Γεια σας, λυπάμαι που αντιμετωπίζετε δυσκολίες. Καταλαβαίνω ότι είναι ενοχλητικό αλλά μερικές φορές αναπόφευκτο.
Επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω, πότε επαληθεύτηκε ο λογαριασμός σας; Μερικές φορές το καζίνο έχει λόγους ασφαλείας και ζητά ξανά την επαλήθευση KYC. Επίσης, ο αριθμός των απαιτούμενων εγγράφων μπορεί να είναι μεγάλος. Θα έκανα λοιπόν υπομονή και θα συνεργαζόμουν με το καζίνο όσο το δυνατόν περισσότερο.
Αλλά σε αυτήν την περίπτωση, όπως μπορείτε να δείτε εδώ - αυτό το καζίνο έχει πολύ κακή φήμη 🏴☠️ από το Casino Guru. 😕 Θα έλεγα ότι αυτή δεν ήταν η καλύτερη επιλογή. Τέλος πάντων, ενημερώστε μας τις επόμενες μέρες. Ευχαριστώ
Hello, I am sorry that you having difficulties. I understand that it's annoying but sometimes unavoidable.
Let me ask you, when was your account verified please? Sometimes casino has a security reasons and requests the KYC verification again. Also the number of required documents can be high. So I would be patient and cooperate with the casino as much as possible.
But in this case as you can see here- this casino has very bad reputation 🏴☠️ by Casino Guru. 😕 I would say, this was not a best choice. Anyway, please keep us informed during next days. Thank you
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: