ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠαραμέληση με τον πελάτη

Παραμέληση με τον πελάτη

πριν από 10 μήνες από tonyeandressa2021
|
1921 προβολές 1 απάντηση |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

Για περισσότερες από 30 μέρες δίνω έναν πραγματικό αγώνα προσπαθώντας να κάνω μια άθλια απόσυρση σε αυτή την πλατφόρμα, εφευρίσκουν πολλές καταστάσεις και ελέγχοντας αυτό, ότι, είναι μπόνους, τα λύνεις όλα και μετά τίποτα, η ανοησία συνεχίζεται , μια εξυπηρέτηση πελατών Στην Kristina αντάλλαξα email μέχρι σήμερα, εκτός του ότι δεν έλυσα τίποτα, απλά πέρασε σε κάποιον άλλο και θα ξαναρχίσει από την αρχή, τι πλατφόρμα είναι αυτή!! Πλήρης περιφρόνηση για τον πελάτη!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
tonyeandressa2021
πριν από 10 μήνες

Hello, are you referring to the casino you have a open complaint with, namely Hiperwin ? I would say 30 days is quite a lot of time to withdraw money.

As for your complaint, I also noticed that we have contacted the casino and we are waiting for a response from them. In this case it will be necessary to be patient and wait. In case you don't know what to expect when you have a complaint, here is a guide that will make it clearer for you. 

However, if this post is directed to another casino with which you have a different problem, feel free to tell me.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα