ΩΡΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ

πριν από 1 έτος από christianrodriguez
|
2304 προβολές 12 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Μια ερώτηση, πιστεύετε ότι είναι βολικό να ξεκινήσετε μια καταγγελία όταν δεν έχουν περάσει ακόμη 60 ημέρες για επαλήθευση λογαριασμού, είμαι στην 50ή ημέρα περίπου και νιώθω ότι το καζίνο απλώς με αγνοεί. Τους έστειλα ήδη όλα τα έγγραφα που ζήτησαν.

Ευχαριστώ για τα σχόλια

Αυτόματη μετάφραση:
christianrodriguez
πριν από 1 έτος

Hello there!

I admire your patience! I would go mad for being ignored for so long.

Without further delay, submit the complaint now, just use this link:

https://casino.guru/complaints/create

Believe me, it is not normal or moral to let you wait like this.

When was the last time the casino responded to you?



Radka
πριν από 1 έτος

Μόλις μου απάντησαν, ότι πρέπει να συνεχίσω να περιμένω την απόφαση που πρόκειται να πάρουν, αλλά πραγματικά δεν έχουν κανένα επιχείρημα που να ισχύει για αυτό που μου κάνουν (απορρίψτε τις αναλήψεις μου και παγώστε τον λογαριασμό μου) μόνο που έκανα ένα υψηλό στοίχημα και ο κουλοχέρης με πλήρωσε καλά, αυτό ήταν όλο και για αυτόν τον λόγο με μπλόκαραν.

Παράρτημα Οθόνες για να μπορείτε να δείτε τι μου απάντησαν. Υποτίθεται ότι σε περίπου. Οι 10 ημέρες είναι οι 60 ημέρες που σημειώνουν στα συμβόλαιά τους, αλλά ήδη υποστηρίζουν ότι θα μπορούσαν να αυξηθούν.

Ευχαριστώ

filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
christianrodriguez
πριν από 1 έτος

I see. I have heard about cases where players were forced to wait far longer. I'm not saying it is ok, but if the casino really believes there is something worth investigating, it is stated in the terms they are allowed to do so.

I fear we have to wait for the final decision.

Anyway, are you about to submit the complaint as suggested earlier?

Radka
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, είμαι έτοιμος, έχω όλα τα έγγραφα:

-Απόδειξη μεταφοράς στον λογαριασμό σας.

-Απόδειξη εγκεκριμένων αναλήψεων.

-Οθόνες του υπολοίπου σε εκκρεμότητα ανάληψης.

-Οθόνες τεχνικής υποστήριξης στις οποίες ορίζουν ότι ο λογαριασμός μου είναι επαληθευμένος.

Νομίζω ότι την επόμενη εβδομάδα θα υποβάλω την καταγγελία μου μαζί σας για να δω αν μπορείτε να μου λύσετε αυτό το πρόβλημα. Η αλήθεια είναι ότι πιστεύω ότι ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρονται αρκετά καζίνο όταν θέλεις να αποσύρεις κέρδη είναι κάτι αρκετά άδικο και αυθαίρετο. Πάντα αναρωτιέμαι, αν σας ρωτούσαν κάθε φορά που καταθέτετε, θα το σκεφτόσασταν δύο φορές; Αυτό για το οποίο είμαι πολύ σαφής είναι ότι αυτό δεν πρόκειται να παραμείνει έτσι. Θα καταφύγω στην τελευταία περίπτωση είτε μέσω δικτύων είτε μέσω κυβέρνησης μέχρι να με πληρώσουν.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
christianrodriguez
πριν από 1 έτος

You seem to be well-prepared. That's good.

Allow me to say it is not reasonable to compare a deposit to a withdrawal, we are speaking about different situations affected by different aspects.

However, there is a way to skip the later unpleasantries - a decent casino should be able to verify your account right after you register. If the casino hesitates, well - it gives you the message.

Do not forget though, in case you win your gaming history and other account details still need to be checked in order to pay out the winnings. That will never change.

I still hope the complaint won't be necessary, but yet it remains a way available to you.



πριν από 1 έτος

Έχω ήδη ελέγξει καλά τις ημερομηνίες αναστολής λογαριασμού και οι 60 ημέρες συμπληρώνονται την Κυριακή. Είναι σκόπιμο να υποβάλετε την καταγγελία αμέσως ή προτείνετε να τους στείλω ξανά email;

Σχετικά με αυτό που μου είπες ότι δεν πρέπει να συγκρίνεις καταθέσεις με αναλήψεις, εννοούσα ότι είχα στοιχεία τόσο για τις καταθέσεις που έχω κάνει, όσο και για τις εγκεκριμένες αναλήψεις που μου είχαν καταθέσει. Γι' αυτό μου φάνηκε περίεργο που μου πάγωσαν τον λογαριασμό. Αν σε προηγούμενες περιπτώσεις με πλήρωναν χωρίς προβλήματα, ακόμη και το προσωπικό τεχνικής υποστήριξης μου είπε ότι ο λογαριασμός μου ήταν ήδη Επαληθευμένος. Νιώθω ότι με πάγωσαν γιατί κέρδισα ένα καλό βραβείο και δεν έπρεπε να το κάνουν αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
christianrodriguez
πριν από 1 έτος

Hello.

I'm glad you come back, though I was hoping for a happy ending.

From my point, you've waited far longer than I could ever do - thus I'm convinced there is no reason to let you wait further.

I would submit the complaint here and now.

Thank you for the explanation regarding the deposits and withdrawals I probably misunderstand the meaning earlier. Please provide all relevant communications, screenshots, as well as all important documents you can straight away when submitting the complaint to give the case a boost start.

I'm just reminding the link:

https://casino.guru/complaints/create

How does that sound to you? Are you in?

πριν από 4 μήνες

Γινεται να κανω καταγγελια για τα ποσοστα επιστροφης απο το καζινο posido156 και το παιχνιδη pinky mega fire blaze?? Ειναι απατεονες

Theopistos21
πριν από 4 μήνες

Hi, first of all could you describe a little bit the situation you got into and what is the specific dilemma regarding the cashback ? You were supposed to get one and the casino didn't give you anything ? Or did you get less than you should have ? 

Please try to elaborate more and I will tell you if it is worth filing a complaint. 

πριν από 3 μήνες

Καλησπέρα έπαιζα στο super bet καζίνο στον κουλοχέρη και κέρδιζα 300 και λίγα ρεάλ μετά άρχισε να τρακάρει ο κουλοχέρης παραπονιέμαι από την Πέμπτη την Κυριακή έπαιρνα απάντηση τότε είπα θα περιμένω μέχρι σήμερα Δευτέρα τώρα πήγα στον ιστότοπο και μπήκα και πήγα στο super bet support Απλώς δεν μπορούσα να μιλήσω έχω μια εκτύπωση του παιχνιδιού και έχω μια εκτύπωση που μιλάω για την υποστήριξη Έχω μια εκτύπωση που προσπαθώ να μπω σήμερα για να μιλήσω για υποστήριξη είπαν ότι είχαν στείλει το πρόβλημα για να λυθεί αλλά μέχρι στιγμής δεν μου έχουν απαντήσει και δεν κατάφερα να μιλήσω με την υποστήριξη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Εδώ είναι τα στιγμιότυπα οθόνης, αν κοιτάξετε την ώρα του καθενός, θα δείτε το ρολόι στη μέση της οθόνης ακριβώς τη στιγμή που θα έδινε μπόνους filefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Marco1111
πριν από 3 μήνες

Hello there. Maybe you should give them some more time so they can be able to investigate the issue. Sometimes it really can take a few days, even weeks.

I hope that you will be able to get some explanation, and we would surely like to know about any updates regarding this.

What do you say? Is it possible for you to be a bit more patient now?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα