Με το LeoVegas έκανα 21.500 $ σε καταθέσεις με την πιστωτική μου κάρτα εθνικής τράπεζας και τώρα το υπόλοιπο του λογαριασμού μου είναι 40.100 $, χθες έκανα την πρώτη μου ανάληψη με την ίδια πιστωτική κάρτα που έχει εγκριθεί, μόλις έλαβα ένα email από τη leovegas που έλεγε αυτό= κατά την επεξεργασία την ανάληψη σας, παρατηρήσαμε ότι ζητήσατε ανάληψη σε πιστωτική κάρτα η οποία δυστυχώς δεν δέχεται κεφάλαια εταιρείας τυχερών παιχνιδιών .
Επικοινώνησα με την εθνική μου τραπεζική κάρτα και επιβεβαίωσαν ότι δεν έγινε καμία προσπάθεια από την πλευρά της leovegas να επιστρέψει τα χρήματα της πιστωτικής μου κάρτας. τι προτείνετε για να λυθεί αυτό το πρόβλημα;
With LeoVegas I made $21,500 in deposits with my national bank credit card, and now my account balance is $40,100, yesterday I made my first withdrawal with this same credit card which has been approved, I just received an email from leovegas saying this= while processing your withdrawal, we noticed that you requested a withdrawal to a credit card which unfortunately does not accept gaming company funds .
I contacted my national bank card and they confirmed that there was no attempt on the part of leovegas to refund my credit card. what do you recommend to solve this problem?