ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠαράπονα για ανάληψη χρημάτων

Παράπονα για ανάληψη χρημάτων

πριν από 1 έτος από 1970mar
|
2295 προβολές 14 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Δεν μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων μήπως γνωρίζετε το λόγο; ενώ παλιότερα δεν είχα τέτοιο θέμα αυτό ξεκίνησε εδώ και μια εβδομάδα ευχαριστώ πολύ

πριν από 1 έτος

Πως θα κάνω ταυτοποίηση στοιχείων

πριν από 1 έτος

Δεν μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων μήπως γνωρίζετε το λόγο; ενώ παλιότερα δεν είχα τέτοιο θέμα αυτό ξεκίνησε εδώ και μια εβδομάδα ευχαριστώ πολύ

πριν από 1 έτος

Hello.

I don't. You know, it's hard to respond to you when you failed to name the casino. Naming the casino is always a good start. Additionally, describe the problem with all relevant details, please. Hopefully, we'll come across an explanation or advise.

πριν από 1 έτος

Πως θα κάνω ταυτοποίηση στοιχείων

πριν από 1 έτος

I'm sorry, I could use a further explanation since I don't understand the question - it seems.

Is it about passing the verification by chance? 🤔


Radka
πριν από 1 έτος

Το καζίνο είναι το casinoin και το πρόβλημα συνεχίζεται

πριν από 1 έτος

Την κατάθεση την παίρνουν αλλά την ανάληψη δεν την δίνουν γιατί το κάνουν αυτό;

πριν από 1 έτος

Δεν έχουμε κάποια αλλαγή την κατάθεση την παίρνουν ενώ την ανάληψη δεν την κάνουν περιμένω απάντηση ευχαριστώ

πριν από 1 έτος

Δεν μου απαντήσατε ούτε κάνατε και κάτι γιατί το πρόβλημα συνεχίζεται ευχαριστώ

1970mar
πριν από 1 έτος

Could you kindly explain what makes you think the casino won't give you the money? Describe the situation from the beginning, please.

Let's say you deposited and played - any bonus was taken? Then you submitted the withdrawal? So, what happened next?


πριν από 1 έτος

Τα κέρδη μου είναι από κατάθεση που έκανα και κέρδισα τα χρήματα.Αυτο γίνεται εδώ και δύο εβδομάδες

1970mar
πριν από 1 έτος

What about the verification? Would be better if you answer all questions at once to spare you the waiting. 🙂

Normally, you must pass the account verification first to get the winnings. Have you passed it, please?

Are you in touch with the casino? Have you been given any explanation?


πριν από 1 έτος

Καμία εξήγηση ούτε μου έχουν ζητήσει επαλήθευση ευχαριστώ

1970mar
πριν από 1 έτος

Ok, I feel I can't help you further, it would be best to submit a complaint for now.

Kindly use this link to create one, explain the current events in full - the information provided, the better. After that, the complaint will be reviewed and evaluated in order to provide help to you.

Does it sound good? 🙂

πριν από 1 έτος

Καλό ακούγεται αλλά δεν θα γίνει τίποτα είμαι σίγουρη ευχαριστώ

1970mar
πριν από 1 έτος

Ok. In case you change your mind, we're here. 🙏

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα