ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ ΤΑ 1126 RS ΜΟΥ ΕΚΠΤΩΘΗΚΑΝ ΣΕ στοίχημα 3 £
Και η κατάθεσή μου 1000 rs δεν έρχεται στο πορτοφόλι, μοιράζομαι ένα στιγμιότυπο οθόνης μαζί σας στο προηγούμενο μήνυμα
YES IT'S RELATE MY COMPLAINT MY 1126 RS DEDUCTED IN 3£ bet
And my 1000 rs deposit not come in wallet I share screenshot with you in previous message
Γεια σας, δεν ασχολούμαι με παράπονα , οπότε πιστεύω ότι το έστειλες στον Νικ. Θα το ρίξει μια ματιά και θα δει τι μπορεί να κάνει για την κατάστασή σας.
Γιατί όμως αφαιρέθηκαν τα χρήματά σας;
Όσο για τη μη άφιξη της προκαταβολής, ποιο είναι το πρόβλημα εκεί; Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με τον πάροχο πληρωμών;
Hello, I don't deal with complaints, so I believe you sent this to Nick. He'll take a look at it and see what he can do about your situation.
But why was your money deducted?
As for the deposit not arriving, what's the problem there ? Have you tried contacting the payment provider ?
Στο στοίχημα 3£ αφαιρέθηκαν και τα 1126 rs
Και μιλάω με τον πάροχο πληρωμών, αλλά και πάλι η κατάθεσή μου δεν μπαίνει στο πορτοφόλι, έτσι μαζί μου 2 φορές
In 3£ bet all the 1126 rs deducted
And i talk with payment provider but still my deposit not come in wallet so they with me 2 times
Παίξατε με κάποιο μπόνους όταν αναφέρετε ένα στοίχημα 3 £ και όλα έχουν ληφθεί; Ξεπεράσατε κάποιο μέγιστο στοίχημα;
Τι είπε ο πάροχος πληρωμών; 🙂
Did you play with any bonus when you mention a £3 bet and everything was taken ? Did you exceed any max bet ?
What did the payment provider say ? 🙂
Ο πάροχος πληρωμών είναι απάτη αυτός είναι ιστότοπος απάτης αρχικά λέει σε 72 ώρες θα το επιλύσουμε αλλά τώρα δεν μπορούν να απαντήσουν σωστά
Payment provider is fraud this is fraud website firstly he says in 72 hours we will resolve this but now they can't reply properly
Ποια μέθοδο χρησιμοποιήσατε για την κατάθεση; Έχω την αίσθηση ότι δεν καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλον ποιος είναι ο πάροχος πληρωμών.
What method did you use to deposit ? I have a feeling that we don't understand each other who is the payment provider.
Εντάξει και όλα από την πλευρά τους ήταν μια χαρά και τα λεφτά έφυγαν κανονικά ;
Τέλος πάντων, αφού έχετε ανοιχτό παράπονο, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και ελπίζουμε να είναι επιτυχής και να πάρετε τα χρήματά σας. Αλλά θα πρέπει να κάνουμε υπομονή. 😕
Okay and everything on their side was fine and the money went out normally ?
Anyway, since you have an open complaint, our team will try to help you and hopefully it will be successful and you will get your money. But we'll have to be patient. 😕
Επομένως, δεν είναι ωραίο όταν δεν μπορείτε να λάβετε καμία ενημέρωση για την κατάστασή σας. Παίξατε με κάποιο μπόνους;
So it's not nice when you can't get any update on your situation. Did you play with any bonus ?
Υπήρχε κάποια ενημέρωση από το καζίνο, ίσως;
Was there any update from the casino, perhaps?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.