Oxi Casino Betrug

πριν από 1 έτος από Unioner58
|
2513 προβολές 2 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος

Σήμερα απλά αφαιρέθηκαν 1325€ από τον λογαριασμό μου. Υποτίθεται ότι παραβιάστηκαν οι όροι μπόνους; Αυτό είναι κάτι παραπάνω από εγκληματικό. Ο προσωπικός μου διευθυντής VIP δεν έχει τηλεφωνήσει από τότε. Ακατανόητος.

Αυτόματη μετάφραση:
Unioner58
πριν από 1 έτος

It's always complicated with bonuses if you don't more detailed feedback from the casino. If they say you violated bonus terms, it could be many different things. You could place a bet over the max. allowed bet size, you could play restricted games, you could delay game rounds (you play a game with bonus money until you get into some bonus feature or free spins and then you close the game), they may found out you have multiple accounts and the other account already used bonuses...

Anyway, I believe the casino should always inform you what you did wrong so you have a chance to defend yourself. Try to contact them via all possible contact methods (the VIP manager might be on vacation, changed his role / job etc). I can see you already submitted a complaint, but I think it's worth to contact them via all possible methods. If they don't get back to you within 2 weeks, then I'd complain as well.

Unioner58
πριν από 1 έτος

Since you already submitted a complaint, I guess we shall learn more details soon enough.

Kindly update the complaint here as requested.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα