Δεν πρόκειται να αναφέρω ποιο καζίνο, καθώς έχω αντιμετωπίσει προβλήματα με τον κώδικα Παιχνιδιού σε πραγματικό χρόνο πολλές φορές. Το να προσπαθείτε να επικοινωνήσετε με κάποιον για να του ενημερώσετε σχετικά με ένα ζήτημα αντιμετωπίζεται πάντα από τα καζίνο ως (δεν σας πιστεύουμε) ή (αυτό είναι αδύνατο) Ή διαγράφει την προσωρινή μνήμη και το πρόγραμμα περιήγησής σας. Μπλα μπλα. Επικοινωνώντας απευθείας με την RTG, δεν ανταποκρίνονται καθόλου.
Και ας το παραδεχτούμε, ο τρόπος με τον οποίο οι πωλητές έχουν ρυθμίσεις διακομιστή αυτές τις μέρες, δεν είναι περίεργο ότι ο λανθάνουσα κατάσταση είναι ένα τέτοιο ζήτημα. Μην εμπιστεύεστε το υπόλοιπο που εμφανίζεται στα καζίνο RTG. Και μην ξεκινήσετε να παίζετε όταν χρησιμοποιείτε κουπόνι μέχρι να ενημερωθεί το υπόλοιπο.
Εδώ είναι μερικά σφάλματα κώδικα που έχω αντιμετωπίσει τους τελευταίους 12 μήνες.
Καθυστέρηση ενημέρωσης υπολοίπου έως και 15 λεπτών με αποτέλεσμα να σκέφτομαι ότι μου είχαν απομείνει 7500 $ ενώ στην πραγματικότητα ήταν μόνο 1800 $. Ναι βάζω στοίχημα μεγάλο.
*Το να χτυπήσετε τη δυνατότητα δωρεάν παιχνιδιού και το παιχνίδι δεν θα φορτώσει με αποτέλεσμα να επαναφέρετε το παιχνίδι στο καζίνο, να χάσετε την ενεργοποιημένη λειτουργία.
*Το παιχνίδι Monster win boot loop. Το παιχνίδι συνεχίζει να περιστρέφεται πάνω από ένα χαρακτηριστικό 5 περιστροφών και αν το χαρακτηριστικό ήταν αξιοπρεπές, η νίκη θα συνεχιζόταν ξανά και ξανά. (Πλεονέκτημα παίκτη)
*Το Plentifull Treasure Max κερδίζει $5000 στο στοίχημα κορυφής, αλλά αυξάνεται στα $6500 στο δεύτερο μέγιστο στοίχημα. Μη χαρακτηριστικό
*Μέγιστο στοίχημα $10, ωστόσο η καρτέλα της δυνατότητας αγοράς εξακολουθεί να είναι ενεργή και ανάλογα με το πού παίζετε θεωρείται παραβίαση του μέγιστου στοιχήματος.
Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι τα καζίνο δεν θα παραδεχτούν ποτέ ότι έχουν λάθη, και αυτός ο πάροχος RTG .δεν θα μπορούσε να νοιαστεί λιγότερο.
Η λίστα συνεχίζεται, οπότε όταν νομίζετε ότι είναι καζίνο, το πιθανότερο είναι ότι ο πωλητής λογισμικού έχει κάποιες εξηγήσεις να κάνει.
I'm not going to mention which casino as I've experienced issues with Real Time Gaming code many a time. Trying to contact someone to let them know about an issue is always met by casinos as (we don't believe you) or (that's impossible) OR clear your cache and browser. Blah blah. Contacting RTG directly , well they don't respond at all.
And let's face it, the way vendors have server setups these days, no wonder latency is such an issue. Don't trust the balance showing at RTG casinos. And don't start playing when using a coupon until balance updates.
Here's a couple of code errors I've experienced past 12 months.
Balance update delay of upto 15 min resulting in me thinking I had $7500 left when in fact was only $1800. Yes I bet big.
*Hitting free game feature and game won't load resulting in casino resetting game, losing triggered feature.
*Monster game win boot loop. Game keeps looping over a 5 spin feature and if feature was decent win would continue over and over again. (Player advantage)
*Plentifull treasure Max win $5000 at top bet, yet increases to $6500 at second max bet. Non feature
*Max bet $10 yet the buy feature tab still active and depending where you play is considered a breach of Max bet.
All I can say is casinos will never admit they have errors, and this provider RTG .couldn't care less .
The list goes on, so when you think its a casino, chances are the software vendor has some explaining to do.