.Beccard
did you even read the complaint?) or maybe did you have a chance to read the correspondence btw your colleague and me re this player?
On a serious note, I am strongly advising creating the complaint/or notifying me in any trouble at all.
I am here to assist and will do the very best to bring up the customer satisfaction.
Again, even though you mentioned 14 players, this makes it less than 0.003% of all the active players' pool.
Looking forward to our further cooperation.
Kind regards,
Alexander
P.s. I would appreciate if you teach me how to monitor any topic related to Vulkanvegas casino on the forum. Till today - I was not aware it was even existing, I have never received any type of notifications etc.
Δεν σας αντέδρασα στην αρχική ανάρτηση που σας γράφτηκε, αλλά αφού χρησιμοποιήσατε ξανά το επιχείρημα ... Πιστεύετε πραγματικά ότι κάθε πελάτης που είχε προβλήματα με τις αποσύρσεις στο καζίνο σας ήρθε σε αυτό το φόρουμ και έγραψε μια νέα ανάρτηση για το? Εάν είχαμε 14 χρήστες εδώ, τότε στην πραγματικότητα, πρέπει να είναι εκατοντάδες ή χιλιάδες καθυστερημένες αναλήψεις. Οι 14 χρήστες είναι απλώς ένα δείγμα που έχει ληφθεί από τη βάση χρηστών σας, οπότε απέχει πολύ από το 0,003%. Άλλοι χρήστες απλώς συνεχίζουν να επικοινωνούν με την υποστήριξη πελατών σας έως ότου τελικά λάβουν τα κέρδη ή ακόμα χειρότερα, έως ότου το χάσουν πριν καταφέρουν να κάνουν ανάληψη. Πιθανώς δεν γνωρίζουν καν για αυτό το φόρουμ, οπότε δεν έχουν την ιδέα να διαμαρτύρονται για αυτό εδώ.
Από σήμερα, θα σας ειδοποιήσω κάθε φορά που θα αναφέρεται το Vulkan Vegas στο φόρουμ και εκτιμώ ότι είστε πρόθυμοι να μιλήσετε με τους παίκτες εδώ. Είναι πάντα καλύτερο να έχετε άμεση απάντηση από τον εκπρόσωπο του καζίνο αντί να μαντέψετε ποιο θα μπορούσε να είναι το πρόβλημα.
Όσον αφορά την E.Beccard - όχι, δεν είμαι καν μέλος της ομάδας που ασχολείται με παράπονα. Ονόμαζα μόνο όλους όσους περιέγραψαν εδώ οποιοδήποτε είδος ζητήματος αναλήψεων στο καζίνο σας. Φυσικά, σε ορισμένες περιπτώσεις, το σφάλμα μπορεί να είναι από την πλευρά του παίκτη.
I didn't react to it in the initial post written to you, but since you used the argument again...Do you really assume that every customer who had issues with withdrawals in your casino came to this forum and wrote a new post about it? If we had 14 users here, then in reality, it must be hundreds or thousands delayed withdrawals. The 14 users are just a sample taken from your user base so it's very far from your 0.003%. Other users simply keep contacting your customer support until they eventually receive the winnings or even worse, until they lose it before they manage to withdraw. They probably don't even know about this forum so they don't get the idea of complaining about it here.
Starting from today, I'll notify you whenever Vulkan Vegas will be mentioned on the forum and I appreciate that you're willing to talk to the players here. It's always better to have a direct reply from the casino representative instead of guessing what might be the issue.
Regarding E.Beccard - no, I'm not even part of the team that deals with complaints. I only named everyone who described here any kind of issue with withdrawals in your casino. Of course, in some cases, the fault might be on the player's side.
Πιστεύετε πραγματικά ότι κάθε πελάτης που είχε προβλήματα με τις αναλήψεις στο καζίνο σας ήρθε σε αυτό το φόρουμ και έγραψε μια νέα ανάρτηση για αυτό; Εάν είχαμε 14 χρήστες εδώ, τότε στην πραγματικότητα, πρέπει να είναι εκατοντάδες ή χιλιάδες καθυστερημένες αναλήψεις.
Για να παίξει τον συνήγορο του διαβόλου, το Casino Guru φαίνεται να κατατάσσεται πολύ καλά στις λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την πληρωμή του Vulkan Vegas, που θα συνέβαλαν επίσης στην αύξηση του αριθμού των καταγγελιών σε αυτήν τη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
Ο Vulkan έχει τους πραγματικούς αριθμούς, αμφιβάλλει ότι θα μοιραστεί κάποιο από αυτούς, καθώς δεν είναι προς το συμφέρον τους, ότι το 0,003% είναι ένα επιχείρημα σκουπιδιών. Ίσως μπορούν να επιβεβαιώσουν εάν υπήρξε κάποια αλλαγή στην πολιτική, ή υπάρχουν άλλοι λόγοι για αυτήν την προφανή αύξηση των καθυστερήσεων πληρωμής.
Έχω δει τον Γκουρού να δίνει λιγότερο βάρος σε πολύ παλιά παράπονα κατά τον υπολογισμό της φήμης, ίσως ένα σύστημα που δίνει περισσότερο βάρος σε πρόσφατα θα μπορούσε να είναι επωφελές για τους παίκτες.
Do you really assume that every customer who had issues with withdrawals in your casino came to this forum and wrote a new post about it? If we had 14 users here, then in reality, it must be hundreds or thousands delayed withdrawals.
To play the devil's advocate, Casino Guru seems to rank really well on Vulkan Vegas payout related keywords, that would also contribute to the rise in the number of complaints on this specific platform.
Vulkan does have the real numbers, doubt they'll share any of those since it's not in their interest, that 0.003% is a garbage argument. Perhaps they can confirm if there was any change in policy, or there are other reasons for this apparent rise in payment delays.
I've seen Guru put less weight on very old complaints when calculating the reputation, perhaps a system that gives more weight to recent ones could be beneficial to players.
Ευχαριστώ Ντάνιελ,
Όπως είπα, προσβλέπω σε περαιτέρω συνεργασία.
Καλό μπροστά!
Θερμούς χαιρετισμούς,
Αλέξανδρος
Thank you Daniel,
As I said, looking forward to further cooperation.
Have a nice one ahead!
Kind regards,
Alexander
Οι VulcanVegas είναι απατεώνες, και υπέφερα πολύ, μου έστειλαν προσκλήσεις για μπόνους με τους όρους μέσα στο e-mail, αλλά μετά την κατάθεσή μου αποδεικνύεται ότι οι όροι είναι διαφορετικοί και δεν λαμβάνω μπόνους. το τελευταίο μπόνους, που σημαίνει ότι μου είπαν ψέματα σε προηγούμενες περιπτώσεις. Μεταφόρτωσα τα έγγραφά τους για επαλήθευση και δεν ελέγχθηκαν για μήνες, το ζήτησα αρκετές φορές - αλλά τίποτα, τελικά τα εξέτασαν και δεν δέχονται μια φωτογραφία του πίσω μέρους του VISA μου - χωρίς λόγο και δεν κέρδισα ούτε καν εκεί. Ζήτησα να κλείσω τον λογαριασμό μου-αρνήθηκε, έγραψα μια καταγγελία στη διεύθυνση στον ιστότοπο για παράπονο-τίποτα, σύμφωνα με τους κανόνες τους, εάν δεν είμαι ικανοποιημένος με τις αποφάσεις τους-πρέπει να μου δώσουν τη διεύθυνση ανεξάρτητων φορέων του ποιος να παραπονεθεί-ζήτησα μια τέτοια διεύθυνση-δεν θέλω να μου δώσετε ...... αυτό είναι ένα καζίνο απάτης και μην χάνετε χρόνο και χρήμα για να παίξετε εκεί καθόλου.
VulcanVegas are scammers, and I suffered a lot, they sent me invitations for a bonus with the conditions inside the e-mail, but after I deposit it turns out that the conditions are different and I do not receive a bonus. the last bonus, which means that they lied to me in previous cases. I uploaded their documents for verification and they were not reviewed for months, I demanded this several times - but nothing, they finally reviewed them and they do not accept a photo of the back of my VISA - without reason, and I did not even win there.I asked to close my account-refused, I wrote a complaint to the address on the site for complaint-nothing, according to their rules, if I'm not happy with their decisions-they must give me the address of independent bodies of who to complain-I asked for such an address-do not want to give me ...... this is a scam casino and do not waste your time and money to play there at all.
ВулканВегас са измамници,и аз пострадах доста,изпращаха ми покани за бонус с условията вътре в е-мейла,но след като депозирам се оказва,че са други условията и не получавам бонус.това няколко пъти-някрая доста спорих с тях и ми дадоха последният бонус,което означава,че са ме лъгали в предишните случаи.документи им качих сам за верификация и с месеци не се преглеждаха,изисквах неколкократно това-но нищо,накрая ги прегледаха и не ми приемат снимка на задната част на моята ВИЗА-без причина,а дори не съм печелил там.поисках да ми закрият акаунта-отказват,писах жалба на адреса в сайта за оплакване-нищо,по техните правила,ако не съм доволен от решенията им-те трябва да ми дадът адрес на независими органи на който да се оплача-поисках такъв адрес-не иската да ми дадът......това е скам казино и не си губете времето и парите да играете там изобщо.
Λοιπόν, ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα τώρα; Θέλετε να κλείσετε τον λογαριασμό σας εκεί και αρνούνται να το κάνουν; Αν το καταλαβαίνω σωστά, δεν έχετε κέρδη εκεί, σωστά;
So what exactly is the issue right now? You'd like to close your account there and they refuse to do it? If I understand it correctly, you don't have any winnings there, right?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.