ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠαράπονα καζίνο Sunrise Slots

Παράπονα καζίνο Sunrise Slots

πριν από 1 έτος από Soniap
|
1270 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα, έλαβα έναν κωδικό για να παίξω 33 δωρεάν περιστροφές στο καζίνο Sunrise Slots, κέρδισα περίπου 15 $ με αυτές τις 33 δωρεάν περιστροφές, ωστόσο συνέχισα να παίζω και είχα υπόλοιπο σχεδόν $200, πληρούσα τις προϋποθέσεις για να είναι διαθέσιμο το υπόλοιπο για ανάληψη .

Επικοινώνησα με τη συνομιλία του καζίνο για να ρωτήσω πώς θα μπορούσα να κάνω ανάληψη στον τραπεζικό μου λογαριασμό, καθώς εμφανίστηκε η μόνη επιλογή για ανάληψη σε bitcoin.

Η απάντηση της πράκτορα συνομιλίας ήταν ότι δεν μπορούσε να αποσύρει το υπόλοιπο γιατί ήταν ένα καλό μπόνους ζωής.

Εξήγησα ότι το μπόνους καλωσορίσματος παίχτηκε την ημέρα που έγραψα στο καζίνο και αυτό το υπόλοιπο οφειλόταν σε έναν κωδικό που προσέφερε 33 δωρεάν περιστροφές.

Μπορείτε να βοηθήσετε με την περίπτωσή μου παρακαλώ;

Αυτόματη μετάφραση:
Soniap
πριν από 1 έτος

Hello, if I understand it correctly, you received an email from a casino where they offered you 33 free spins. Have you played in the casino before?

I suppose the email contains information telling you that the maximum withdrawal from the bonus is $100, right? When it comes to the withdrawal options, I'm not surprised you only see the bitcoin option. It's possible that if you make a minimum deposit with your card, then the option of withdrawing back to a card will appear. Anyway, I wouldn't recommend doing this until you figure out if the casino is willing to payout the winnings or not.

At this point, I'd probably recommend contacting them via email. It's slower, but they'll have more time to look at your case and think about their reaction. Just say you won $200 from the free spins bonus and completed the wagering requirement, you're aware the email said the max. withdrawal is $100 and you'd like to know how to withdraw the $100. Let's see what kind of response you'll get 👍

Daniel
πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα,


Στη συνέχεια θα τους στείλω ένα email.

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Soniap
πριν από 1 έτος

Could you let us know when the casino gives you an answer, what you found out ? I think it might be useful for other players to know what situation you have encountered. 

I hope everything turns out well in the end and you will be able to withdraw the money you won without any problems. 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα