Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠιστεύει κανείς άλλος ότι αυτή η πλατφόρμα είναι υπέρ των online καζίνο;

Πιστεύει κανείς άλλος ότι αυτή η πλατφόρμα είναι υπέρ των online καζίνο;

129 προβολές 3 απαντήσεις |
πριν από 10 ώρες
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 ώρες

Είχα χρόνο σήμερα να διαβάσω μηνύματα, σχόλια και παράπονα και προβλήματα με καζίνο που δεν έχουν επιλυθεί σωστά, και φαίνεται ότι το Casino Guru είναι πάντα με το μέρος των καζίνο και όχι των παικτών. Με έχουν βοηθήσει δύο φορές, αλλά σε δύο άλλες περιπτώσεις, νομίζω ότι θα μπορούσαν να είχαν κάνει καλύτερα και δεν έλυσαν τα πράγματα υπέρ μου (έχω την εντύπωση ότι ήταν με το μέρος των καζίνο). Από την άλλη πλευρά, είδα πολλά μηνύματα με την ίδια άποψη: ότι στις περισσότερες περιπτώσεις, βοηθούν μόνο με τις καθυστερημένες πληρωμές και όχι με άλλες πτυχές. Αναρωτιέμαι πώς μπορούν να διατηρούν τόσα πολλά νήματα ανοιχτά όταν υπάρχουν συνεχιζόμενα παράπονα που ξεπερνούν την προθεσμία και μετά απλώς κάνουν ερωτήσεις στις οποίες έχετε ήδη απαντήσει. Είναι όντως αυτή μια πλατφόρμα βοήθειας;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 ώρες

CasinoGuru is good doing amazing job, look at how many complains have been resolved.

There are precedents and if casino is breaking such then CasinoGuru will be able to pressure casino based on precent cases or regulations, there are a lot of tiny aspects where they can actually process complain and if actually complain makes sense. There are a lot of complains for withdrawal delay - that's usually done with time unless casino is really rigged than reputation goes down but there are complains like I'm an addict get my money back but dude played on random finland casino under VPN being from denmark, so they have no clue about Denmark blacklist for addicts etc.

I mean to say it's case by case, but you can track some big complains resolved I believe CasinoGuru does amazing job. It really depends what kind of complain you brought... Some of them don't make any sense...

It may seem like to you that CasinoGuru is on casino sides, but casinos know very well what they can do and what they can't do, so they know very well where is the line and good casinos never cross that line, while crappy ones cross, so it's all come down what kind of complain you have and if casino crossed the line, I would say 9+ rating casinos are pretty safe I play on many of them

kochfaro
πριν από 7 ώρες

Καταρχάς, πολλά από αυτά τα παράπονα, όπως λέτε, που επιλύονται είναι παράπονα χωρίς απάντηση ή παράπονα που απλώς τάσσονται υπέρ του καζίνο. Άλλα επιλύονται υπέρ του παίκτη, αλλά τα περισσότερα από αυτά δεν έχουν λάβει απάντηση από την πλευρά του παίκτη ή το καζίνο που αναφέρεται έχει δίκιο.

Δεν ξέρω αν ήμουν απλώς άτυχος ή αν όλα τα καζίνο στα οποία έπαιξα φέτος είναι απλώς σκουπίδια. Δεν τους ενδιαφέρει η απάτη. Στην πραγματικότητα, την ενδιαφέρουν, και όταν υποβάλλουμε καταγγελίες, λοιπόν, μερικές φορές απαντούν, μερικές φορές όχι. Σε κάθε περίπτωση, σε κάνει να σκεφτείς τι λέω, οπότε είναι απολύτως λογικό να ανοίξω αυτήν τη συζήτηση, όπως όλες τις άλλες. Αυτή τη στιγμή, έχω μια καταγγελία σε εξέλιξη εναντίον ενός καζίνο που έχει (πολύ υψηλή) βαθμολογία ασφαλείας εδώ. Φανταστείτε, και πιστέψτε με, απάτησαν, και είμαι 1000% σίγουρος ότι χρησιμοποίησαν απαγορευμένες τακτικές. Ζήτησα αυτοαποκλεισμό επειδή ένιωθα ότι είχα πρόβλημα με τον τζόγο, και μόλις τέσσερα λεπτά αργότερα, επιβεβαίωσαν ότι ο λογαριασμός μου ήταν επίσημα κλειστός και μη προσβάσιμος. Την επόμενη μέρα, μου έστειλαν διαφήμιση μέσω SMS. Έλεγξα από περιέργεια και ο λογαριασμός μου ήταν ακόμα ανοιχτός (γνωρίζοντας ότι είχα εθισμό στον τζόγο). Ενδόθηκα στον πειρασμό και συνέχισα να παίζω μέχρι που έχασα 800 ευρώ. Όταν υπέβαλα καταγγελία, νίψανε τας χείρας τους, λέγοντας ότι έχουν μια ρήτρα με την οποία συμφωνούμε όταν μπαίνουμε. Έχουμε πρόβλημα εθισμού στον τζόγο (τι χαζή δικαιολογία, σωστά;). Υπέβαλα μια καταγγελία εδώ και την εξετάζω εδώ και σχεδόν 3 ημέρες. Έχουν περάσει σχεδόν 3 ημέρες από τότε που τους έστειλα όλες τις λεπτομέρειες και θα δείτε ότι όταν τελικά απαντήσουν στην καταγγελία μου, θα είναι για να μου κάνουν κάποια ερώτηση που έχει ήδη απαντηθεί στις φωτογραφίες που έστειλα. (Επαναλαμβάνω, πολύ υψηλός δείκτης ασφαλείας). Κάντε τους υπολογισμούς, με κάνει να γελάω.

Αυτόματη μετάφραση:
kochfaro
πριν από 6 ώρες

Το καζίνο για το οποίο μιλάω είναι το Malina Casino, και έχει βαθμολογία ασφαλείας 9,8 στα 10 εδώ στο Casino Guru. Είναι αυτό λογικό ή λογικό; Κάτι είναι σίγουρα ύποπτο. Είμαι σίγουρος γι' αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.