Αν μου επιτρέπεται να παρέμβω, πιθανότατα νιώθετε ότι παρείχατε όλες τις πληροφορίες για να αποδείξετε ότι το καζίνο ήταν "λάθος", αλλά δυστυχώς δεν το κάναμε.
Και δεν έχει να κάνει με κριτικές TP, θα ήθελα να προσθέσω. Αντιμετωπίζουμε καθημερινά έναν τεράστιο αριθμό ψεύτικων κριτικών. Δυστυχώς, είναι μέρος της καθημερινής ρουτίνας του κλάδου, θα έλεγα. Κάποιες εταιρείες προσφέρουν ακόμη και τέτοιες «υπηρεσίες» έναντι τιμήματος.
Ας εστιάσουμε τώρα λίγο στην απόρριψη καταγγελίας :
"Μετά από ενδελεχή εξέταση του θέματος, με λύπη σας ενημερώνουμε ότι, δυστυχώς, δεν είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε στην επίλυση του αναφερόμενου ζητήματος. Κατανοούμε τη σημασία μιας απρόσκοπτης εμπειρίας παιχνιδιού και σας διαβεβαιώνουμε ότι λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη αυτές τις ανησυχίες.
Εξετάζοντας τα παρεχόμενα στιγμιότυπα οθόνης, διαπιστώσαμε ότι δεν χρησιμεύουν ως επαρκής απόδειξη των κερδών σας. Επιπλέον, τα αρχεία υποδεικνύουν ότι οι εν λόγω συναλλαγές δεν τεκμηριώνονται στο ιστορικό παιχνιδιών σας. Σημειωτέον, τα στοιχήματά σας δεν αφαιρέθηκαν κατά τη διάρκεια της αναφερθείσας περιόδου σύνδεσης, οδηγώντας στο συμπέρασμα ότι δεν σημειώθηκαν κέρδη.
Για τους προαναφερθέντες λόγους, η καταγγελία αυτή θα απορριφθεί πλέον. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας, λυπάμαι που δεν μπορούσαμε να βοηθήσουμε περισσότερο σε αυτήν την περίπτωση. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα με αυτό ή οποιοδήποτε άλλο καζίνο στο μέλλον."
Καταλαβαίνω απόλυτα ότι πρέπει να νιώθω απογοητευτικό. Από την άλλη, με βάση ποιους άλλους οδηγούς πρέπει να πιέσουμε;
Λυπάμαι πραγματικά για την κακή εμπειρία σας. Χωρίς βάσιμες αποδείξεις, δεν μπορούμε να προχωρήσουμε περαιτέρω. Το καζίνο μπορεί απλώς να πει, "Ωραία, τώρα αποδείξτε ότι ο παίκτης πραγματικά κέρδισε." Δεν υπάρχει τρόπος να γίνει αυτό όταν τα στοιχήματα δεν αφαιρέθηκαν κατά τη διάρκεια της αναφερόμενης περιόδου, για παράδειγμα. 🙁
If I may step in, you probably feel like you provided all the information to prove the casino "wrong", but sadly, we did not.
And it has nothing to do with TP reviews, I'd like to add. We deal with a huge amount of fake reviews daily. Sadly, it's part of the industry's daily routine, I'd say. Some companies even offer such "services" for a price.
Let's now focus on the complaint rejection a bit:
"Following a thorough examination of the matter, we regret to inform you that, regrettably, we are unable to assist in resolving the reported issue. We understand the importance of a seamless gaming experience and assure you that we take such concerns seriously.
Upon reviewing the provided screenshots, we found that they do not serve as sufficient proof of your wins. Additionally, the records indicate that the transactions in question are not documented in your gaming history. Notably, your bets were not deducted during the reported session, leading to the conclusion that no wins were achieved.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. Thank you for your understanding, I am sorry we could not be of more help on this occasion. Please do not hesitate to contact us if you run into any issues with this or any other casino in the future."
I totally understand that it must feel disappointing. On the other hand, based on what other leads should we press on?
I'm really sorry for your bad experience; without solid proof, we cannot proceed further. The casino may simply say, "Fine, now prove that the player actually won." There is no way to do that when bets were not deducted during the reported session, for instance. 🙁
Αυτόματη μετάφραση: