Είναι πάντα περίπλοκο με τα μπόνους εάν δεν έχετε πιο λεπτομερή σχόλια από το καζίνο. Αν λένε ότι παραβήσατε τους όρους μπόνους, μπορεί να είναι πολλά διαφορετικά πράγματα. Θα μπορούσατε να τοποθετήσετε ένα στοίχημα πάνω από το μέγιστο. επιτρεπόμενο μέγεθος στοιχήματος, μπορείτε να παίξετε περιορισμένα παιχνίδια, μπορείτε να καθυστερήσετε τους γύρους του παιχνιδιού (παίζετε ένα παιχνίδι με χρήματα μπόνους μέχρι να μπείτε σε κάποια λειτουργία μπόνους ή δωρεάν περιστροφές και μετά κλείσετε το παιχνίδι), μπορεί να ανακαλύψουν ότι έχετε πολλούς λογαριασμούς και ο άλλος λογαριασμός χρησιμοποίησε ήδη μπόνους...
Τέλος πάντων, πιστεύω ότι το καζίνο πρέπει πάντα να σας ενημερώνει τι κάνατε λάθος, ώστε να έχετε την ευκαιρία να υπερασπιστείτε τον εαυτό σας. Προσπαθήστε να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω όλων των πιθανών μεθόδων επικοινωνίας (ο διευθυντής VIP μπορεί να είναι σε διακοπές, να έχει αλλάξει ρόλο / δουλειά κ.λπ.). Βλέπω ότι έχετε ήδη υποβάλει ένα παράπονο, αλλά νομίζω ότι αξίζει να επικοινωνήσετε μαζί τους με όλες τις πιθανές μεθόδους. Εάν δεν σας απαντήσουν μέσα σε 2 εβδομάδες, τότε θα παραπονιόμουν επίσης.
It's always complicated with bonuses if you don't more detailed feedback from the casino. If they say you violated bonus terms, it could be many different things. You could place a bet over the max. allowed bet size, you could play restricted games, you could delay game rounds (you play a game with bonus money until you get into some bonus feature or free spins and then you close the game), they may found out you have multiple accounts and the other account already used bonuses...
Anyway, I believe the casino should always inform you what you did wrong so you have a chance to defend yourself. Try to contact them via all possible contact methods (the VIP manager might be on vacation, changed his role / job etc). I can see you already submitted a complaint, but I think it's worth to contact them via all possible methods. If they don't get back to you within 2 weeks, then I'd complain as well.
Αυτόματη μετάφραση: