ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠαρακαλώ βοηθήστε - το iWildCasino αρνείται να πληρώσει

Παρακαλώ βοηθήστε - το iWildCasino αρνείται να πληρώσει

πριν από 11 μήνες από Nilsg1
|
2024 προβολές 7 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες

Γειά σου,

Έχω ένα πρόβλημα με το iWildCasino. Αφού τελικά έχασα πολλές χιλιάδες ευρώ, αγόρασα/μετέτρεψα 150 € σε μετρητά με τους πόντους που είχα συγκεντρώσει.

Αυτό το €150 ήταν τότε στοίχημα 50x. Έπρεπε λοιπόν να στοιχηματίσω 7500€ για να μετατρέψω τα χρήματα του μπόνους σε πραγματικά χρήματα.

Μετά από 2 μέρες το έκανα και είχα γύρω στα 1400€ στον λογαριασμό μου. Δηλώθηκε επίσης ως Realmoney στον λογαριασμό μου. Μετά συνέχισα να παίζω την επόμενη μέρα και έβγαλα 2400€ από αυτό.

Τώρα έρχεται το πρόβλημα.

Μπορείτε να πληρώσετε έως και 1200 €/ημέρα σε δόσεις 400 €. Ζήτησα λοιπόν 3 αναλήψεις 400€ έκαστη. Την επόμενη μέρα θα λάβετε ένα email από το iWildCasino που δηλώνει ότι επιτρέπεται να πληρώσετε μόνο x5 του μπόνους (σύμφωνα με την §1.4.). Όσο και να κερδίσεις με αυτό. Για μένα αυτό θα ήταν 750€ (150x5€).

Όλα τα υπόλοιπα χρήματα απλά διαγράφηκαν από τον λογαριασμό μου....!!! Το κέρδος των 1.650 ευρώ απλώς διαγράφηκε από τον λογαριασμό μου, παρόλο που προηγουμένως ήταν στον λογαριασμό ως πραγματικά χρήματα. Τώρα, όταν ρωτήθηκε για το προαναφερθέν μπόνους 1,4 $, επισημάνθηκε επανειλημμένα ότι μπορείτε να πληρώσετε μόνο x5. Κατά τη γνώμη μου πρόκειται για ξεκάθαρη απάτη!! 1. Διαφημίζεται ως πραγματικά χρήματα 2. Μπορείτε να συνεχίσετε να παίζετε 3. Έπρεπε επίσης να στοιχηματίσω 7500€... 4. το μπόνους τελείωσε

Ήθελα να ανοίξω ένα εισιτήριο καταγγελίας εδώ, αλλά δυστυχώς αυτό δεν λειτουργεί και μετά από μερικές ερωτήσεις λαμβάνω μόνο αυτήν την εικόνα (βλ. συνημμένο).

Ελπίζω να μπορεί κάποιος να με βοηθήσει??

Ευχαριστώ Με εκτίμηση file

Αυτόματη μετάφραση:
Nilsg1
πριν από 11 μήνες

Hello.

So the issue is about bonus conditions.

I must say 50x wagering is a terrible thing, and I congratulate you on achieving it.

I'd say we should consider whether you had a good chance to understand how the bonus works. Did you know there was a max cashout rule when you took the bonus? From what I see, on our end, this condition is quite popular; check the bonuses here.


Since I do not know the exact bonus conditions, I think it would be good to paste them right here.

Please do so; I'll be here.



Radka
πριν από 11 μήνες

Ναι, 50 φορές ο τζίρος στο στοίχημα είναι απίστευτα δύσκολος. Μου κόστισε επίσης πολλά νεύρα και «δουλειά».

Δεν ήξερα ότι υπήρχε κανόνας μέγιστης απόσυρσης.

Γι' αυτό είμαι τόσο σοκαρισμένος. Επίσης επειδή μπορούσα να συνεχίσω να παίζω και ήταν πάντα Realmoney...

Κατάφερα να κάνω κλικ στην πληρωμή μια χαρά. Διαφορετικά δεν θα λειτουργήσει.

Και τότε τα χρήματα που είχα κερδίσει απλά διαγράφηκαν.

Στα μάτια μου, όπως είπα, ΑΠΑΤΗ!

Τι μπορώ να κάνω για να πάρω αυτά τα χρήματα;

Αυτόματη μετάφραση:
Nilsg1
πριν από 11 μήνες

Hmm so according to what you describe there was nowhere in the bonus it was written that it would be subject to maximum withdrawal yes ? Isn't it mentioned in the Terms and Conditions about such bonuses in general ? 

However, I understand that wagering 50x is too much and you can't do it every day, so I understand you are disappointed. What other conditions did the bonus you played with have ? 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Δεν έχω διαβάσει τίποτα για αυτό.

Μετά το είδα στα μικρά γράμματα. Αλλά το μπόνους μου είχε ήδη τελειώσει μέχρι τότε...

Υπήρχε «μόνο» η προϋπόθεση να εφαρμοστεί 50 φορές. Τίποτα άλλο. Αλλά πρέπει να το κάνετε αυτό πρώτα.

Αυτόματη μετάφραση:
Nilsg1
πριν από 11 μήνες

I got it. In that case, I would recommend that you file a complaint here and our team will try to help you. We'll see where it goes if you bite the bullet and go for it. Do you think it's worth a try? 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Ναι, ήθελα να ανοίξω μια καταγγελία. Αλλά μετά από 3 ερωτήσεις, εμφανίζεται μόνο αυτή η εικόνα, την οποία έχω ήδη βάλει στην παραπάνω ανάρτηση... Τότε δεν μπορώ να προχωρήσω περισσότερο και δεν μπορώ να ανοίξω καταγγελία.

Μπορείτε να με βοηθήσετε σε αυτό; file

Αυτόματη μετάφραση:
Nilsg1
πριν από 11 μήνες

Hi, according to what I see in the system your complaint is in requested status, so everything should be fine and our team will get to you. I hope everything will be resolved fairly. 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα