Play Croco Withdrawal Issue

πριν από 2 έτη από timwilson919
|
3123 προβολές 4 απαντήσεις |
|
πριν από 2 έτη

After going through the expected delay in documentation review I was eligible to withdraw winnings. After a few back and forth emails my withdrawal was declined due to an IP issue. The casino claims my IP was pinging from 4 different states and none of them my residence state. I don’t have any VPN masking software. The casino "graciously " returned the money to my account where I presumably can’t cash out in the future either.


Not sure there is much I can do at this point besides make others aware and suggest your play a different casino.

timwilson919
πριν από 2 έτη

Hello, since this casino operates under no license at all it may be useless to ask you but I wonder: Have they provided you with any sort of proof?

If you feel like you could use some help, please feel free to submit a complaint here.

We may be able to investigate for you.

What do you think?

timwilson919
πριν από 2 έτη

It doesn't matter what IP address you have if you were able to verify your account with the proof of address. I'm not surprised you already filed a complaint here.

πριν από 2 έτη

The casino has paid me the winnings. Thanks for the support.

timwilson919
πριν από 2 έτη

Hello,

glad to hear this. Would you mind updating your complaint as well?

You can do so here:

https://casino.guru/playcroco-casino-player-s-withdrawal-request-has-been

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα