Γεια. Αυτό δεν ακούγεται καλά.
Το θέμα είναι ότι ο στόχος μας είναι να προσομοιώσουμε ακριβώς την ίδια κατάσταση όπως βιώσατε. Πρώτα απ 'όλα, είστε στο κινητό ή στον υπολογιστή; Ποιο πρόγραμμα περιήγησης χρησιμοποιείτε; Έχετε κάποια στιγμιότυπα οθόνης από τη διαδικασία; Στην πραγματικότητα, αν γνωρίζετε πώς να καταγράφετε την οθόνη σας, θα ήταν υπέροχο για εμάς να δούμε την εγγραφή.
Παρεμπιπτόντως, δεν βλέπω κανένα παράπονο να υποβληθεί από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας. Μπορείτε να στείλετε την υπόθεσή σας απευθείας στο complaints@casino.guru εάν δεν θέλετε να περιμένετε μέχρι να καταφέρουμε να το επιλύσουμε. Λαμβάνουμε διάφορα παράπονα κάθε μέρα, οπότε δεν είναι ότι δεν λειτουργεί για όλους, αλλά πιθανότατα υπάρχει κάτι που σας δημιουργεί το σφάλμα.
Hi. That doesn't sound well.
The thing is that our goal is to simulate exactly the same situation as you experienced. So first of all, are you on mobile or computer? Which browser are you using? Do you have any screenshots from the process? Actually if you know how to record your screen, it would be great for us to see the recording.
By the way, I don't see any complaints submitted from our email address. You can send your case directly to complaints@casino.guru if you don't want to wait until we manage to resolve this. We receive various complaints every day so it's not like it doesn't work for everyone, but there's probably something that creates the error for you.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση: